swiss
Eurovision 2024: 11 θέση η Μαρίνα Σάττι – Συνολικά τα αποτελέσματα

Η 68η διοργάνωση της Eurovision ολοκληρώθηκε, το βράδυ του Σαββάτου, και μεγάλος νικητής αναδείχτηκε το Nemo από την Ελβετία. Το κομμάτι «Code» κέρδισε τις εντυπώσεις και επιβεβαίωσε τις προβλέψεις και τα στοιχήματα που το έδειχναν εδώ και καιρό ανάμεσα στην πρώτη και τη δεύτερη θέση.

Eurovision

Η Ελβετία, μάλιστα, σάρωσε στις κριτικές επιτροπές με 365 βαθμούς ενώ από το κοινό έλαβε 226 βαθμούς.

Η δική μας Μαρίνα Σάττι με το «Zari» βρέθηκε στην 11η θέση της τελικής κατάταξης με 126 βαθμούς! Η Κύπρος με τη Silia Kapsis, αποσπώντας δυνατό χειροκρότημα από την αρένα, είναι 15η. Η επιτροπή της Ελλάδας έδωσε 10 βαθμούς στην Κύπρο και το 12άρι από την Έλενα Παπαρίζου ανακοινώθηκε στην Ελβετία. H επιτροπή της Κύπρου έδωσε στη Μαρίνα Σάττι 7 βαθμούς.

Μεγάλη ανατροπή είδαμε με την Κροατία και τον Baby Lasagna, που τερμάτισαν στη 2η θέση. Αν και για πολλές εβδομάδες είχε κλειδώσει στην πρώτη θέση των προβλέψεων, πήρε 210 βαθμούς από τις επιτροπές. Το κοινό, όμως, τον τίμησε με 337 βαθμούς-την υψηλότερη βαθμολογία στη φετινή βραδιά.

Πόσες ψήφους πήραν από το κοινό οι χώρες

Εσθονία 33 βαθμούς
Φινλανδία 31 βαθμούς
Νορβηγία 4 βαθμούς
Σλοβενία 12 βαθμούς
Γεωργία 19 βαθμούς
Αυστρία 5 βαθμούς
Ισπανία 11 βαθμούς
Λιθουανία 58 βαθμούς
Κύπρος 44 βαθμούς
Λετονία 28 βαθμούς
Ελλάδα 85 βαθμούς
Ηνωμένο Βασίλειο 0 βαθμούς
Ισραήλ 333 βαθμούς
Λουξεμβούργο 20 βαθμούς
Γερμανία 18 βαθμούς
Αρμενία 82 βαθμούς
Σουηδία 49 βαθμούς
Πορτογαλία 13 βαθμούς
Ιρλανδία 136 βαθμούς
Ουκρανία 307 βαθμούς
Ιταλία 104 βαθμούς
Κροατία 337 βαθμούς
Γαλλία 227 βαθμούς
Ελβετία 226 βαθμούς

Eurovision 2024: Σφοδρές αντιδράσεις για τη Γάζα - Η Γαλλία διέκοψε την πρόβα και έστειλε μήνυμα για τη Γάζα

Σε κλίμα απόλυτης λογοκρισίας διεξηχθη ο διαγωνισμός της Γιουροβίζιον για να επιβληθεί η ευρωατλαντική προπαγάνδα που στηρίζει το κράτος - δολοφόνο του Ισραήλ.

«Η μουσική ενώνει» είναι το σύνθημα της φετινής διοργάνωσης που χωράει την προβολή κάθε συνθήματος ατομικού δικαιωματισμού, αλλά όχι το δικαίωμα ενός ολόκληρου λαού να έχει την δική του πατρίδα.

Ωστόσο, η παρουσία της τραγουδίστριας του Ισραήλ Έντεν Γκολάν στον φετινό διαγωνισμό, σε μια περίοδο που κλιμακώνεται η σφαγή του Παλαιστινιακού λαού, και κυρίως η προσπάθεια της EBU να επιβάλει σιγή για τα ισραηλινά εγκλήματα έχει προκαλέσει αντιδράσεις.

Μάλιστα, έφτασε στο σημείο, να ...ντύσει ηχητικά με ψεύτικα χειροκροτήματα την εμφάνιση του Ισραήλ, για να κρύψει τα γιουχαρίσματα. 

Η Αλεσάντρα Μέλε που είχε εκπροσωπήσει τη Νορβηγία στην περσινή διοργάνωση ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά λίγες ώρες πριν τον τελικό διαγωνισμό ότι αποχώρησε από τη θέση της και την ανακοίνωση των βαθμών της νορβηγικής επιτροπής.

