Επιστολή παραίτησης Διευθυντή: "Θέλω να είμαι διευθυντής σ ένα δημοκρατικό σχολείο και όχι ανθρωποφύλακας σ ένα σχολείο φυλακή".
Του Διευθυντή του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου

Η επιστολή παραίτησης ενός Διευθυντή Σχολείου, για την αξιοπρέπεια….
Η μία μετά την άλλη οι επιστολές παραίτησης ανακοινώνονται από διευθυντές σχολείων, στα πλαίσια μέτρων που προτείνει η ΟΛΜΕ, ώστε να μπολκαριστεί η αξιολόγηση. Παρακάτω δημοσιεύουμε αυτούσια την επιστολή και επισυνάπτουμε και την αίτηση που στάλθηκε από το Διευθυντή του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου και αιρετού ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης Τερζάκη Γεώργιου, προς την κ. Δ/ντρια της Δ/νσης Π.Ε. Ηρακλείου.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ

Του Διευθυντή του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου

Η ώρα της απόφασης ήρθε ,όπως έρχεται για τον καθένα μας κάποια στιγμή. Πριν από 7 χρόνια περίπου, όταν έκανα αίτηση για διευθυντής είχα πλήρη συνείδηση του θεσμικού μου ρόλου και των ορίων που προέβλεπαν οι νόμοι και οι διατάξεις . Πίστευα όμως ότι ήμουν διευθυντής σε ένα δημοκρατικό σχολείο. Είχα την άποψη ότι ο διευθυντής πρέπει να έχει το ρόλο του εμψυχωτή και συντονιστή του συλλόγου διδασκόντων. Προσπάθησα όχι πάντα με απόλυτη επιτυχία να συνεργάζομαι με τους συναδέλφους μου, με πειθώ και διάλογο, έχοντας πάντα σαν στόχο, μέσα από συναίνεση τη σωστή λειτουργία του σχολείου.

Το σχολείο μου ,όπως και πολλά άλλα αποφάσισε ομόφωνα να μην συγκροτήσει ομάδες εργασίας για την  αυτοαξιολόγηση που είναι ο προθάλαμος της τιμωρητικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού.

Ο υπουργός μου όμως  μου απαντά με το Αποφασίζομεν και διατάσσομεν, και το Εντέλεσθε.

Θέλω να δηλώσω κατηγορηματικά ότι δεν θα αναγκάσω τους συναδέλφους να συγκροτήσουν ομάδες εργασίας. Θέλω να είμαι διευθυντής σ ένα δημοκρατικό σχολείο και όχι ανθρωποφύλακας σ ένα σχολείο φυλακή.

Η μάχη μας ενάντια σε αυτό το νομοσχέδιο που έχει στόχο:

  • Να καθηλώσει μισθολογικά τους εκπαιδευτικούς αφού συνδέει την αξιολόγηση με το ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο και τις ποσοστώσεις του.
  • Να υποτάξει, να ελέγξει και να χειραγωγήσει τη μαθησιακή διαδικασία, μετατρέποντας την σε ένα σύνολο προκατασκευασμένων, τυποποιημένων και ποσοτικών κριτηρίων.
  • Να κατηγοριοποιήσει τα σχολεία και
  • Να δημιουργήσει μια δεξαμενή διαθεσιμότητας και απολύσεων είναι μέρος του αγώνα μας για ένα άλλο σχολείο αντιαυταρχικό με παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία.

Στη δεδομένη λοιπόν συγκυρία δηλώνω ότι δεν έχω εμπιστοσύνη στη διαχείριση της παραίτησης μου από την ΔΟΕ και μη θέλοντας να γίνω εκτελεστής αυτών των συγκεκριμένων πολιτικών επιλογών καταθέτω την παραίτηση μου και παρακαλώ να γίνει άμεσα αποδεκτή.

                Τερζάκης Γεώργιος Διευθυντής του 4ου Δημ.Σχολ.Ηρακλείου

                                                  Αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης.

 

You'll need Skype CreditFree via Skype

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Ένα self test για μαθητές-εκπαιδευτικούς από τις 17 Μαΐου

Πανελλαδικές 2021: Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα εξετάσεων για ΓΕΛ - ΕΠΑΛ

Σε όλα τα σχολεία το ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ μάθημα ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - ΝΕΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΟΤΗΣΗ

Το Κορυφαίο Μοριοδοτούμενο σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

Μόρια για Προσλήψεις - ΑΣΕΠ - Μεταπτυχιακά με ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ LTE του GoLearn - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

istoriki ereuna
Ερευνητικοί φορείς: Απεργία αύριο Παρασκευή 14 Μαΐου για προκηρύξεις θέσεων
Κινητοποίηση έξω από το υπουργείο Εσωτερικών, αύριο στις 12.30 για τις προκηρύξεις θέσεων στους υποστελεχωμένους εδώ και χρόνια Ερευνητικούς φορείς
Ερευνητικοί φορείς: Απεργία αύριο Παρασκευή 14 Μαΐου για προκηρύξεις θέσεων
paideia-ypaith
Αξιολόγηση-στελέχη εκπαίδευσης: Η αναδίπλωση Κεραμέως έχει αιτία και στόχο
Το υπουργείο Παιδείας έχει ανατρέψει όλο τον προγραμματισμό για αυτονομία των σχολικών μονάδων, αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και νέο σύστημα επιλογής...
Αξιολόγηση-στελέχη εκπαίδευσης: Η αναδίπλωση Κεραμέως έχει αιτία και στόχο