Thumbnail
  15 μεγάλες επιχειρήσεις ετοιμάζουν προσλήψεις το 2013  

 

15 μεγάλες επιχειρήσεις ετοιμάζουν προσλήψεις το 2013

Ευκαιρίες εργασίας σε νέα αλλά και έμπειρα στελέχη αναμένεται να δώσουν το 2013 μεγάλες επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα. Παρά την ύφεση ο ιδιωτικός τομέας δεν κλείνει την πόρτα στις προσλήψεις, αλλά αντιθέτως αφήνει «ανοιχτό» το ενδεχόμενο δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας.

Δεκαπέντε μεγάλες εταιρείες κλήθηκαν να απαντήσουν στην ερώτηση για το πώς βλέπουν να διαμορφώνεται το εργασιακό τοπίο το 2013 και για το αν προγραμματίζουν προσλήψεις τη νέα χρονιά. Η πλειονότητα των στελεχών δηλώνει ότι το 2013 θα προχωρήσει σε προσλήψεις, ενώ οι ειδικότητες που μονοπωλούν το ενδιαφέρον είναι αυτές των πωλητών, των τεχνικών αλλά και των νέων τεχνολογιών. Αμεσα ο ΟΤΕ θα προχωρήσει σε 500 προσλήψεις και οι άλλες εταιρείες σε πάνω από 250.

 

Αρκετά στελέχη αναφέρονται στο πολύ δύσκολο εργασιακό τοπίο, όπως αυτό διαμορφώνεται μέσα από τις συνεχείς νομοθετικές αλλαγές και ρυθμίσεις, γεγονός που δυσχεραίνει το έργο τους και αποτελεί τροχοπέδη σε οποιαδήποτε δραστηριότητά τους.

Παρά τις αντιξοότητες, υπάρχουν ακόμη μεγάλες εταιρείες που ακολουθούν «επιθετικές» πολιτικές απέναντι στην κρίση, επενδύοντας στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού τους αλλά και στην αξιοποίηση του ήδη υπάρχοντος.

Oσον αφορά τους υποψήφιους, τα δεδομένα δεν αλλάζουν. Η θέληση, η ειλικρίνεια, η εμπειρία και το καλό βιογραφικό αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο της επιτυχίας. Εφόσον βρείτε τη θέση εργασίας που σας ενδιαφέρει και συνάδει με τις γνώσεις και το αντικείμενό σας, θα πρέπει να αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα, το οποίο θα πρέπει να είναι σύντομο και περιεκτικό, χωρίς υπερβολές και αναληθή στοιχεία.

 

ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Οι «καλές σχέσεις» με την τεχνολογία αποτελούν συχνά κίνητρο πρόσληψης για την πλειονότητα των εργοδοτών. Κατ' επέκταση είναι προτιμότερο να στέλνετε με mail το βιογραφικό σας παρά με fax. Καλό θα ήταν επίσης να μην επισυνάπτετε φωτογραφίες, εκτός κι αν το απαιτεί ρητά η αγγελία.

Η διαδικασία της συνέντευξης αποτελεί «καταλύτη» στη διαδικασία πρόσληψης. Σε αυτή τη φάση θα έχετε τον πρώτο ρόλο και αυτό σημαίνει ότι αν είστε καλοδιάθετοι, πειστικοί και καταλλήλως προετοιμασμένοι, τότε έχετε πιθανότητες να «κερδίσετε» τον υποψήφιο εργοδότη σας.

ΟΤΕ

 

ΙΩΑΝΝΑ ΤΣΙΡΕΚΑ

Νέες θέσεις στις υπηρεσίες τεχνολογίας

 

 

«Μέσα σε ένα περιβάλλον σημαντικής και συνεχιζόμενης ύφεσης, το τοπίο για την αγορά εργασίας είναι δύσκολο. Αντίξοο αναμένεται να παραμείνει και το 2013, με δυσοίωνες προβλέψεις για την ανεργία, που σύμφωνα με τον προϋπολογισμό ενδέχεται να ανέλθει στο 22,8%. Σε αυτό το περιβάλλον, ο ΟΤΕ αποδεικνύει με τη στάση του ότι μπορούν να υπάρξουν λύσεις βιώσιμες και ταυτόχρονα κοινωνικά υπεύθυνες. Για παράδειγμα, η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που υπεγράφη πέρσι, διασφαλίζει τόσο την απασχόληση όσο και την απαραίτητη για τη βιωσιμότητα της εταιρείας μείωση του κόστους. Ακόμη, ο ΟΤΕ επέλεξε να επενδύσει σε ένα Πρόγραμμα Οικειοθελούς Αποχώρησης, για την προσαρμογή του αριθμού των εργαζομένων στις σημερινές ανάγκες του νέου λειτουργικού μοντέλου της εταιρείας. Ειδικά σε κλάδους όπως οι τηλεπικοινωνίες, η ανάγκη για νέους ανθρώπους με νέες δεξιότητες είναι επιτακτική. Γι' αυτό και ο ΟΤΕ έχει ήδη εκκινήσει τις διαδικασίες για προσλήψεις μέσα στο 2013, κυρίως στις υπηρεσίες τεχνολογίας. Με αυτό τον τρόπο ο ΟΤΕ στοχεύει στην ενίσχυση της τεχνικής εξυπηρέτησης και της εμπειρίας των πελατών, για τη συνεχή βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς του και τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της εταιρείας».

