Thumbnail

     Σας  ενημερώνω  ότι  ο  Σύλλογος  Διδασκόντων  του  ΕΠΑΛ Ληξουρίου στην  υπ’αριθμ.              12 /17-1-2014 πράξη  του  δήλωσε την αντίθεση  του  στη  λεγόμενη  αξιολόγηση  των σχολικών  μονάδων (ΑΕΕ)  και  των  εκπαιδευτικών, την  οποία   αντίθεση  του  επικαιροποίησε και  με την υπ’αριθμ. 20/4-4-2014 πράξη  στην  οποία  καταγράφηκε  και η επιθυμία των συναδέλφων να  μη  συμμετάσχουν  στη συγκρότηση των ομάδων  εργασίας .

 Κ. Διευθυντά

       Η  διαδικασία της αξιολόγησης(ΑΕΕ-εκπ/κών) κατά την άποψη μου:

-Θα οδηγήσει στην κατηγοριοποίηση  σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών.

-Θα δημιουργήσει κλίμα ανασφάλειας, αβεβαιότητας, ανταγωνισμού και αυταρχισμού στα σχολεία.

-Θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στη μόρφωση των παιδιών καθώς και στα εργασιακά δικαιώματα  των εκπαιδευτικών.

-Θα καθηλώσει μισθολογικά  τους εκπαιδευτικούς, αφού  συνδέει την αξιολόγηση  με τη μισθολογική και βαθμολογική  εξέλιξη τους, καθώς εισάγει  απαράδεκτες  ποσοστώσεις στην  αξιολόγηση τους.

-Θα οδηγήσει στην υποχρηματοδότηση των σχολικών μονάδων.

- Θα οδηγήσει στην αναζήτηση   ‘’χορηγών’’  και οικονομικών πόρων από  εξωσχολικούς παράγοντες  και  από τους γονείς των μαθητών με δυσάρεστες συνέπειες για τη λειτουργία του σχολείου.

-Θα οδηγήσει σε συγχωνεύσεις σχολείων και σε διαθεσιμότητα ή και απόλυση πολλούς εκπαιδευτικούς.

    Αν η σημερινή Κυβέρνηση και Υ.ΠΑΙ.Θ.  ενδιαφέρονται  για ένα καλύτερο δημόσιο σχολείο θα πρέπει άμεσα να δρομολογήσουν:

-Τη δημιουργία σύγχρονων  και  ασφαλών σχολικών υποδομών.

-Τη μείωση των  μαθητών ανά τμήμα.

-Την κάλυψη όλων των κενών  εκπαιδευτικών με μόνιμους διορισμούς.

-Την επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών.

-Το σταμάτημα της εξαθλίωσης  των ελληνικών νοικοκυριών και της κατάρρευσης της ελληνικής  κοινωνίας.

-Την αποκατάσταση  της  δημοκρατικής  ομαλότητας  της  δημόσιας  ζωής.

 Κ.Διευθυντά    

     Γνωρίζετε πολύ καλά ότι  ο Σύλλογος  Διδασκόντων του ΕΠΑΛ Ληξουρίου  και εγώ προσωπικά  όλη αυτή την περίοδο, ειδικότερα μετά τους σεισμούς   του Ιανουαρίου, έχουμε καταβάλει τεράστιες προσπάθειες και έχουμε δώσει την ψυχή μας  για να μπορέσουμε να ξαναστήσουμε  και να επαναφέρουμε την ομαλότητα στη  λειτουργία του σχολείου μας.                                                                                                                           

    Εργαστήκαμε ώρες ατέλειωτες μέσα στα ερείπια του ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΕΙΟΥ της Β.Ε.Σ, για να μεταφέρουμε  ελαφρύ εξοπλισμό και υλικά, ώστε να μπορέσουμε να στήσουμε  υποτυπώδη εργαστήρια  και να προστατέψουμε αυτόν τον εξοπλισμό από τις  καιρικές συνθήκες και τις κλοπές (ο βαρύτερος εξοπλισμός παραμένει εγκλωβισμένος και καμιά βοήθεια για τη μετακίνηση του δεν έχουμε μέχρι σήμερα).  Μετακινηθήκαμε σε χώρους  που ελέγχονται ως προς την καταλληλότητα  τους  για στέγαση σχολείου και  δώσαμε τους  χώρους του ΕΠΑΛ για τη στέγαση του Γυμνασίου Ληξουρίου, σε μια προσπάθεια να βοηθήσουμε να αποκατασταθεί  μια στοιχειώδης  λειτουργία  όλων των σχολείων  Δ/μιας εκπαίδευσης  στην περιοχή του Ληξουρίου.

 Οι εκπαιδευτικοί, λοιπόν, του ΕΠΑΛ Ληξουρίου  αξιολογήθηκαν  και πήραν ΑΡΙΣΤΑ, όταν οι πολιτικοί προιστάμενοι των  σχετικών  με καταστάσεις  έκτακτης  ανάγκης , Δομών του ΔΗΜΟΥ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ  και της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ  ελέγχονται ,ως προς το αν ανταποκρίθηκαν στον βαθμό που όφειλαν και για το αν και  μετά βίας έπιασαν  το πέντε(05).

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω  και  

  -επειδή θεωρώ ότι η συγκρότηση των ομάδων  εργασίας  αποτελεί  αρμοδιότητα του Συλλόγου Διδασκόντων  και ο Διευθυντής  έχει την ευθύνη  του συντονισμού  και της επίλυσης  διαδικαστικών  ζητημάτων,

-επειδή θέλω να είμαι Διευθυντής σε ένα Δημοκρατικό Σχολείο, με αλληλοκατανόηση, με αμοιβαίο σεβασμό και εκτίμηση μεταξύ συναδέλφων καθώς και συναδέλφων και προϊσταμένων,

-επειδή σέβομαι την επιθυμία των εκπαιδευτικών  του σχολείου μου να μη συγκροτήσουν ομάδες  για την Α.Ε.Ε

σας ενημερώνω ότι αδυνατώ να συγκροτήσω ομάδες εργασίας για την ΑΕΕ και θέτω την παραίτηση μου στη διάθεση της υπηρεσίας σας.

                                                                                 ΛΗΞΟΥΡΙ  4-4-2014

                                                                        ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΣ-ΠΑΓΩΝΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

                                                                                     ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ                                                                       

    ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ  ΕΠΑΛ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα