Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχική >

Ο κ. Γαβρόγλου διαβάζει το νόμο όπως τον βολεύει και δείτε γιατί!


Δημοσιεύτηκε: Τετάρτη, 6 Δεκέμβριος, 2017 - 23:20 | Στην Κατηγορία:

Ο υπουργός Παιδείας κος Γαβρόγλου ανακοίνωσε και επισήμως ότι συμφώνησε με τους θεσμούς για την υποχρεωτική παρουσία των εκπαιδευτικών στο σχολείο τους για 30 ώρες την εβδομάδα. Μάλιστα ανέφερε ότι αυτό είναι κάτι που ισχύει από το 1985.

Αναρωτιέμαι όμως αν όντως είναι κάτι που ισχύει από το 1985 γιατί δεν είχε εφαρμοστεί μέχρι σήμερα; Σας αναφέρω το νόμο και θα καταλάβατε ότι ο κος Γαβρόγλου διαβάζει το νόμο όπως τον βολεύει στην ουσία παρερμηνεύοντάς τον:  Nόμος 1566/ 85 άρθρο 13 παρ 8

“Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα.”

Ο νόμος λοιπόν στην πραγματικότητα υπάρχει για να προστατεύει τους εκπαιδευτικούς από τυχόν παράλογες απαιτήσεις κάποιων διευθυντών αφού στην ουσία βάζει ανώτατο όριο τις 30 ώρες την εβδομάδα για παραμονή στο σχολείο. Και είναι σαφής ότι οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο παραμένουν και μετά το διδακτικό τους ωράριο μόνο για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που τους έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου. Επί παραδείγματι σήμερα όλοι οι συνάδελφοί μου στο σχολείο μου σχολάσαμε μετά την 3μ.μ γιατί είχαμε ενημέρωση γονέων. Εδώ όμως ο κος Γαβρόγλου μιλάει για την υποχρεωτική παραμονή στο σχολείο ακόμα και αν δεν έχει ανατεθεί συγκεκριμένο έργο από τον διευθυντή του σχολείου. 

Και εγώ ως αφελής αναρωτιέμαι λοιπόν αν όπως ισχυρίζεται ο κος Γαβρόγλου ο νόμος έτσι όπως τον ερμηνεύει ήταν εν ισχύ από το 1985 τότε γιατί απλά δεν τον εφάρμοζε και έσπευσε να τον συμφωνήσει με τους θεσμούς; Δηλαδή για να καταλάβω οι νόμοι του κράτους εφαρμόζονται μετά από συμφωνία με τους θεσμούς; Προφανώς ο κος Γαβρόγλου συμφώνησε την παρερμηνεία του νόμου με τους θεσμούς : η υποχρεωτική παρουσία για την εκτέλεση ανατεθειμένου έργου από τα όργανα διοίκησης του σχολείου γίνεται υποχρεωτική παρουσία. (τελεία). 

Υπάρχει και ένα ακόμα στοιχείο που μοιάζει εντελώς αντιφατικό με τους ισχυρισμούς του υπουργού και είναι το εξής: ενώ μειώνει συνεχώς τις ώρες που οι μαθητές παραμένουν στο σχολείο (κατά 3 ώρες στο Γυμνάσιο , κατά 1 στη Β΄ Λυκείου και κατά 2 στη Γ΄ Λυκείου) από την άλλη αυξάνει το χρόνο παραμονής των εκπαιδευτικών στο σχολείο. Ας μην κοροϊδευόμαστε, λιγότερες ώρες μαθήματος και περισσότερες ώρες διαθέσιμων εκπαιδευτικών σημαίνει πολύ απλά ψαλίδιση αρκετών θέσεων εκπαιδευτικών. Όλα τα υπόλοιπα είναι για να δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα. 


ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ

alfavita.gr δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα της. Τα σχόλια εκπροσωπούν κάθε σχολιαστή. Στα πλαίσια προστασίας των επισκεπτών της, η alfavita.gr θα διαγράφει σχόλια που είναι απειλητικά, προσβλητικά, επιζήμια, δυσφημιστικά, χυδαία, βίαια, υβριστικά ή ρατσιστικά.

Αρθρογράφος: 
Δημήτρης Τσιριγώτης

Σχετικά Άρθρα

Μαθησιακές Δυσκολίες: Σύγχρονες προσεγγίσεις στην αξιολόγηση και τον σχεδιασμό παρεμβάσεων

Έχουν μελετηθεί ερευνητικά για πάνω από 60 χρόνια περίπου από διαφορετικούς κλάδους της επιστήμης

Εκπαιδευτικός: δάσκαλος ή διοικητικός προϊστάμενος; στρεβλώσεις και παραδοχές

Πόσο πιο όμορφα και πιο δίκαια θα ήταν τα πράγματα, αν πρώτα η κοινωνία, απέδιδε τον οφειλόμενο σεβασμό  και την ανάλογη τιμή στον μαχόμενο εκπαιδευτικό της τάξης; 

Βάσεις εισαγωγής: Δράκοι και νεράιδες για ένα ευκολοχώνευτο παραμύθι

Το βασικό χαρακτηριστικό της κίνησης των βάσεων εισαγωγής ήταν οι 3 «διαταρακτικοί» παράγοντες που σφράγισαν και την κατεύθυνσή τους.

Αναγκαία η άμεση εφαρμογή της διετούς υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης

Οι εμπειρίες των παιδιών στην προσχολική ηλικία δεν επηρεάζουν μόνο την κατοπινή σχολική διαδρομή τους, αλλά ολόκληρη τη ζωή τους.