 

CHRISTIAN TESCH

*Η Eλενα Παπαδοπούλου είναι Γενική Διευθύντρια Ανθρωπίνου Δυναμικού του Ομίλου ΟΤΕ

PUBLIC
Ενίσχυση στους τομείς των πωλήσεων

«Είναι γεγονός ότι από την 1η Ιανουαρίου 2013 επέρχονται εκτεταμένες αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις. Την ίδια στιγμή, τα ποσοστά ανεργίας που αγγίζουν το 24,8% για το τρίτο τρίμηνο του 2012, κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικά είναι για το εργασιακό τοπίο του 2013. Σε ένα δύσκολο περιβάλλον λοιπόν, η συμβολή των επιχειρήσεων που συνεχίζουν να επενδύουν στην ανάπτυξή τους στηρίζοντας την ελληνική αγορά, είναι ουσιαστική κι αποκτά τη διάσταση κοινωνικής ευθύνης. Τέτοια είναι και η περίπτωση της αλυσίδας καταστημάτων Public, η οποία κατόρθωσε σε διάστημα 2 μηνών να διπλασιάσει τον όγκο των καταστημάτων της (από 10 σε 20). Αυτή τη στιγμή, έχοντας πρόσφατα προσθέσει στο δυναμικό της ένα ακόμη κατάστημα στη Ν. Σμύρνη, αριθμεί 21 σημεία στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ενώ για το 2013 προβλέπεται η δημιουργία κι άλλων νέων καταστημάτων.

 

ΛΟΥΚΑΣ ΛΟΥΚΑΣ

Ως αποτέλεσμα αυτής της ανάπτυξης, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε 150 προσλήψεις, ενώ θα συνεχίσει να αναζητά ανθρώπους και το νέο έτος, κυρίως για τους τομείς των πωλήσεων μέσα στα καταστήματα, όπου και θα προκύψει η σχετική ανάγκη».

*Η Ιωάννα Τσιρέκα είναι Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού στην αλυσίδα καταστημάτων Public

ENERCON Service Hellas:
Συντηρούμε τις υπάρχουσες θέσεις εργασίας

Christian TESCH, Managing Director της ENERCON Service Hellas:

 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΤΑΡΑΣ

«Προερχόμενοι από τον τομέα των ΑΠΕ, ο οποίος αναμενόταν να αποτελέσει αυτή την εποχή μοχλό ανάπτυξης και διεξόδου της χώρας μας από την κρίση, θα ανέμενε κανείς μία ενθαρρυντική τοποθέτηση από εκπροσώπους της ENERCON Service Hellas στο παραπάνω ερώτημα. Εντούτοις, οι γραφειοκρατικές δυσπραγίες, η αστάθεια του φορολογικού και εργασιακού πλαισίου, οι δυσκολίες αδειοδότησης, οι καθυστερήσεις πληρωμών από τους κρατικούς φορείς αποθαρρύνουν τους επενδυτές και αποτελούν τροχοπέδη στην ανάπτυξη. Μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο το εργασιακό περιβάλλον το 2013 αναμένεται για εμάς σταθερό, κάτι το οποίο σημαίνει ότι απλά συντηρούμε τις υπάρχουσες θέσεις εργασίας (με κύριο όγκο εργασιών στη συντήρηση ανεμογεννητριών και όχι στην εγκατάσταση νέων), χωρίς να δημιουργούνται κατά συνέπεια νέες θέσεις εργασίας ικανές να απορροφήσουν αξιόλογους εργαζόμενους που διαθέτει η χώρα μας. Ενδεικτικό της κατάστασης αυτής είναι η αυξημένη, τα τελευταία χρόνια, προσφορά εργαζόμενων από Ελλάδα για την κάλυψη θέσεων εντός του ομίλου μας με έδρα το εξωτερικό. Ηδη φέτος για μία ανάλογη θέση μεσαίας βαθμίδας λάβαμε 600 βιογραφικά! Εναλλακτικές διεξόδους, εκτός από την αναζήτηση θέσεων εργασίας στο εξωτερικό, βλέπουμε και στη δυνατότητα -ειδικά των νέων- να στραφούν στην αυτοαπασχόληση, αναβιώνοντας με ένα πιο σύγχρονο τρόπο παραδοσιακούς τομείς απασχόλησης στην Ελλάδα όπως η γεωργία, η κτηνοτροφία, ο τουρισμός κ.λπ.».

