Thumbnail
Αυστραλία: Γιατρός μετέδιδε συνειδητά σε ασθενείς ηπατίτιδα C

Αυστραλία: Γιατρός μετέδιδε συνειδητά σε ασθενείς ηπατίτιδα C

Ο πρώην αναισθησιολόγος δήλωσε «ένοχος» στο δικαστήριο

Φριχτό έγκλημα ομολόγησε γιατρός στην Αυστραλία, καθώς δηλώνει «ένοχος» για τη συνειδητή μόλυνση ασθενών του με τον ιό της ηπατίτιτδας C.

Πρόκειται για έναν πρώην αναισθησιολόγο κλινικής αμβλώσεων της Μελβούρνης , τον Τζέiμς Λάθαμ Πίτερς, που συνελήφθη πέρσι μετά από έρευνες για γυναίκες που μολύνθηκαν στο διάστημα 2008-2009.

Εξετάσεις που έγιναν, επιβεβαίωσαν ότι ο ιός από τον οποίο προσβλήθηκαν τα θύματα, ταίριαζε απόλυτα με το DNA του γιατρού. Πιστεύεται ότι ο ιός μεταδόθηκε από μολυσμένες σύριγγες μιας και ο κατηγορούμενος ήταν εθισμένος σε ναρκωτικά.

Ο Πίτερς, που εργαζόταν σε κλινική αμβλώσεων στο Κλάϋτον της Μελβούρνης, δήλωνε «ένοχος» κάθε φορά που διαβαζόταν το όνομα θύματός του στο δικαστήριο. Ο ίδιος δεν εξήγησε τους λόγους των κινήτρων του.

Ο Δρ. Πίτερς διαγνώστηκε με ηπατίτιδα το 1997.Τον ίδιο χρόνο του αφαιρέθηκε η άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος για διάφορες παραβάσεις. Ένα χρόνο αργότερα του επετράπη να εργαστεί.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απθ
ΥΜΑΘ: Διευρυμένες συσκέψεις με τους Πρυτάνεις των ΑΕΙ Μακεδονίας και Θράκης
Θέμα της σύσκεψης είναι η σύνδεση των AEI με την παραγωγική διαδικασία και την αγορά εργασίας και ο εντοπισμός των ερευνητικών πεδίων των...
ΥΜΑΘ: Διευρυμένες συσκέψεις με τους Πρυτάνεις των ΑΕΙ Μακεδονίας και Θράκης
texniti noimosini
Δυστοπική εικόνα σχολείου από το …σημερινό μέλλον
Με δεδομένη την άκριτη και χωρίς κριτική θεώρηση υιοθέτηση κάθε τεχνολογικής δυνατότητας, η παρουσιαζόμενη ανατρεπτική σύλληψη του σχολείου, της...
Δυστοπική εικόνα σχολείου από το …σημερινό μέλλον