Thumbnail
Κενά και πλεονάσματα στο ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης, της αιρετού Σοφίας Ποταμιάνου

Ενημερωτικό

για Συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης

της Ποταμιάνου Σοφίας

Αιρετής στο ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης

(εκλεγμένης με την ΕΣΑΚ-ΔΕΕ το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΠΑΜΕ)

Η συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ, την Πέμπτη 30/5, για την εκτίμηση κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικών στο Νομό, έγινε μέσα σε ένα κλίμα αφόρητων κυβερνητικών πιέσεων για λήψη απόφασης που θα νομιμοποιούσε τα στοιχεία της λεγόμενης «εφαρμοσμένης αξιολόγησης» του e-survey. Έγινε επίσης με δεδομένη την κινητοποίηση που είχε προγραμματίσει η ΕΛΜΕ-ΚΙ στα γραφεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας για τη συγκεκριμένη συνεδρίαση και η οποία πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκειά της.

Στήριξα την πρόταση της ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης και κατέθεσα για τα πρακτικά το σκεπτικό της. Θεώρησα απαράδεκτη κάθε συζήτηση στη βάση των τελεσμένων πολιτικών επιλογών της κυβέρνησης για ύπαρξη πλεονασμάτων, που απλώς θα διαπραγματευόταν τον αριθμό τους. Η λογική αυτή, που αναπτύχθηκε πανελλαδικά και από αιρετούς, βάζει αντικειμενικά πλάτη στις απολύσεις που θα στηριχθούν στα «πλεονάσματα».

Το σκεπτικό που ανέπτυξα διαμορφώθηκε πλειοψηφικά (4-1), με μειοψηφία του Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Η πρόταση που κατέθεσα και υπερψηφίστηκε ήταν η εξής:

Στη στήλη «Εκτίμηση ΠΥΣΔΕ για Ελλείμματα (-)/ Πλεονάσματα(+)» να αναφερθούν μόνο τα κενά και όχι πλεονάσματα.

Αιτιολόγηση της πρότασης: «Το ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης εκτιμά ότι υπάρχουν τα δηλούμενα οργανικά κενά και ότι με βάση την πείρα των προηγούμενων χρόνων και εκτιμώντας τις ανάγκες του σε εκπαιδευτικό προσωπικό (π.χ. αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδότησης, διαθέσεις και μετατάξεις στην Α/θμια, αποσπάσεις, άδειες εκπαιδευτικών, τα τμήματα σε ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ που θα γίνουν το Σεπτέμβρη και άλλες ανάγκες) δεν υπάρχουν πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί στο ΠΥΣΔΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης.».

Η παρέμβαση του ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ και των συναδέλφων έδωσε άλλη δυναμική και αποσαφήνισε την ανάγκη να ληφθούν συγκεκριμένα διοικητικά μέτρα (αριθμός μαθητών στο τμήμα, απρόσκοπτη λειτουργία κατευθύνσεων – επιλογών – τομέων ΕΠΑΛ, καμία κατάργηση – συγχώνευση σχολείου, γεωγραφική κατανομή Αγίας Θέκλης κλπ), που θα αποτρέπουν πλασματικές υπεραριθμίες.

Η χρησιμοποίηση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων σαν εργαλεία υλοποίησης της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ επιβεβαιώνεται. Μόνο το οργανωμένο και ταξικά προσανατολισμένο κίνημα, με κοινωνική συμμαχία – πριν απ’ όλα με γονείς και μαθητές, μπορεί να υπερασπιστεί τη μόρφωση των παιδιών του λαού και το δικαίωμα των συναδέλφων στη μόνιμη σταθερή εργασία.

 

Αργοστόλι 30/5/2013

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

arxaia
Tεχνητή νοημοσύνη αποκαλύπτει εκατοντάδες νέα γεωγλυφικά
Ένας από τους πιο μυστηριώδεις αρχαιολογικούς γρίφους του κόσμου, οι γραμμές της Νάζκα στο Περού αρχίζει επιτέλους να ξετυλίγεται, και όχι από...
Tεχνητή νοημοσύνη αποκαλύπτει εκατοντάδες νέα γεωγλυφικά
βιβλία
Τι είναι η κομπορρημοσύνη; Μια παλιά λέξη με διαχρονική σημασία
Η κομπορρημοσύνη είναι ένας όρος μεσαιωνικής προέλευσης, που χαρακτηρίζει μια στάση ζωής αρκετά γνώριμη σε πολλούς από εμάς.
Τι είναι η κομπορρημοσύνη; Μια παλιά λέξη με διαχρονική σημασία