Thumbnail
Τι ισχύει

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχετικά με τις γραπτές δοκιμασίες αξιολόγησης των μαθητών του Γενικού Λυκείου κατά τη διάρκεια των τετραμήνων, σας υπενθυμίζουμε ότι ισχύουν οι διατάξεις του  άρ. 7 του Π.Δ. 60/2006 (ΦΕΚ A΄ 65)

«…Οι γραπτές εξετάσεις είναι οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες διάρκειας 5 έως 15 λεπτών, οι οποίες αποτελούν εναλλακτικό τρόπο εξέτασης των μαθητών στο μάθημα της ημέρας και συμπληρώνουν την αξιολόγηση μέσω προφορικών διαδικασιών. Γίνονται χωρίς προειδοποίηση των μαθητών με τη μορφή σύντομων, ποικίλων και κατάλληλων ερωτήσεων, οι οποίες διατυπώνονται από τον διδάσκοντα με βάση τα σχετικά παραδείγματα που περιέχονται στα σχολικά βιβλία και σύμφωνα με τις Οδηγίες του Π.Ι. Ο αριθμός των ολιγόλεπτων γραπτών δοκιμασιών αφήνεται στην κρίση του διδάσκοντος. Κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους πραγματοποιείται μία (1) μόνο ωριαία γραπτή δοκιμασία, στο Α΄ Τετράμηνο, η οποία καλύπτει περιορισμένης έκτασης ενότητα και γίνεται ύστερα από βραχείας διάρκειας προειδοποίηση των μαθητών. Δεν πρέπει να διεξάγονται περισσότερες από μια (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του ημερησίου διδακτικού προγράμματος και οπωσδήποτε όχι περισσότερες από τρεις (3) κατά τη διάρκεια του εβδομαδιαίου διδακτικού προγράμματος για το ίδιο τμήμα.

2. Αν υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα η ωριαία γραπτή δοκιμασία μπορεί να πραγματοποιηθεί στο Β΄ Τετράμηνο...»

Παρακαλούμε για την εφαρμογή των ανωτέρω διατάξεων.

Οι διδάσκοντες να ενημερωθούν ενυπόγραφα.

 

Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

ΣΩΤΗΡΗΣ ΓΚΛΑΒΑΣ

 

 

Εσωτ. Διανομή

·       Γραφείο Ειδικού Γραμματέα

·       Δ/νση Εκκλησιαστικής Εκπ/σης

·       Δ/νση Ιδιωτικής Εκπ/σης

·       Δ/νση Π.Ο.Δ.Ε.

·       Δ/νση Ειδικής Αγωγής

·       ΣΕΠΕΔ

·       Δ/νση Σπουδών Δ.Ε.,  Τμ. Α΄ & Γ΄

=================================

 
 
 
 
 

 

ΘΕΜΑ:  Γραπτές δοκιμασίες αξιολόγησης των μαθητών στο Γυμνάσιο

 

Σχετικά με τη διαδικασία γραπτής αξιολόγησης των μαθητών κατά τη διάρκεια των τριμήνων στο Γυμνάσιο σας υπενθυμίζουμε ότι ισχύουν οι διατάξεις του Π.Δ. 409/1994 (ΦΕΚ Α΄ 226) και ειδικότερα:

    τις ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ) (περ. β της παρ. 1 του άρ. 2 του Π.Δ. 409/1994), διάρκειας 10-15 λεπτών (άρ. 3 του Π.Δ. 465/1981, ΦΕΚ Α΄ 129).

   Τις ωριαίες υποχρεωτικές γραπτές δοκιμασίες, οι οποίες γίνονται, χωρίς προειδοποίηση ανά μία κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων τριμήνων και καλύπτουν την ύλη ευρύτερης διδακτικής ενότητας υπό τον όρο ότι προηγήθηκε κατά το προηγούμενο μάθημα σχετική ανακεφαλαίωση (περ. γ της παρ. 1 του άρ. 2 του Π.Δ. 409/1994).

