Thumbnail
Ποιοι εκπαιδευτικοί τοποθετήθηκαν στα Πειραματικά Σχολεία σε όλη την Ελλάδα
ΘΕΜΑ: «Τοποθέτηση εκπαιδευτικών που αξιολογήθηκαν θετικά στα πλαίσια της αξιολόγησης για πλήρωση θέσεων με πενταετή θητεία στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία»
 
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
 
Έχοντας υπόψη: 
 
1. Τις διατάξεις:
α) του Νόμου 3966/2011 (ΦΕΚ 118, τ. Α΄), «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις».
β) του άρθρου 329, παρ. 4ατου Νόμου 4072/2012 (ΦΕΚ 86Α) «Βελτίωση 
επιχειρηματικού περιβάλλοντος − Νέα εταιρική μορφή − Σήματα − Μεσίτες Ακινήτων − Ρύθμιση θεμάτων ναυτιλίας, λιμένων και αλιείας και άλλες διατάξεις».
γ) της αριθμ. 72227/Δ2/02-06-2011 (ΦΕΚ 212/ΥΟΔΔ/04-07-2011) Υ.Α., όπως τροποποιήθηκε με την αριθμ. Φ.361.22/4314/Δ1/14-01-2013 (ΦΕΚ 15/ΥΟΔΔ/16-01-2013) Υ.Α. «Τροποποίηση της αριθμ 72227/Δ2/ 02-06-2011 (ΦΕΚ 212/ΥΟΔΔ/04-07-2011) Απόφασης, «Συγκρότηση της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)» και ισχύει.
2. Την με αριθμ. 122084/Δ4/25-10-2011 Υ.Α (Φ.Ε.Κ. 2546/Β/7-11-2011) «Χαρακτηρισμός σχολικών μονάδων ως Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων» και την με αριθμ. 66365/Δ4/13-6-2012 (ΦΕΚ 1968/Τβ/18-6-2012) «Χαρακτηρισμός σχολικών μονάδων ως Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων».
3. Την με αριθμ. Δ1/Φ.361.22/116672/01-10-2012(ΦΕΚ2788/ΤΒ΄/15-10-2012) Υπουργικής Απόφασης «Ορισμός κριτηρίων αξιολόγησης διευθυντών και εκπαιδευτικών στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία»
4. Την με αριθμ. 132732/Δ1/25-10-2012 ΑΔΑ:Β43Ι9-7Ρ2 εγκυκλίου με θέμα: «Διευκρινίσεις σχετικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών που έχουν δικαίωμα πλήρωσης θέσεων για πενταετή θητεία στα ΠΠΣ. Αναλυτική μοριοδότηση του κριτηρίου 2.3.1 της αριθμ. Δ1/Φ.361.22/116672/01-10-2012 (ΦΕΚ2788/ΤΒ΄/15-10-2012) Υπουργικής Απόφασης», όπως αυτή τροποποιήθηκε με την αριθμ. 150085/Δ1/29/11/2012/ ΑΔΑ:Β4ΣΥ9-Ρ7Ξεγκύκλιο. 
5. Το αριθμ. 76/2-11-2012 έγγραφο της Δ.Ε.Π.Π.Σ. με θέμα: «Διευκρινίσεις σχετικά με τη διαδικασία υποβολής φακέλου αξιολόγησης από τους εκπαιδευτικούς».
6. Την αριθμ. Δ1/50436/12-4-2013/ΑΔΑ:ΒΕΑΤ9-ΝΘΦ Απόφασης της Δ.ΕΠ.Π.Σ. με θέμα «Συγκρότηση επιτροπών για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στα Π.Π.Σ. που αφορά την πλήρωση θέσεων με πενταετή θητεία. Πραγματοποίηση συνεντεύξεων’», όπως αυτή τροποποιήθηκε με την Δ152192/16-04-2013/ΑΔΑ:ΒΕΑΣ9-5ΥΑ Απόφαση της Δ.Ε.Π.Π.Σ με θέμα: «Τροποποίηση της Δ1/50436/12-4-2013/ΑΔΑ:ΒΕΑΤ9-ΝΘΦ απόφασης με θέμα: 
‘Συγκρότηση επιτροπών για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στα Π.Π.Σ. που αφορά την πλήρωση θέσεων με πενταετή θητεία. Πραγματοποίηση συνεντεύξεων’»
7. Την αριθμ. 76051/Η/04-07-2012 (ΦΕΚ 2091 τ. Β/05-07-2012) κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Παιδείας, και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Θεόδωρο Παπαθεοδώρου».
8. Τους υποβληθέντες σχετικούς προσωπικούς φακέλους των εκπαιδευτικών. 
9. Την αριθμ. 9/2013 πράξη της Δ.Ε.Π.Π.Σ.
10.Το γεγονός ότι δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
Αποφασίζουμε
Τοποθετούμε τους παρακάτω εκπαιδευτικούς για πλήρωση θέσεων με πενταετή θητεία στα 
Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία ανά σχολική μονάδα, κλάδο - ειδικότητα και αξιολογική σειρά 
κατάταξης, ως ακολούθως:
 
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Διατροφή για χάσιμο κιλών
Αδυνάτισμα: Τι είναι καλύτερο; Η διαλειμματική νηστεία ή η μέτρηση θερμίδων
Νέα μελέτη αμφισβητεί τα οφέλη της διαλείπουσας νηστείας και παρέχει μια διαφορετική διάσταση από αυτή που γνωρίζαμε έως τώρα
Αδυνάτισμα: Τι είναι καλύτερο; Η διαλειμματική νηστεία ή η μέτρηση θερμίδων