G4S
Δεκάδες ευκαιρίες σε τομείς φύλαξης

«Δεν θα ήταν έκπληξη να αναφερθούμε στις δυσκολίες που θα έχει η αγορά εργασίας και το 2013. Ωστόσο, εγώ θα ήθελα να αναφερθώ στις ευκαιρίες που θα εμφανιστούν μέσα στη νέα χρονιά.

 

ΒΑΣΩ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ

Με την εξασφάλιση της τελευταίας μεγάλης δόσης από την ΕΕ και τη διαφαινόμενη απομάκρυνση της χώρας μας από το ενδεχόμενο εξόδου από το ευρώ θα προκύψουν τα πρώτα θετικά σημάδια στην αγορά εργασίας.

Αρκετές εταιρείες που το 2011 και 2012 ακολούθησαν μια πιο συντηρητική πολιτική κυρίως λόγω της αβεβαιότητας, τη νέα χρονιά θα «ξεπαγώσουν» κάποιες θέσεις εργασίας που πραγματικά χρειάζεται να καλύψουν, αλλά δεν τους το επέτρεπαν οι μέχρι τώρα συνθήκες.

 

ΖΕΤΑ ΖΙΟΒΑ

Αυτό δεν σημαίνει βεβαίως ότι θα μειωθεί αισθητά η ανεργία. Σημαίνει όμως αύξηση των ευκαιριών για απασχόληση κυρίως σε τομείς εντάσεως εργασίας αλλά και σε ειδικότητες όπως πωλήσεις, πληροφορική, εξυπηρέτηση πελατών και marketing που επλήγησαν περισσότερο από την κρίση.

Η G4S για το 2013 θα προβεί στην κάλυψη δεκάδων επιχειρησιακών θέσεων στους τομείς των επανδρωμένων φυλάξεων, των χρηματαποστολών και των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας, ενώ θα δημιουργήσει προγράμματα απασχόλησης νέων, δίνοντας την ευκαιρία σε νέους 18-25 ετών να ξεκινήσουν τη σταδιοδρομία τους στην μεγαλύτερη Εταιρεία Ασφαλείας στον Κόσμο.

 

ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΥΜΟΡΦΟΠΟΥΛΟΣ

Για πληροφορίες για τις θέσεις εργασίας και αιτήσεις πρόσληψης οι υποψήφιοι μπορούν να επισκέπτονται το www.g4s.gr ή να απευθύνονται στο Κέντρο Εκπαίδευσης & Επιλογής Προσωπικού της G4S στη διεύθυνση Φερών 15, Πλατεία Βικτωρίας Δευ-Πε, 09.00-16.00, τηλ 210-8839112».

*O Λουκάς Λουκάς, δ/ντής Ανθρ. Δυναμικού του Ομίλου Εταιρειών G4S

Pizza Fan
Στελέχωση του τμήματος call center

«To εργασιακό τοπίο το 2013, με βάση τη διαβλεπόμενη συνέχιση της ύφεσης, θα είναι και αυτό πτωτικό όσο αφορά την απασχόληση.

 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΡΟΣΟΣ

Oχι όμως παντού και σίγουρα θα υπάρξει μετατόπιση του δυναμικού σε άλλες θέσεις, όπως επίσης και ανάδυση νέων επαγγελμάτων.

Εμείς, παρά την κρίση, βρισκόμαστε σε μεθοδευμένη ανάπτυξη, αποτέλεσμα της οποίας είναι το άνοιγμα 5 καταστημάτων τη χρονιά που πέρασε.

Είναι δεδομένο ότι θα διατηρήσουμε τις θέσεις εργασίας της εταιρείας, αλλά και θα προχωρήσουμε και σε νέες προσλήψεις στο call center.

Μέσα στα σχέδια της εταιρείας είναι και το άνοιγμά της σε νέα τμήματα της αγοράς πάντα με πολιορκητικό κριό το ποιοτικό φαγητό, οπότε προσβλέπουμε, εάν ευοδωθούν οι προσπάθειές μας, στη δημιουργία και άλλων θέσεων εργασίας σε νέα τμήματα.

