ypologistis
Δηλώσεις του καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Πάνου Φιτσιλή

Τρία νέα επαγγελματικά προφίλ για όσους επιθυμούν να εργαστούν, σε παρούσα ή μελλοντική φάση, σε μία έξυπνη πόλη, θα ανιχνεύσει το online workshop με τίτλο «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιακές ικανότητες στελεχών έξυπνων πόλεων» που θα πραγματοποιηθεί στις 3 Ιουνίου. Τα νέα αυτά επαγγελματικά προφίλ, όπως ανακοινώθηκε είναι, σχεδιαστής έξυπνης πόλης (CityPlanner), προϊστάμενος του τμήματος πληροφορικής έξυπνης πόλης (Smart City ΙΤ Manager) και ειδικός ψηφιακών συστημάτων έξυπνης πόλης (Smart City IT Officer).

Στο έργο συμμετέχουν 13 εταίροι (4 από Ελλάδα, 3 από Γερμανία, 3 από Ιταλία, 2 από Κύπρο και 1 από Βέλγιο). Ο συντονιστής εταίρος είναι το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, ενώ από την Ελλάδα επίσης συμμετέχουν το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), ο Ελληνικός Οργανισμός Τυποποίησης (ΕΛΟΤ) καθώς και οι Ψηφιακές Πόλεις Κεντρικής Ελλάδας ΑΕ (CITIESNET SA). Στόχος του έργου είναι η επαγγελματική ανάπτυξη μέσω κατάλληλης επιμόρφωσης των στελεχών που εργάζονται ή θα εργαστούν σε Δήμους, οι οποίοι σταδιακά μετασχηματίζονται σε Έξυπνες Πόλεις. Μέσω της εκπαίδευσης, τα στελέχη των Δήμων θα αποκτήσουν γνώσεις και ικανότητες που απαιτούνται για τη διαχείριση έξυπνων πόλεων.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Πάνος Φιτσιλής, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του online workshop, αναφερόμενος σε αυτά τα τρία επαγγελματικά προφίλ, τονίζει τα εξής: «Η ανάπτυξη των πόλεων και ο ψηφιακός τους μετασχηματισμός είναι ένα πολυδιάστατο φαινόμενο, διότι αφενός θα πρέπει να αναπτύξουμε τις απαραίτητες τεχνολογικές λύσεις στην υπηρεσία του πολίτη και των επιχειρήσεων, αλλά ταυτόχρονα να προετοιμάσουμε κατάλληλα τους πολίτες, τους δημότες αλλά και τους εργαζόμενους στους Δήμους».

Συνεχίζοντας, ο κ.Φιτσιλής τονίζει «ότι για την ανάπτυξη μιας έξυπνης πόλης δεν είναι αναγκαία μόνο η ύπαρξη των κατάλληλων τεχνολογιών, αλλά και η ύπαρξη των κατάλληλα εκπαιδευμένων στελεχών και κυρίως των ενημερωμένων πολιτών. Προφανώς, χωρίς τους πολίτες δίπλα μας, χωρίς τα κατάλληλα και σωστά εκπαιδευμένα στελέχη, το εγχείρημα του ψηφιακού μετασχηματισμού των πόλεων είναι καταδικασμένο σε αποτυχία».

Και καταλήγει: «Το έργο "DevOpsforsmartcities" (http://devops.uth.gr) στοχεύει στο να συμβάλλει ακριβώς σε αυτή την κατεύθυνση, δηλαδή να εντοπίσει τις εκπαιδευτικές ανάγκες των στελεχών των έξυπνων πόλεων και να καλύψει στο μέτρο του δυνατού αυτό το έλλειμμα».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η φράση «Απορία ψάλτου βηξ»;

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 5/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κοπέλα σε ξύλινο κλουβί στην Καλαμάτα
Νέο «Κωσταλέξι» με 29χρονη στην Καλαμάτα: Την έκλεισαν σε ξύλινο κλουβί (Video)
Το κορίτσι αντιμετωπίζει, όπως λέει η μητέρα της, σοβαρό ψυχοσωματικό νόσημα και από το 2017 η οικογένεια έφτιαξε κλουβιά από παλέτες, προσπαθώντας...
Νέο «Κωσταλέξι» με 29χρονη στην Καλαμάτα: Την έκλεισαν σε ξύλινο κλουβί (Video)
mathimatika
Πανελλαδικές ΕΠΑΛ στα Μαθηματικά: Η Επιτροπή Εξετάσεων αντέγραψε και το θέμα και το λάθος του
Το θέμα Γ3 των Μαθηματικών ΕΠΑΛ είχε ξαναπέσει στις πανελλήνιες εξετάσεις ΕΠΑΛ το 2006
Πανελλαδικές ΕΠΑΛ στα Μαθηματικά: Η Επιτροπή Εξετάσεων αντέγραψε και το θέμα και το λάθος του