Thumbnail

 

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                    Χίος, 22/3/2013

ΧΙΟΥ

ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΧΙΟΥ

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε. ΧΙΟΥ

            Αγαπητοί συνάδελφοι, μέλη του Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Χίου,

Με λύπη παρακολουθώ την αποδυνάμωση του συνδικαλιστικού φορέα των εκπαιδευτικών στη Χίο, αφού έχετε εισάγει «καινά δαιμόνια» στη λειτουργία του Δ.Σ., δηλαδή να συντάσσονται επίσημες ανακοινώσεις του Δ.Σ., με υπογραφή Προέδρου και Γραμματέα χωρίς οι ανακοινώσεις αυτές να απορρέουν από συνεδρίαση του Δ.Σ..

            Δεν είναι ανάγκη να επικαλεστεί κανείς την κοινή λογική, για να αντιληφθεί ότι τέτοιες συμπεριφορές αυτοδίκαια καταργούν το ίδιο το όργανο του οποίου είστε μέλη. Και , εδώ, η ευθύνη είναι συλλογική. Είναι ευθύνη όλων των μελών του Δ.Σ. και δεν αφορά μόνο στους υπογράφοντες τις ανακοινώσεις.

            Βέβαια, η αυτοκατάργηση του Δ.Σ. πιθανόν να συνιστά απόφαση του ίδιου του Δ.Σ., οπότε- στην περίπτωση αυτή- καλώς δημοσιεύονται ανακοινώσεις χωρίς να συνεδριάζετε. Δε νομίζω, όμως, ότι έχετε αποφασίσει  οι ανακοινώσεις σας να διαστρεβλώνουν και να παραποιούν αποφάσεις της Διευθύντριας Εκπαίδευσης. Θέλω να πιστεύω ότι ο υπερβολικός ζήλος και η διακαής αγωνία σας για την τελέσφορη λειτουργία των σχολείων στη Χίο, σας οδήγησαν να γράψετε ότι έδωσα εντολή να γίνουν μαθήματα και μετά τις εορταστικές εκδηλώσεις και ότι απείλησα τους εκπαιδευτικούς. Γιατί, αγαπητοί συνάδελφοι , όσο και αν έψαξα στα αρχεία της Δ.Δ.Ε. Χίου,  δε  βρήκα κανένα έγγραφο που να περιέχει τις εκφράσεις που έχετε καταγράψει εντός εισαγωγικών στην ανακοίνωσή σας. Και, επειδή είμαι απλή θνητή και ίσως να κάνω λάθος, θα ζητήσω από τους Διευθυντές και τις Διευθύντριες των σχολικών μονάδων Δ.Ε. στη Χίο να μου βρουν τέτοια έγγραφα.  Πιθανόν εκείνοι να τα έχουν στο αρχείο τους.

            Αγαπητοί συνάδελφοι, μέλη του Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε. Χίου,

Επειδή είμαι μέλος της ΕΛΜΕ Χίου, θα ήθελα να μου δώσετε τα φώτα σας:

1)      Ποιος νόμος ή ΠΔ ή ΥΑ ή Εγκύκλιος απαγορεύει να γίνονται μαθήματα  άλλες ημέρες εκτός εκείνων που καταγράφονται στο αρ. 2 του ΠΔ 104/1979;

2)      Τελειώνει, ουσιαστικά, το διδακτικό έτος σε ένα περίπου μήνα, ναι ή όχι; Γιατί, αν υπάρχει χρονικό περιθώριο και πέραν της 13ης Μαΐου 2013, για να συνεχιστεί το διδακτικό έτος, ενημερώστε με,  ώστε να αισθανθώ και εγώ την ίδια άνεση που αισθάνεστε και εσείς.

3)      Η  άδεια που, κάθε φορά , θα μου δίνετε, ώστε να ασκώ τα καθήκοντά μου, θα είναι γραπτή ή προφορική;

Οφείλω, βέβαια, να παραδεχτώ ότι  οι εκπαιδευτικοί στη Χίο είμαστε πολύ τυχεροί, αφού το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι αν θα γίνουν ή όχι τρεις ώρες μάθημα στα σχολεία της Χίου, την 22α Μαρτίου 2013.

«Το  πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνην»

Με εκτίμηση

                                                          Ευτυχία Μ. Βλυσίδου

                                                Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 26/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 26/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Οι προκλήσεις των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στα ελληνικά σχολεία: Αντιμέτωποι με την αβεβαιότητα και τις ελλείψεις
Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα: Προβλήματα, ελλείψεις και η αλήθεια για τους εκπαιδευτικούς
Οι προκλήσεις των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής στα ελληνικά σχολεία: Αντιμέτωποι με την αβεβαιότητα και τις ελλείψεις
Παιδιά στη Γάζα
Οργή και αγωνία μαθήτριας για Γάζα: «Τα ουρλιαχτά των αθώων παιδιών που η ανθρωπότητα δεν ακούει»
Μαθήτρια καταγγέλλει τη σιωπή για τη σφαγή στη Γάζα - Η συγκλονιστική επιστολή της στο alfavita.gr
Οργή και αγωνία μαθήτριας για Γάζα: «Τα ουρλιαχτά των αθώων παιδιών που η ανθρωπότητα δεν ακούει»
panelladikes
Τι να πω στο γιο μου που δίνει Πανελλαδικές: Η συμβουλή για μια επιλογή σπουδών με μέλλον
Πανελλαδικές Εξετάσεις: Για τον γονιό, είναι η στιγμή που καλείται να δώσει όχι μόνο κουράγιο, αλλά και κατεύθυνση — χωρίς όμως να χαράξει το...
Τι να πω στο γιο μου που δίνει Πανελλαδικές: Η συμβουλή για μια επιλογή σπουδών με μέλλον