 

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΠΑΡΗ

Για το 2013 είμαστε αισιόδοξοι ότι από το 2ο εξάμηνο θα αρχίσει μια διαβλεπόμενη σταθεροποίηση.

Θαύματα δεν θα γίνουν, αλλά πιστεύουμε ότι το ξεκαθάρισμα του τοπίου θα κινητοποιήσει τις υγιείς δυνάμεις της αγοράς. Αυτά θα είναι τα καλά νέα».

*O Κωνσταντίνος Αντάρας, πρόεδρος της Pizza Fan

EPSILON NET
Προσλήψεις στην παραγωγή λογισμικού και επιστημονικής ενημέρωσης

 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΙΝΗΣ

«Σε μια κρίσιμη στιγμή για την ελληνική οικονομία, οι εργασιακές σχέσεις βρίσκονται σε ένα οριακό σημείο τόσο από την πλευρά των εργοδοτών όσο και από την πλευρά των εργαζομένων. Επιθυμώντας να δώσω ένα αισιόδοξο μήνυμα, θα έλεγα ότι η διέξοδος για τη χώρα μας είναι η Ανάπτυξη για να ενισχυθεί η επιχειρηματική δραστηριότητα και να μειωθεί η ανεργία. Επιπλέον για τις σχέσεις εργαζομένων εργοδοτών χρειάζεται αμοιβαία συνεργασία, σεβασμό, ταύτιση όλων για ένα κοινό σκοπό, όραμα αλλά και αυτοματοποίηση διαδικασιών μέσω σύγχρονων συστημάτων HR για τη σωστή διαχείριση του προσωπικού. Για τη νέα χρονιά η Epsilon Net συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία, κάτι που συνεπάγεται τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στους βασικούς πυλώνες δραστηριότητας που είναι η παραγωγή λογισμικού, η επιστημονική ενημέρωση και η παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης. Απαραίτητα χαρακτηριστικά για το ανθρώπινο δυναμικό που θα στελεχώσει την Epsilon Net, είναι το υψηλό επίπεδο επιστημονικής κατάρτισης, κυρίως σε φορολογικά και εργατικά θέματα, καθώς και η τεχνογνωσία στην ανάπτυξη λογισμικού σε τεχνολογία ΝΕΤ αλλά και λύσεις Cloud».

*H Βάσω Αναγνώστου, γενική διευθύντρια της Epsilon Net

ΜΑKRO:
Επένδυση στους τομείς πωλήσεων και μάρκετινγκ

 

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΣΕΚΟΥ

«Η MAKRO Cash & Carry συνεχίζει με φιλόδοξα και δυναμικά σχέδια ανάπτυξης για το 2013. Με νέα προϊόντα, εργονομική αναδιάρθρωση των καταστημάτων της, και με ακόμη μεγαλύτερη προσοχή στις ανάγκες των πελατών της, η MAKRO το 2013 έχει στόχο να προσφέρει τις καλύτερες δυνατές λύσεις. Σ' ένα εργασιακό τοπίο που δέχεται «πιέσεις» και με αρκετούς απρόβλεπτους παράγοντες, η MAKRO θέλει σε γενικές γραμμές να παραμείνει σταθερή το 2013 σε αριθμό προσωπικού. Ωστόσο, η εταιρεία θα επενδύσει σε θέσεις πωλήσεων στην υπηρεσία delivery, quality assurance, πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και σε ειδικές θέσεις σε e-Marketing και e-shop. Οι αυξημένες ανάγκες που θα προκύψουν θα καλυφθούν με προσλήψεις στους τομείς που προαναφέρονται με στελέχη από την αγορά που διαθέτουν την ανάλογη εξειδίκευση. Το κύριο μέλημά μας συνεχίζει να είναι η ανάπτυξη και εκπαίδευση των ανθρώπων μας, και εκεί εστιάζουμε και για το 2013. Τέλος, το πρόγραμμα απασχόλησης εκπαιδευομένων Πανεπιστημίων και άλλων ιδρυμάτων, που αρκετά επιτυχημένα τρέχει στην εταιρεία από το 2010, θα συνεχίσει πιο δυναμικά στην προσπάθεια ενίσχυσης και προσφοράς θέσεων εργασίας σε απόφοιτους νέους και νέες».

