Thumbnail
Κριτήριο οι επιδόσεις των μαθητών και η απόφαση του Μέντορα

Αυξήσεις στους μισθούς των εκπαιδευτικών μέσω αξιολόγησης και όχι λόγω προϋπηρεσίας είναι μια από τις "μεγάλες καινοτομίες" της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης Ρέντσι στην Ιταλία την οποία προβάλλουν τα «Νέα» στο φύλλο 4/9/2014, ως παράδειγμα και για την Ελλάδα. 

Ποια τα κριτήρια αξιολόγησης και πώς θα αξιολογούνται για τις γνώσεις και τη μόρφωση που θα παρέχουν ακόμη και σ' αυτό το αστικό σχολείο; 
«Από το επόμενο έτος θα αναρτώνται στο Διαδίκτυο τα δεδομένα οργάνωσης της σχολικής μονάδας (Σχολική ταυτότητα με τις επιδόσεις του σχολείου), οι εκθέσεις αυτοαξιολόγησης, ο προϋπολογισμός τους και ο ισολογισμός τους και ένας χάρτης της δραστικότητας του σχολείου. 
Κάθε σχολική μονάδα θα ενισχυθεί με ένα εκπαιδευτικό "μέντορα" ο οποίος θα είναι υπεύθυνος της αξιολόγησης των συναδέλφων του και της μονάδας». Προϋπολογισμός, ισολογισμός και κάλυψη των αναγκών του σχολείου με τη δραστικότητά του. 
Ματέο Ρέντσι: «Καλό σχολείο» για καλύτερο μέλλον
Ο ιταλός πρωθυπουργός Ματέο Ρέντσι με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, το «Καλό σχολείο», ανά χείρας
 
 
Η σχολική ταυτότητα
 
Σύμφωνα με τη λεγόμενη μεταρρύθμιση Ρέντσι από το επόμενο έτος θα αναρτώνται στο Διαδίκτυο τα δεδομένα οργάνωσης της σχολικής μονάδας, οι εκθέσεις αυτοαξιολόγησης, ο προϋπολογισμός τους και ο ισολογισμός τους κι ένας χάρτης της διαδραστικότητας του σχολείου με την τοπική κοινωνία.
Στο ίδιο πλαίσιο, κάθε σχολική μονάδα θα ενισχυθεί με έναν εκπαιδευτικό-«μέντορα», ο οποίος "θα συντονίζει τα προγράμματα κατάρτισης των συναδέλφων του, θα είναι υπεύθυνος για την αξιολόγηση της μονάδας και θα βοηθά τον διευθυντή στην αξιοποίηση του δυναμικού του σχολείου". 
Στόχος θα είναι κάθε σχολείο "να μπορεί να συγκροτήσει την καλύτερη δυνατή ομάδα αφού του δοθεί η δυνατότητα να εξετάζει τα βιογραφικά των εκπαιδευτικών". 
 
Αλήθεια, σχολείο και εκπαιδευτικούς θα αξιολογούν ή επιχείρηση; Και από πού ως πού ο «μέντορας» μπορεί να αξιολογεί ως φωτεινός παντογνώστης- μάνατζερ; 
 
Αλλά τι άλλο θα σχεδίαζε μια πολιτική για την οποία η εκπαίδευση και η μόρφωση είναι σε κόντρα και κάτω από το καπιταλιστικό κέρδος;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
papei_9.jpg
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης
ΑΣΕΠ 3Κ/2020: Τα προσωρινά αποτελέσματα για το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Οι πίνακες με τα προσωρινά αποτελέσματα για μόνιμη πρόσληψη στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
ΑΣΕΠ 3Κ/2020: Τα προσωρινά αποτελέσματα για το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων