Thumbnail
Υπάρχει δυνατότητα υπέρβασης του εγκεκριμένου αριθμού των 3.000 εκπαιδευτικών

Στις 17 Σεπτεμβρίου και μετά από αίτημα του υπουργείου Παιδείας εγκρίθηκε η πρόσληψη 3.000 αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για διάστημα 10 μηνών, ήτοι 30.000 ανθρωπομήνες.

Υπάρχει δυνατότητα υπέρβασης του εγκεκριμένου αριθμού των 3.000 εκπαιδευτικών εφόσον από το σύνολο των πραγματοποιηθεισών προσλήψεων και της χρονικής διάρκειας δεν υφίσταται υπέρβαση του συνολικού αριθμού των 30.000 εγκεκριμένων ανθρωπομηνών.  

Τα παραπάνω ισχύουν και για τις πιστώσεις του κρατικού προϋπολογισμού καθώς ο αριθμός των ανθρωπομηνών ήταν 20.000 για 2.000 προσλήψεις.

Οι πιστώσεις του κρατικού προϋπολογισμού έχουν εξαντληθεί καθώς πραγματατοποιήθηκαν 1.490 προσλήψεις στην πρωτοβάθμια και 498 στη δευτεροβάθμια.

Παράλληλα, από τις πιστώσεις του κρατικού προϋπολογισμού κατανεμήθηκαν και 2.800 ώρες για την πρόσληψη ωρομισθίων καταργημένων ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ.

Από τους 30.000 ανθρωπομήνες του Προγράμματος των Δημοσίων Επενδύσεων, σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας και την υπ’ αριθμόν 148200/Δ2/ 17-9-2014 Υ.Α κατανεμήθηκαν 1597 πιστώσεις αναπληρωτών για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ήτοι 15.970 ανθρωπομήνες από το σύνολο των 30.000. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί στη δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 1019 προσλήψεις αναπληρωτών μέσω του ΠΔΕ (1005 + 14 Εκκλησιαστική) απομένουν με βάση την κατανομή του Υπουργείο άλλες 578 πιστώσεις δεκάμηνες για τη δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. 

Στα παραπάνω πρέπει να σημειώσουμε ότι οι πιστώσεις ερμηνεύονται σε ανθρωπομήνες.

Το υπουργείο έχει εγκρίνει 15970 ανθρωπομήνες για τη δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Δεδομένου ότι οι 1.019 προσλήψεις που έχουν γίνει δεν είναι δεκάμηνες, αλλά έχουν χρονική διάρκεια περίπου 9,5 μήνες, σημαίνει ότι το υπουργείο έχει αξιοποιήσει 9.680 ανθρωπομήνες και απομένουν 6.290 ανθρωπομήνες, που, αν διαιρεθούν με το 9, (δηλαδή 9 μήνες απασχόλησης από 01/10 έως και 30/06), μας δίνουν περίπου 700 προσλήψεις ακόμα.

Στην πρωτοβάθμια Εκπαίδευση μέσω του Π.Δ.Ε έχουν γίνει 558 προσλήψεις οι οποίες όμως ήταν εννιάμηνης απασχόλησης.

Αυτό σημαίνει ότι το υπουργείο έχει αξιοποιήσει για την πρωτοβάθμια 5.022 ανθρωπομήνες.  

Για να έχουν οι εκπαιδευτικοί ακριβή εικόνα του αριθμού των πιστώσεων που απομένουν θα πρέπει να υπολογίζουν τους ανθρωπομήνες που απομένων και να μην στέκονται στον αριθμό των πιστώσεων.

Όπως αναφέραμε, επιτρέπεται η υπέρβαση στον αριθμό των προσλήψεων αρκεί αυτές να μην υπερβαίνουν τους εγκεκριμένους ανθρωπομήνες. 

Στα παραπάνω αναφέρουμε ότι για μια ακόμη φορά το Υπουργείο Παιδείας αναφέρει σε έγγραφό του ότι ζήτησε 300 προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών αίτημα για το οποίο δεν είχε δοθεί απάντηση μέχρι και τις 19 Σεπτεμβρίου.

Πηγή: news.gr - Καλόγηρος Βασίλειος

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia 2022
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
Ο διευθυντής αφού εντόπισε τη βολίδα αγνώστου διαμετρήματος, την παρέδωσε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
papei_9.jpg
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών