Thumbnail
Με λύπη και αγανάκτηση διαπιστώσαμε ότι με την εγκύκλιο 38784/Δ1/20-3-2013, η οποία αφορά στις μετατάξεις εκπαιδευτικών από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση εξαιρούνται οι Εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής.

 

ΕΝΩΣΗ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

(Ε.Π.Φ.Α.Ν.Η.)

Ηράκλειο       27/03/2013   

                                                     Αριθ. πρωτ: 49      

 

Προς:

Υ. ΠΑΙ.Θ.Π.Α

 

Τηλέφωνα:6936599972, 6976060243

Τηλεομοιοτυπία :2810325621

E-mail Ηλεκτρονική Διευθύνση: [email protected]

Url             Ιστότοπος: http://www.epfanh.gr

Κοιν.:

Υπουργό ΠΑΙ.Θ.Π.Α

Ιστιντούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων

Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ /Ι.Τ.Υ.Ε.

ΜΜΕ

5. ΜΜΕ

ΘΕΜΑ: «Άδικη και άνιση αντιμετώπιση των Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής: Μετατάξεις - Τ.Π.Ε. »

1.    Με λύπη και αγανάκτηση διαπιστώσαμε ότι με την εγκύκλιο 38784/Δ1/20-3-2013, η οποία αφορά στις μετατάξεις εκπαιδευτικών από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση εξαιρούνται οι Εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής.

Είναι γνωστό ότι κάθε χρόνο Εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής αποσπώνται στην Α/θμια εκπαίδευση καλύπτοντας τα πολλά οργανικά και λειτουργικά κενά που υπάρχουν. Είναι άδικο συνάδελφοι της ειδικότητας να αποσπώνται ή να διατίθενται σε σχολεία της Α/θμιας και να συμπληρώνουν ωράριο σε 4 και πλέον σχολεία χωρίς οργανική θέση. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια λόγω της μη πρόσληψης αναπληρωτών στην ειδικότητα, σε πολλά σχολεία διδάσκουν το εξειδικευμένο μάθημα Φυσικής Αγωγής, δάσκαλοι. Ενώ θα μπορούσε να δίνεται η δυνατότητα να καλυφθούν πολλά σχολεία της Α/θμιας με οργανικές θέσεις συναδέλφων Φυσικής Αγωγής που θα επιθυμούσαν να μεταταχτούν. Δεν υπάρχει πλεόνασμα προσωπικού Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής. Υπάρχει απουσία πολιτικής βούλησης να μετατραπούν τα λειτουργικά κενά σε οργανικά με μόνιμο προσωπικό που ήδη υπάρχει.

Εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκειά μας για τον αποκλεισμό των Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) από τη διαδικασία των μετατάξεων καθώς:

-           Δεν δίνεται η δυνατότητα να αποκτήσουν πολλοί συνάδελφοι οργανική θέση

-           Δεν δίνεται η δυνατότητα κάλυψης των κενών της ειδικότητάς  μας με μόνιμο προσωπικό που ήδη υπάρχει.

Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να αποκαταστήσει άμεσα την αδικία και την άνιση μεταχείριση μεταξύ ειδικοτήτων δίνοντας τη δυνατότητα να ενταχθεί και ο κλάδος ΠΕ11  στις μετατάξεις από Β/θμια σε Α/θμια .

Καλούμε την ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α., να δείξει  έμπρακτα τη βούληση της για την αναβάθμιση του μαθήματος Φυσικής Αγωγής: 

-   προχωρώντας άμεσα στην κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της Α/θμιας εκπαίδευσης με οργανικές θέσεις και με τη δυνατότητα μετατάξεων

-  με αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Φυσικής Αγωγής και την καθιέρωση ενιαίου αναλυτικού προγράμματος σπουδών για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης

-  την άμεση κάλυψη των κενών της ειδικότητάς μας στην Α/θμια, στην Β/θμια και στην Ειδική Αγωγή

 

2. Επίσης εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για τον αποκλεισμό και πάλι των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) από την επιμόρφωση στις Τ.Π.Ε. Β΄ επιπέδου.  Οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε αυτήν την τόσο σημαντική και καθοριστική επιμορφωτική διαδικασία.  Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολύ αξιόλογες ενέργειες στον τομέα της αξιοποίησης της ηλεκτρονικής μάθησης στην ειδικότητά μας. Ενδεικτικά αναφέρουμε την έκδοση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου  http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_i d=3&ep=6, και την έκδοση του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού "Ολυμπιακοί Αγώνες" http://www.fhw.gr/multimedia/dvdrom/olympics/index.html. Ακόμη δεκάδες εξαίρετα λογισμικά κυκλοφορούν από επιστημονικούς φορείς ή το ελεύθερο εμπόριο και λειτουργούν επικουρικά στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Επίσης το νέο πρόγραμμα σπουδών για τη Φυσική Αγωγή προϋποθέτει ευρεία χρήση των νέων τεχνολογιών άρα είναι και σε μας απαραίτητη η επιμόρφωση (πχ δημιουργία ιστοσελίδων, portfolio μαθητών, κλπ)

Θεωρούμε ότι ο αποκλεισμός ειδικοτήτων από το αναφαίρετο δικαίωμα της επιμόρφωσης στη χρήση και αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία του γνωστικού τους αντικειμένου για την αποδοτικότερη επίτευξη των στόχων, που θέτει το ίδιο το Αναλυτικό Πρόγραμμα (ΥΑ 113726/Γ2/ 3-10-2011, (δ) χρήση των Τ.Π.Ε. για αύξηση του χρόνου εμπλοκής των μαθητών με τα αντικείμενα της ΦΑ μέσα από μια αυτορυθμιζόμενη διαδικασία μάθησης στην αναζήτηση λύσεων για την επίτευξη ατομικών στόχων), δημιουργεί εκπαιδευτικούς και γνωστικά αντικείμενα δύο ταχυτήτων με αποτέλεσμα να αποβαίνει εις βάρος της συνολικής εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Επιπρόσθετα, σας υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, οι εκπαιδευτικοί, κάτοχοι πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Τ.Π.Ε. Β’ επιπέδου έχουν αυξημένη μοριοδότηση στην αξιολόγηση όπως στις περιπτώσεις κρίσεων για θέσεις ευθύνης, γεγονός το οποίο καταστρατηγεί την ισονομία και την ισοτιμία ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς διαφορετικών ειδικοτήτων.

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι το δικαίωμα στην επιμόρφωση, τη δια βίου μάθηση και την επαγγελματική ανάπτυξη δεν μπορεί παρά να είναι, ισότιμα, προνόμιο όλων των εκπαιδευτικών και παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες για την αποκατάσταση της αδικίας που υφίσταται ο κλάδος των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) και για την  αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας που θα αποβεί σε όφελος των μαθητών μας.

 

 

Το ΔΣ της

Ε.Π.Φ.Α.Ν.Η.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα