ΓΕΛ

Αίτημα για βαθμολογικό κέντρο στην Κόρινθο
Αίτημα για βαθμολογικό κέντρο στην Κόρινθο
Οι εκπαιδευτικοί της Κορίνθου ζητούν για να ορισθεί ως Βαθμολογικό κέντρο η Κόρινθος για για τη βαθμολόγηση των γραπτών των υποψηφίων των...
Αίτημα για βαθμολογικό κέντρο στην Κόρινθο
Εγκύκλιος για την επαναλειτουργία των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης
Εγκύκλιος για την επαναλειτουργία των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης
Εγκύκλιο εξέδωσε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη για τη λειτουργία των ΚΕΣΥ - Τι προβλέπεται
Εγκύκλιος για την επαναλειτουργία των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης
Εκδήλωση ενδιαφέροντος Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών Δ.Ε. για τη συγκρότηση της Κεντρικής Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων
Εκδήλωση ενδιαφέροντος Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών Δ.Ε. για τη συγκρότηση της Κεντρικής Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων
Εκδήλωση ενδιαφέροντος Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών Δ.Ε. για τη συγκρότηση της Κεντρικής Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων
Εκδήλωση ενδιαφέροντος Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών Δ.Ε. για τη συγκρότηση της Κεντρικής Επιτροπής Πανελλαδικών Εξετάσεων
Απαιτείται η Ίδρυση Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου - Λυκείου (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ)
Απαιτείται η Ίδρυση Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου - Λυκείου (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ)
Η ίδρυση Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου - Λυκείου (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ, αριθμ. Απόφασης 44η/2020/Διοικητικό Συμβούλιο/Δήμος Κιλκίς), προκύπτει ως...
Απαιτείται η Ίδρυση Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου - Λυκείου (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ)
Γιατί να ψηφίζονται αντιεκπαιδευτικά νομοσχέδια; Γιατί να δημιουργείται τόσο άγχος στους μαθητές;
Γιατί να ψηφίζονται αντιεκπαιδευτικά νομοσχέδια; Γιατί να δημιουργείται τόσο άγχος στους μαθητές;
Επιστολή μαθητή Β' Λυκείου από κάποιο ΓΕΛ του Νομού Ηρακλείου Κρήτης στο alfavita.gr
Γιατί να ψηφίζονται αντιεκπαιδευτικά νομοσχέδια; Γιατί να δημιουργείται τόσο άγχος στους μαθητές;
«Ελπίζω αυτό το κείμενο να αποτελέσει τροφή για σκέψη για όλους μας»
«Ελπίζω αυτό το κείμενο να αποτελέσει τροφή για σκέψη για όλους μας»
Επιστολή από μαθήτρια της Β' Λυκείου για τα προβλήματα που προκύπτουν στην εκπαίδευση και συγκεκριμένα στις πανελλαδικές εξετάσεις
«Ελπίζω αυτό το κείμενο να αποτελέσει τροφή για σκέψη για όλους μας»
«Να πάψει η διαρκής ρευστότητα...» Συνεχίζονται οι επιστολές μαθητών της Γ' Λυκείου
«Να πάψει η διαρκής ρευστότητα...» Συνεχίζονται οι επιστολές μαθητών της Γ' Λυκείου
...μπορεί να μην είμαστε ειδικοί πάνω σε θέματα παιδείας, αλλά κανείς άλλος δεν την βιώνει όπως εμείς
«Να πάψει η διαρκής ρευστότητα...» Συνεχίζονται οι επιστολές μαθητών της Γ' Λυκείου
Επιστολή μαθήτριας Γ' Λυκείου: Ζητάμε πολλά που θέλουμε να ξέρουμε αν θα μειωθεί η ύλη ή όχι;
Επιστολή μαθήτριας Γ' Λυκείου: Ζητάμε πολλά που θέλουμε να ξέρουμε αν θα μειωθεί η ύλη ή όχι;
Ανοιχτή επιστολή μαθήτριας στο alfavita.gr με την οποία ζητά να ληφθούν και ανακοινωθούν οι σχετικές αποφάσεις για τις πανελλαδικές
Επιστολή μαθήτριας Γ' Λυκείου: Ζητάμε πολλά που θέλουμε να ξέρουμε αν θα μειωθεί η ύλη ή όχι;
Καταγγελία εκπαιδευτικών- Να σταματήσουν οι πιέσεις και οι αυθαιρεσίες
Καταγγελία εκπαιδευτικών- Να σταματήσουν οι πιέσεις και οι αυθαιρεσίες
Το Υπουργείο Παιδείας και οι υπηρεσίες του να ικανοποιήσουν τις διεκδικήσεις των Συλλόγων και των ΕΛΜΕ- Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Λήμνου-Αγίου...
Καταγγελία εκπαιδευτικών- Να σταματήσουν οι πιέσεις και οι αυθαιρεσίες