*Η Ζέτα Ζιόβα, διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας

ATTICA DPS
Θέσεις σε νέο κατάστημα

 

ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΕΛΕΑ

«Το attica, έχοντας διαγράψει από το 2005 επιτυχημένη πορεία στον κλάδο του λιανεμπορίου, συνιστά σήμερα το μεγαλύτερο, πληρέστερο και πιο ενημερωμένο σε θέματα μόδας πολυκατάστημα στην Ελλάδα. Το attica ξεκίνησε τη λειτουργία του στο City Link τον Απρίλιο του 2005, απασχολώντας 800 άτομα. Σήμερα, μέσα σε έναν κλάδο που έχει αντιμετωπίσει μεγάλες προκλήσεις και πτώσεις αλλά και σε ένα πολύ δύσκολο εργασιακό τοπίο, όπως αυτό διαμορφώνεται μέσα από τις συνεχείς νομοθετικές αλλαγές και ρυθμίσεις, τo attica έχει καταφέρει να απασχολεί 1.500 άτομα στην Αθήνα, αλλά και να δημιουργήσει 250 νέες θέσεις εργασίας στη Θεσσαλονίκη, με το άνοιγμα ενός νέου πολυκαταστήματος τον Μάρτιο 2012. Για το 2013 κι ενώ οι συνθήκες στην αγορά εξακολουθούν να μεταβάλλονται ραγδαία, στόχος των πολυκαταστημάτων attica είναι η εξέλιξη μέσα από το άνοιγμα ενός ακόμα καταστήματος που θα οδηγήσει σε νέες εργασιακές ευκαιρίες και σε επιπλέον θέσεις εργασίας».

*Ο Ιωάννης Ευμορφόπουλος, HR MANAGER, ATTICA DPS

Πλαίσιο Computers
Δίνουμε βάση στο βιογραφικό, όχι στην εμπειρία

«Ως Πλαίσιο, σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, είμαστε μια υγιής, κερδοφόρος και αναπτυσσόμενη επιχείρηση (όπου ποτέ δεν έχουν γίνει ούτε μειώσεις μισθών ούτε μαζικές απολύσεις, ενώ αντίθετα γίνονται συστηματικές προσλήψεις).

 

ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

Αυτό δεν θα το πετυχαίναμε ποτέ αν δεν δίναμε τεράστια έμφαση στο να επιλέγουμε και να εντάσσουμε στην ομάδα του Πλαισίου ανθρώπους με μεγάλες ικανότητες και μεγάλα όνειρα.

Η δική μας φιλοσοφία είναι να προσλαμβάνουμε υποψηφίους που έχουν μια μικρή εμπειρία αλλά ένα «μάχιμο» βιογραφικό (όπου διαφαίνονται οι υψηλοί στόχοι και οι επιτυχίες σε αυτούς) και να τους δίνουμε μεγάλες αρμοδιότητες, συνδυασμένες με εξαιρετικά εργαλεία reporting, onthejob εκπαίδευσης και πολλαπλών ευκαιριών ανάπτυξης.

Ο μηχανισμός ανάπτυξης ''φυτωρίου'' και η φιλοσοφία των ''εσωτερικών προσλήψεων'' είναι δύο βασικά στοιχεία που μας καθιστούν μία εταιρεία που παρέχει συνεχώς ευκαιρίες στους συνεργάτες της για να πηγαίνουν συνεχώς ψηλότερα.

Οι άνθρωποι που επιλέγουμε και που με τη σειρά τους πετυχαίνουν και εξελίσσονται μέσα στο Πλαίσιο είναι η αιτία της δικής μας επιτυχίας και τέτοιους ανθρώπους αναζητούμε και τώρα και πάντα».

Η Παρασκευή Τσιότσια, διευθύντρια Ανθρωπίνων Πόρων

Pharmathen:
35 νέοι υπάλληλοι σε Αθήνα και Ροδόπη

«Η χώρα μας περνά μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο, αφού εξακολουθεί να δίνει μια μάχη για την έξοδό της από την οικονομική κρίση, αλλά και συνολικά την επιβίωσή της. Ολες οι επιχειρήσεις με δραστηριότητα στην εγχώρια αγορά αντιμετωπίζουν έντονες πιέσεις και σοβαρά προβλήματα επιβίωσης. Σε σχετικά καλύτερη μοίρα βρίσκονται οι «εξωστρεφείς» εταιρείες, και για αυτό τον λόγο έχει γίνει πλέον προφανές ότι η εξωστρέφεια για μια ελληνική επιχείρηση δεν είναι πολυτέλεια αλλά πραγματικός μονόδρομος. Η Pharmathen, ανήκοντας στις εταιρείες που τολμούν να μιλούν για ανάπτυξη και εξάγοντας προϊόντα και υπηρεσίες σε περισσότερες από 85 χώρες διεθνώς, επενδύει σταθερά τόσο στην Ερευνα και Ανάπτυξη νέων φαρμακευτικών προϊόντων, όσο και σε Ανθρώπινο Δυναμικό. Για το 2013, η πολιτική της εταιρείας αναφορικά με τις προσλήψεις, θα είναι συντηρητικά αυξητική. Για τον λόγο αυτό έχουν προϋπολογιστεί περίπου 35 νέες θέσεις εργασίας, όπου 13 εξ αυτών αφορούν τη νέα παραγωγική μονάδα της εταιρείας στις Σάπες Ροδόπης (επιστημονικό προσωπικό και παραγωγή), ενώ οι υπόλοιπες αφορούν τις μονάδες της Pharmathen στην Αθήνα (επιστημονικό & διοικητικό προσωπικό)».