 Οι γραπτές ωριαίες δοκιμασίες γίνονται με την ευθύνη του διδάσκοντα, σε συνάρτηση με τον προγραμματισμό της διδακτέας ύλης. Σχετικό πρόγραμμα κατατίθεται στο Διευθυντή του Σχολείου, ο οποίος σε συνεννόηση με οικείους διδάσκοντες συντονίζει τη διεξαγωγή των δοκιμασιών αυτών έτσι ώστε να αποφεύγεται η διενέργεια ωριαίων δοκιμασιών σε περισσότερα του ενός μαθήματα την ίδια μέρα (παρ. 3 του άρ. 2 του Π.Δ. 409/1994).  

Παρακαλούμε για την εφαρμογή των ανωτέρω διατάξεων.

Οι διδάσκοντες να ενημερωθούν ενυπόγραφα.

 

Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

 

ΣΩΤΗΡΗΣ ΓΚΛΑΒΑΣ

 

 

 

 

 

 

Εσωτ. Διανομή

·       Γραφείο Ειδικού Γραμματέα

·       Δ/νση Εκκλησιαστικής Εκπ/σης

·       Δ/νση Ιδιωτικής Εκπ/σης

·       Δ/νση Π.Ο.Δ.Ε.

·       Δ/νση Ειδικής Αγωγής

·       ΣΕΠΕΔ

·       Δ/νση Σπουδών Δ.Ε.,  Τμ. Α΄ & Γ΄

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ζητούνται Βιολόγοι, Φυσικοί, Χημικοί με 3ετή εμπειρία σε σχολείο για εξ αποστάσεως επιστημονικό project

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 11/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκθεση
Τι να σπουδάσουν τα παιδιά στην εποχή του ΑΙ – Οι προτάσεις ενός γκουρού της τεχνολογίας
Ο CEO χαρακτήρισε τα σημερινά παιδιά ως «AI natives», δηλαδή μια γενιά που θα μεγαλώσει με την τεχνητή νοημοσύνη, όπως οι προηγούμενες μεγάλωσαν με...
Τι να σπουδάσουν τα παιδιά στην εποχή του ΑΙ – Οι προτάσεις ενός γκουρού της τεχνολογίας
πανελλαδικές
Πανελλαδικές: Διαμαρτυρία γονέων για την εκφώνηση του Θέματος Γ1 στη Χημεία: Ζητούν δίκαιη αξιολόγηση
Πανελλαδικές στη Χημεία: Στο επίκεντρο η φράση "δεν οξειδώνεται χωρίς διάσπαση της ανθρακικής αλυσίδας" και η ασάφεια στη διατύπωση
Πανελλαδικές: Διαμαρτυρία γονέων για την εκφώνηση του Θέματος Γ1 στη Χημεία: Ζητούν δίκαιη αξιολόγηση
ανεργ
«Ένα πτυχίο χωρίς προορισμό»: Η αφανής αδικία των αποφοίτων του Τμήματος «Επιστήμες της Θάλασσας» του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Χρόνια σπουδών, κόπος, οικονομικές θυσίες – και στο τέλος... ανεργία. Γιατί η Πολιτεία ξεχνά επιστημονικά πεδία που η ίδια δημιούργησε;
«Ένα πτυχίο χωρίς προορισμό»: Η αφανής αδικία των αποφοίτων του Τμήματος «Επιστήμες της Θάλασσας» του Πανεπιστημίου Αιγαίου
ekpaideytikoi
Πίνακες εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής: Ποιοι κάνουν αίτηση ΚΑΙ στο ΟΠΣΥΔ
Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί στις αιτήσεις τους καθώς ένα λάθος μπορεί να τους στοιχίσει τρία χρόνια εργασίας στα...
Πίνακες εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής: Ποιοι κάνουν αίτηση ΚΑΙ στο ΟΠΣΥΔ