ΔΟΕ
Ανακοίνωση της ΔΟΕ για την κήρυξη στάσεων εργασίας

Ανακοίνωση εξέδωσε η ΔΟΕ σχετικά με την κήρυξη τρίωρων στάσεων εργασίας για το 1ο ή 2ο 3ωρο του προγράμματος των σχολικών μονάδων από τη Δευτέρα 1 Απριλίου 2024 μέχρι και την Παρασκευή 26 Απριλίου.

Η ανακοίνωση

«Σας ενημερώνουμε, ότι το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει κηρύξει 3ωρες στάσεις εργασίας για το 1ο ή 2ο 3ωρο του προγράμματος των σχολικών μονάδων από τη Δευτέρα 1 Απριλίου 2024 μέχρι και την Παρασκευή 26 Απριλίου 2024 όπως επίσης και επιπλέον στάση εργασίας που καλύπτει το ολοήμερο και διευρυμένου ωραρίου (14:00 – 17:30), στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του ν.4823/21 και της Υ.Α. 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της».»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η φράση «Απορία ψάλτου βηξ»;

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 2/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανελλαδικές εξετάσεις
Πανελλήνιες 2024: Και άλλο λάθος στα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας (ΕΕΦ)
«Οι απαντήσεις στη συγκεκριμένη ερώτηση δεν πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τη βαθμολόγηση των γραπτών»
Πανελλήνιες 2024: Και άλλο λάθος στα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας (ΕΕΦ)
panelladikes
Πανελλαδικές 2024: Λάθη στο ποίημα του Κ. Παλαμά στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
Πανελλήνιες 2024 - Νεοελληνική Γλώσσα: Αντέγραψαν δύο λέξεις λάθος με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται το νόημα
Πανελλαδικές 2024: Λάθη στο ποίημα του Κ. Παλαμά στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
biblia
Συνομιλώντας με το παρελθόν: Όμιλοι προφορικής ιστορίας στο δημόσιο σχολείο
«Η απουσία δημιουργικού χαρακτήρα από το μάθημα σχεδόν το «περιθωριοποιεί», καθώς απομειώνει το ενδιαφέρον του μέσου μαθητή γι’ αυτό»
Συνομιλώντας με το παρελθόν: Όμιλοι προφορικής ιστορίας στο δημόσιο σχολείο