*Ο Γιώργος Δρόσος, Human Resources Director της Pharmathen

HOLMES PLACE:
Ευκαιρίες στους τομείς άθλησης και ομορφιάς

«Το νέο έτος, φρονώ, θα μας βρει έτοιμους. Μάθαμε με τον δύσκολο τρόπο να προσαρμοζόμαστε στα σκληρά δεδομένα της εργασιακής πραγματικότητας. Οσο απαιτητικό ήταν το πρότερο διάστημα για τους εργαζομένους, άλλο τόσο αποδείχτηκε και για τους εργοδότες. Γίναμε δημιουργικοί, στραφήκαμε στην πραγματική αξία των οργανισμών του τριτογενούς τομέα παραγωγής -τον ίδιο τον άνθρωπο- και επαναπροσδιορίσαμε την ποιότητα ως την ουσιαστική ειδοποιό διαφορά έναντι του ανταγωνισμού. Συγκρατημένα αισιόδοξοι οι διαμένοντες στην πρωτεύουσα, πιο αποφασισμένοι οι Ελληνες της επαρχίας. Προσαρμογή, λοιπόν, είναι η λέξη-κλειδί, διότι επιβιώνει ο πιο προσαρμοστικός και όχι ο πιο δυνατός, κατά τη Δαρβίνεια θεωρία.

Στη Holmes Place παρέχουμε ένα σταθερό περιβάλλον εργασίας με ευκαιρίες ανάπτυξης και εξέλιξης. Οι θέσεις εργασίας προκύπτουν από τη δημιουργία νέων, εξειδικευμένων υπηρεσιών στους τομείς της άθλησης (ολιστικά προγράμματα, εκγύμναση εσωτερικού χώρου, δραστηριότητες εξωτερικού χώρου), της ομορφιάς, της διατροφής και της ποιοτικής εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών».

Η Κάπαρη Βασιλική, Human Resources Manager

APIVITA ΑΕ
40 υπάλληλοι σε 20 νέες ειδικότητες

"Η APIVITA, αμιγώς ελληνική εταιρεία, προσφέρει εδώ και 33 χρόνια φυσικά, καινοτόμα καλλυντικά προϊόντα, συνδυάζοντας επιτυχώς τη φυσικότητα με την αποτελεσματικότητα και την ολιστική αντιμετώπιση της υγείας και της ομορφιάς. Σήμερα, κατέχει ηγετική θέση στον χώρο του Φαρμακείου στην Ελλάδα και επεκτείνεται δυναμικά στις αγορές του εξωτερικού, διαθέτοντας ήδη δύο θυγατρικές επιχειρήσεις και σημαντική παρουσία σε 14 χώρες. Το 2013 αρχίζει μια νέα εποχή για την APIVITA, η οποία σηματοδοτείται από τη συγκέντρωση των δραστηριοτήτων μας στο νέο πρότυπο βιοκλιματικό εργοστάσιο και κτίριο γραφείων μας. Στις νέες παραγωγικές εγκαταστάσεις μας, με νέα οργανωτική δομή, τρόπο διοίκησης και δραστηριότητες, θα εργαστούμε για την περαιτέρω ενδυνάμωση της διεθνούς παρουσίας μας και την είσοδό μας σε νέες στρατηγικές αγορές. Σ' αυτή την προσπάθεια, όπως και σε όλη την έως τώρα πορεία μας, ο πιο σημαντικός παράγοντας επιτυχίας είναι οι άνθρωποί μας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ανθρωποι αφοσιωμένοι, που ενστερνίζονται τη φιλοσοφία και τις αξίες μας και εργάζονται με πάθος και πίστη στις δυνατότητες της εταιρείας μας και στην αξία των προϊόντων της. Νέα μας οργανωτική δομή δημιουργεί 20 νέες ειδικότητες εργασίας που θα καλυφθούν με 40 νέους εργαζόμενους, οι οποίοι θα προστεθούν στην οικογένεια της APIVITA. Οι θέσεις θα καλυφθούν σταδιακά μέχρι τον Ιούνιο του 2013 Αγγελίες θα δημοσιεύονται στις εφημερίδες και ηλεκτρονικές ιστοσελίδες. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στη Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων της εταιρείας και να στέλνουν το βιογραφικό τους στο e-mail:[email protected] ή στο fax 210 2843580".

