ΕΛΜΕ Ιωαννίνων: Καταγγελία για τη συγκρότηση ΠΥΣΔΕ
Δεν δεχόμαστε την ταπείνωση και τον αυτοεξευτελισμό. Δεν διαπραγματευόμαστε την υπερηφάνεια μας και φυσικά τις δημοκρατικές και συνδικαλιστές μας ελευθερίες που με αγώνες χρόνων έχουν κατακτηθεί.

Συναδέλφισσες- συνάδελφοι, μετά και την παραίτηση όλων των αιρετών από το ΠΥΣΔΕ Ιωαννίνων, η ΠΕΔΙΕΚ Ηπείρου προχώρησε στην Ανασυγκρότηση Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) Ιωαννίνων τοποθετώντας στις θέσεις των αιρετών διορισμένα μέλη.

H ΕΛΜΕ-Ι, δεν αναγνωρίζει τα νόθα Υπηρεσιακά Συμβούλια.

Καταγγέλλει την απαράδεκτη τακτική της Υπουργού που δεν έκανε αποδεκτές ούτε τις αποσύρσεις των ψηφοδελτίων, αλλά ούτε και τις παραιτήσεις όσων φερομένων ως αιρετών συντάχθηκαν με τον κλάδο και υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους από τα ΥΣ.

Η κ. Κεραμέως συνεχίζει να αγνοεί το σύνολο σχεδόν των εκπαιδευτικών που δεν πήραν μέρος στις εκλογές παρωδία και δήλωσε μόνο ότι οι εκλογές έγιναν καθόλα νόμιμα και αρνήθηκε  κάθε περαιτέρω συζήτηση.

Καταγγέλλει επίσης την ΔΔΕ Ιωαννίνων η οποία αρνήθηκε να κάνει δεκτή την παραίτηση διορισμένου μέλους ως όφειλε.

Με απόλυτα χειραγωγούμενα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΚΥΣΔΕ), η εκπροσώπηση των εκπαιδευτικών, η προάσπιση των εργασιακών τους δικαιωμάτων και η διαφάνεια, παύουν, φαλκιδεύονται, ναρκοθετούνται. Δεν πρόκειται ο κλάδος να αποδεχτεί αυτή την απαράδεκτη κατάσταση, να μην τηρούνται κανόνες διαφάνειας και αντικειμενικότητας, καθώς και κριτήρια δικαιοκρισίας στις υπηρεσιακές μεταβολές στις οποίες συμμετέχουν δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί κάθε χρόνο.

«Δοτούς αιρετούς είχε μόνο η χούντα».

Δεν δεχόμαστε την ταπείνωση και τον αυτοεξευτελισμό. Δεν διαπραγματευόμαστε την υπερηφάνεια μας και φυσικά τις δημοκρατικές και συνδικαλιστές μας ελευθερίες που με αγώνες χρόνων έχουν κατακτηθεί.

Οι αντιδημοκρατικές αυτές μεθοδεύσεις και πρακτικές είναι ξένες για τον κλάδο. Δεν κηλιδώνουμε τα σύμβολα του αγώνα μας. Παλεύουμε για δημοκρατικά δικαιώματα, δικαιοσύνη και αλληλεγγύη.

Ενημερώνουμε τους συναδέλφους μας, ότι ΠΥΣΔΕ με διορισμένα μέλη ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ.

Αναμφισβήτητα την ευθύνη για τη διαμορφωθείσα κατάσταση την έχει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηπείρου και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων.

Η ΕΛΜΕ-Ι καταγγέλλει την ανασυγκρότηση του ΠΥΣΔΕ και καλεί τους συναδέλφους που πήραν τη θέση των αιρετών να παραιτηθούν άμεσα γιατί έρχονται σε αντίθεση με την απόφαση του 95% των συναδέλφων που απείχαν από τις ηλεκτρονικές εκλογές.

Καλούμε επίσης και τα υπόλοιπα μέλη να παραιτηθούν και να μην νομιμοποιήσουν με την συμμετοχή τους τα νόθα υπηρεσιακά συμβούλια.

Για το Δ.Σ της ΕΛΜΕ

Ο  Πρόεδρος                          Ο   Γραμματέας

Στέφανος Μιχάλης            Κώστας Γκανιάτσας

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

ΑΠΟΦΑΣΗ: Κόβουν Μισθούς Εκπαιδευτικών που δεν κάνουν τα Selft Tests - Πειθαρχικό για τους διευθυντές

Πανελλαδικές 2021 - Myshcool: Σήμερα οι κωδικοί υποψηφίων

Έως 11 Ιουνίου η παράταση σχολικού έτους χωρίς προαγωγικές εξετάσεις

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Τα πρόσωπα του Σωκράτη, του Επίκουρου, του Περικλή, του Δημοσθένη και άλλων μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» χάρη στη 3D τεχνολογία
Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Με ευρεία πλειοψηφία στη Βουλή, πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας τοποθετείται ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Ο ρόλος της γενιάς μας
Ο ρόλος της γενιάς μας
«Τον καιρό της πανδημίας δεν ζήτησε την εύκολη λύση της κατάργησης των πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς γνωρίζει ότι θα υπήρχε πρόβλημα. Καταθέτει...
Ο ρόλος της γενιάς μας