«Απόψε έπρεπε να δώσω τους πόντους της Νορβηγίας στον τελικό της Eurovision», είπε σε ένα βίντεο στο Instagram. «Αν και είμαι ευγνώμων που μου δόθηκε η ευκαιρία να το κάνω, πήρα την απόφαση να αποσυρθώ. United By Music - το μότο της Eurovision - είναι ο λόγος που κάνω μουσική. Ενώστε τους ανθρώπους, φέρτε τους μαζί. Αλλά αυτή τη στιγμή αυτές οι λέξεις είναι απλώς κενές λέξεις. Υπάρχει μια γενοκτονία σε εξέλιξη και σας ζητώ από όλους σας παρακαλώ να ανοίξετε τα μάτια σας, να ανοίξετε την καρδιά σας. Αφήστε την αγάπη να σας οδηγήσει στην αλήθεια. Είναι ακριβώς μπροστά σας. Ελεύθερη Παλαιστίνη» ανέφερε συγκεκριμένα.

Οι τριγμοί για τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή συνεχίστηκαν και με την γαλλική συμμετοχή. «Όταν ήμουν παιδί, ονειρευόμουν τη μουσική. Ονειρεύτηκα να γίνω τραγουδιστής και να τραγουδήσω για την ειρήνη εδώ. Κάθε καλλιτέχνης εδώ θέλει να τραγουδήσει για την αγάπη και την ειρήνη. Πρέπει να ενωθούμε μέσω της μουσικής, ναι, αλλά με αγάπη και ειρήνη» ανέφερε από μικροφώνου ο Slimane όταν διέκοψε την πρόβα του.

Ο Σουηδός τραγουδιστής εμφανίστηκε στον ημιτελικό με παλαιστινιακή καφίγια. Ο επίσημος λογαριασμός της Eurovision στο Instagram, δεν δημοσίευσε την εμφάνισή του, σε αντίθεση με όλες τις υπόλοιπες.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεόρασης (EBU) που διοργανώνει τη Eurovision 2024, το πρωί του Σαββάτου (11/05), ανακοίνωσε την αποβολή της Ολλανδίας από τον διαγωνισμό. Ωστόσο, η κίνηση αυτή προκάλεσε την έντονη αντίδραση χωρών, ήδη από το απόγευμα της Παρασκευής (10/05), που το παρασκήνιο έκανε λόγο για τον αποκλεισμό της Ολλανδίας.

Χώρες – όπως η Ισπανία και η Εσθονία – απείλησαν με αποχώρηση την τελευταία στιγμή, αλλά δεν το έκαναν τελικά. Σε ανακοίνωσή της, το απόγευμα της Παρασκευής (10/05), η Δημόσια Τηλεόραση της Ισπανίας αμφισβήτησε την αξιοπιστία της Eurovision 2024. Συγκεκριμένα, σε ανάρτησή του στο Χ, το ισπανικό κρατικό δίκτυο, RTVE, ανέφερε: «Η ισπανική αντιπροσωπεία στη Eurovision μετέφερε στην EBU τη δέσμευσή της για την ελευθερία του Τύπου και της γνώμης και απαίτησε από την Eurovision να διασφαλίσει τον σεβασμό της».

«Λευτεριά στην Παλαιστίνη» - Διαδηλωτές στο Μάλμε ζητούν αποκλεισμό του Ισραήλ από τη Eurovision

Πριν από τον σημερινό τελικό , διαδηλωτές βγήκαν στους δρόμους του Μάλμε (όπου φιλοξενείται ο φετινός διαγωνισμός), απαιτώντας τον αποκλεισμό της ισραηλινής αποστολής από τον διαγωνισμό. Κυρίαρχα συνθήματα: «Λευτεριά στην Παλαιστίνη», «Όχι πια κατοχή», «Αυτό είναι γενοκτονία». «Δώστε μια ευκαιρία στην ειρήνη».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η φράση «Απορία ψάλτου βηξ»;

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 2/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes
Πανελλαδικές 2024: Λάθη στο ποίημα του Κ. Παλαμά στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
Πανελλήνιες 2024 - Νεοελληνική Γλώσσα: Αντέγραψαν δύο λέξεις λάθος με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται το νόημα
Πανελλαδικές 2024: Λάθη στο ποίημα του Κ. Παλαμά στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
biblia
Συνομιλώντας με το παρελθόν: Όμιλοι προφορικής ιστορίας στο δημόσιο σχολείο
«Η απουσία δημιουργικού χαρακτήρα από το μάθημα σχεδόν το «περιθωριοποιεί», καθώς απομειώνει το ενδιαφέρον του μέσου μαθητή γι’ αυτό»
Συνομιλώντας με το παρελθόν: Όμιλοι προφορικής ιστορίας στο δημόσιο σχολείο