*Ο Γιώργος Σίνης, CEO της APIVITA

ΛΗΤΩ
Διευθυντές και πωλητές σε νέα καταστήματα

"Το έτος 2013 αναμένεται εξίσου δύσκολο και απαιτητικό όσο και η χρονιά που πέρασε, σε ό,τι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα για πολλές επιχειρήσεις ανεξαρτήτως κλάδου.

Λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές που επίκεινται στο ευρύτερο εργασιακό περιβάλλον και προκειμένου να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα, οι επιχειρήσεις θα χρειαστεί να βελτιώσουν τις αποδόσεις τους, παρουσιάζοντας μεγαλύτερη ευελιξία και ενδυναμώνοντας την ελκυστικότητα του brand που διαθέτουν. Βασική όμως προϋπόθεση θα αποτελέσει η αύξηση της παραγωγικότητας μέσω του ανθρώπινου δυναμικού για τη βελτιστοποίηση των δεικτών.

Στα Βρεφικά Πολυκαταστήματα Λητώ, ο ενθουσιασμός και το πάθος για τη δουλειά παραμένουν αμείωτα. Ανοίξαμε 3 νέα εταιρικά καταστήματα εντός του 2012 και προγραμματίζουμε το άνοιγμα ενός ακόμη καταστήματος στο Ηράκλειο Κρήτης τον Ιανουάριο του 2013, ενώ στοχεύουμε στην περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου μας με τη λειτουργία 2 νέων καταστημάτων μέχρι το τέλος του έτους. Η πείρα και η εξειδίκευση που έχουμε αποκτήσει, επιδρούν καταλυτικά στην προτίμηση των καταναλωτών. Αυτό είναι το δικό μας κίνητρο για να ικανοποιούμε στο μέγιστο κάθε ανάγκη της μέσης μητέρας και του μωρού της εν μέσω κρίσης. Οι προσλήψεις για τα νέα καταστήματα αφορούν διευθυντή καταστήματος και πωλητές/ πωλήτριες - ταμίες. Οι αγγελίες αναρτώνται σε εξειδικευμένες ιστοσελίδες και περιλαμβάνονται σε ένθετα εφημερίδων με θέμα την εύρεση εργασίας".

*Η Aγγελική Τσέκου, διευθύντρια Δικτύου Καταστημάτων Βρεφικά Πολυκαταστήματα Λητώ

Enel Green Power Hellas
Η υλοποίηση έργων θα ανοίξει θέσεις εργασίας

"Η Enel Green Power Hellas, η ελληνική θυγατρική της Enel Green Power (EGP), αναπτύσσει και λειτουργεί από το 2008 αιολικά, υδροηλεκτρικά και φωτοβολταϊκά έργα συνολικής εγκατεστημένης ισχύος 250 MW. Κατά συνέπεια, η εταιρεία έχει καλύψει από την έναρξη της λειτουργίας της τις βασικές της ανάγκες σε ανθρώπινους πόρους. Σίγουρα, σε περίπτωση που η υλοποίηση των έργων μας το απαιτεί, θα μπορούσαμε να εξετάσουμε την πιθανότητα δημιουργίας νέων θέσεων. Αναφορικά με τη γενικότερη κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό εργασιακό τοπίο, δυστυχώς η οικονομική κρίση είχε ως αποτέλεσμα την επιδείνωση των εργασιακών συνθηκών κι έφερε στο προσκήνιο προϋπάρχουσες ανισορροπίες της αγοράς εργασίας. Τα χαμηλά ποσοστά απασχόλησης, ιδιαίτερα δε η γυναικεία ανεργία, η ανεργία μεταξύ γυναικών μεγαλύτερων ηλικιών καθώς και η ανεργία των νέων θα συνεχίσουν να χαρακτηρίζουν μερικώς την ελληνική αγορά εργασίας και το 2013. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, 6 στους 10 εργαζομένους κάτω των 24 βρίσκονται τώρα εκτός εργασίας, ενώ το ένα τρίτο των εργαζομένων από 25 έως 34 είναι άνεργοι. Ωστόσο, και παρά τη σκληρότητα των αριθμών, υπάρχει ακόμα ελπίδα, η οποία συνδέεται με τις εκτιμήσεις της τρόικας για επιστροφή της ελληνικής οικονομίας στην ανάπτυξη κατά το 2014 κι επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος ύψους 4,5% του ΑΕΠ για το 2016".

