δασκαλος
"Δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στο σύστημα μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών κατά το επόμενο σχολικό έτος 2024-2025. "

«Όσο υπάρχουν πίνακες σε ισχύ, θα διατηρηθούν ως έχουν» δήλωσε ο ΓΓ του υπουργείου Παιδείας κ. Γιάννης Κατσαρός σε συνάντηση που είχε με το  Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (Π.Ε.Α.Δ.) απαντώντας στο ερώτημα για το ενδεχόμενο αλλαγής του συστήματος μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών.

Και συμπλήρωσε: "Δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στο σύστημα μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών κατά το επόμενο σχολικό έτος 2024-2025. "

Την ίδια περίπου δήλωση είχε κάνει ο Γ.Γ του υπουργείου Παιδείας και λίγους μήνες πριν τον Σεπτέμβριο του 2023 στη συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΜΕ.

Οι επόμενοι διορισμοί θα γίνουν κανονικά από τους ισχύοντες πίνακες, είχε δηλώσει και τότε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου παιδείας Γιάννης Κατσαρός σημειώνοντας ότι στις προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας είναι να νομοθετηθεί άμεσα ένα νέο σύστημα.

Η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (Π.Ε.Α.Δ.)

Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (Π.Ε.Α.Δ.) πραγματοποίησε διαδικτυακή συνάντηση την περασμένη Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου με τον Γενικό Γραμματέα Α/θμιας, Β/θμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, κ. Γιάννη Κατσαρό και με τον στενό συνεργάτη στο ιδιαίτερο Γραφείο του, κ. Απόστολο Παπακωνσταντίνου. Τα θέματα που τέθηκαν προς συζήτηση ήταν τα εξής:

  1. Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών 2024: Χρονοδιάγραμμα διορισμών, συνολικός αριθμός θέσεων προς πλήρωση με μόνιμο διορισμό, δίκαιη κατανομή των θέσεων με βάση τις πραγματικές ανάγκες κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης.

  2. Χρονοδιάγραμμα έκδοσης από το ΑΣΕΠ των τελικών αξιολογικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης.

  3. Ενδεχόμενο για αλλαγή συστήματος μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών.

  4. Αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των οργανικών κενών για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

  5. Καταγραφή του πραγματικού ωραρίου των εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης και σε θέσεις με θητεία για την αποτύπωση των οργανικών κενών.

  6. Ίδρυση οργανικών θέσεων στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία.

  7. Άδειες αναπληρωτών, εξίσωση δικαιωμάτων με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, επίδομα στέγασης.

  8. Αντιμετώπιση της έκρηξης βίας στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε μέσα σε κλίμα συνεργασίας και οι απαντήσεις που δόθηκαν ήταν οι παρακάτω:

  • Οι Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών θα πραγματοποιηθούν κανονικά το 2024. Έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες, αλλά είναι ακόμα νωρίς για να γνωρίζουν τον συνολικό αριθμό των θέσεων για διορισμό. Παρά το γεγονός πως τονίστηκε επανειλημμένα η ανάγκη για συνολικό αριθμό μόνιμων διορισμών μεγαλύτερο από τις συνταξιοδοτήσεις, δεν φάνηκε να υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο. Θα ακολουθηθεί ο κανόνας 1:1.

  • Την επόμενη σχολική χρονιά ο αριθμός των προσλήψεων αναπληρωτών θα είναι παρόμοιος με τον φετινό αριθμό.

  • Σχετικά με την έκδοση των τελικών αξιολογικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης αρμόδιο να απαντήσει σε ερωτήματα είναι το ΑΣΕΠ.

  • Δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στο σύστημα μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών κατά το επόμενο σχολικό έτος 2024-2025. Όσο υπάρχουν πίνακες σε ισχύ, θα διατηρηθούν ως έχουν.

  • Για όλα τα υπόλοιπα θέματα δεν δόθηκαν συγκεκριμένες απαντήσεις και δεν φάνηκε να υπάρχει πρόθεση για αλλαγή. Η μόνη αλλαγή που ενδέχεται να γίνει είναι η δημιουργία ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων για τους αναπληρωτές, ώστε να μη χρειάζεται κάθε χρόνο να επανακαταθέτουν τα ίδια έγγραφα στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Η Π.Ε.Α.Δ. διατύπωσε γραπτώς τα αιτήματα και τις προτάσεις της προς το Υπουργείο Παιδείας και ζήτησε να δοθούν απαντήσεις σε εύλογο χρονικό διάστημα. Επίσης, τονίστηκε η ανάγκη να στελεχωθεί πλήρως η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με μόνιμο και σταθερό εκπαιδευτικό προσωπικό, καθώς οι ανάγκες το επιβάλλουν. Τέλος, εκφράστηκε η έντονη δυσαρέσκεια και μεγάλη αντίθεση των εκπαιδευτικών απέναντι σε σχέδια εφαρμογής γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ στο μέλλον.

Από το Δ.Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 22/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανελλήνιες 2023
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στη Χημεία
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στη Χημεία από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στη Χημεία
ekpaideusi-eksetaseis-panelladikes.jpg
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας: Οδηγός «τελευταίας στιγμής» για τις εξετάσεις του ερχόμενου Σαββατοκύριακου

Εναν χρήσιμο οδηγό «της τελευταίας στιγμής» για τις Εξετάσεις της Α' περιόδου 2024 για το 

Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας: Οδηγός «τελευταίας στιγμής» για τις εξετάσεις του ερχόμενου Σαββατοκύριακου
panelladikes_1.jpg
Πανελλήνιες 2024: Μύθος και πραγματικότητα για το βαθμό ευκολίας ή δυσκολίας των θεμάτων
Αν τα θέματα των Πανελληνίων εξετάσεων είναι ευκολότερα ή είναι δυσκολότερα θα πετύχουν περισσότεροι ή λιγότεροι υποψήφιοι στα ΑΕΙ;
Πανελλήνιες 2024: Μύθος και πραγματικότητα για το βαθμό ευκολίας ή δυσκολίας των θεμάτων