*Η Ευγενία Μελέα, διευθύντρια Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού, Enel Green Power Hellas

ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
Στελέχωση τμημάτων Πληροφορικής - Οικονομικών

Λόγω των πολλών αλλαγών που έχουν προκύψει τα τελευταία 2 χρόνια στην εργατική νομοθεσία διαφαίνεται ότι το 2013 θα είναι ένα μεταβατικό στάδιο προκειμένου οι επιχειρήσεις αλλά και οι εργαζόμενοι να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Η ΑΒ είναι μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα απασχολώντας πάνω από 10.600 συνεργάτες στην Ελλάδα. Στόχος μας για το 2013 είναι να είμαστε στη συνείδηση των υποψηφίων ως η εταιρεία που παρέχει τις καλύτερες συνθήκες εργασίας, ίσες ευκαιρίες και δυνατότητες ανάπτυξης. Με στόχο την αρτιότερη εξυπηρέτηση και υποστήριξη των πελατών μας έχουμε αναπτύξει τις παρακάτω λειτουργίες, οι οποίες καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων: Operations, Αγορές, Logistics, Επιχειρηματική Ανάπτυξη, Marketing & Strategy, Finance, Ανθρώπινοι Πόροι, Πληροφορική, Εσωτερικός Ελεγχος, Νομική Υπηρεσία. Παράλληλα η οργανωτική δομή των καταστημάτων περιλαμβάνει θέσεις διαφόρων ιεραρχικών επιπέδων (προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών, Υπευθύνους Τμημάτων, Διευθυντή & Υποδιευθυντή καταστήματος)

Η εταιρεία αναρτά τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας στο εταιρικό site http://www.abcareers.gr/ και σε sites αναζήτησης εργασίας.

Τη δεδομένη χρονική περίοδο οι θέσεις αφορούν κατά βάση τη Δ/νση Πληροφορικής και τη Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών και αναλυτικά είναι οι εξής:

  • Προϊστάμενος Παγίων
  • Αναλυτής - Προγραμματιστής OS/400
  • SAP Fico Senior Analyst
  • SAP Abap Senior Technical Designer
  • SAP Abap Senior Developer
  • SAP Pi Developer - Consultant

*Ο Χρήστος Διαμαντόπουλος, Associates Relations Manager της εταιρείας ΑΒ BΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΓΕΝΗΣ

ΕΘΝΟΣ

 

Η alfavita.gr προσπαθεί να δημοσιεύει τις πιο έγκυρες αγγελίες εύρεσης εργασίας. Στα πλαίσια αυτά όσοι ενδιαφέρονται για εργασία μπορούν να επισκέπτονται την κεντρική μας σελίδα για την "εύρεση εργασίας". Επίσης όσοι είναι ...κολλημένοι με το facebook μπορούν να επισκέπτονται και τη σελίδα μας "βρίσκω δουλειά". Η ενημέρωση είναι συνεχής και άμεση και στις δύο σελίδες.

Επιλέξτε την alfavita.gr για να βρείτε δουλειά.

Σε περίπτωση που έχετε κάποια παρατήρηση, στείλτε μας μέιλ στο [email protected]. Αν πάλι θέλετε να αναρτήσετε τη δική σας αγγελία, εντελώς δωρεάν, πατήστε ΕΔΩ

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ στο Δημόσιο ΑΕΙ, ΤΕΙ και ίσως με απολυτήριο Λυκείου με ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ σε 2 μήνες από τώρα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Tα εξεταζόμενα μαθήματα και όλη Η ΥΛΗ ΕΔΩ

ΕΚΤΑΚΤΟ ΝΕΟ - Πιστοποίηση Ιταλικών για ΑΣΕΠ ΕΥΚΟΛΑ και ΑΜΕΣΑ (ΕΞΤΡΑ Μοριοδότηση 2ης Ξένης Γλώσσας)

ΑΣΕΠ: Πάρτε το πιο ΕΥΚΟΛΟ online PROFICIENCY στην Ελλάδα σε 2 ΜΟΝΟ ημέρες (Μόνο 95 ευρώ)

ΑΣΕΠ Πιστοποίηση ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ELIC ή ECDL σε 2 ΜΟΝΟ ημέρες με εξ αποστάσεως τεστ  - 97% επιτυχία στις εξετάσεις

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefalos
Με ποια καθημερινή συνήθεια θα μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νευροψυχολόγο
Τα παιχνίδια γνώσεων μπορούν να βοηθήσουν, αλλά αυτή η συνήθεια είναι ακόμα πιο αποτελεσματική
Με ποια καθημερινή συνήθεια θα μειώσετε τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νευροψυχολόγο