Thumbnail
Του Θοδωρή Τσουχλου

Η τοποθέτηση του Υπουργού Παιδείας στη συνάντηση του με τις Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες περιέγραψε αδρά τον προσανατολισμό, τις προθέσεις και τις αποφάσεις του. Συγκεκριμένα:

α) υπάρχει πλήρης ευθυγράμμιση με όσες υποχρεώσεις έχει υπογράψει η νεομνημονιακή συγκυβέρνηση

β) συνεχίζεται αταλάντευτα η πολιτική της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας

γ) είναι υπό διαπραγμάτευση μία ακόμα επαχθής ενδιάμεση έκθεση του ΟΟΣΑ

δ) υπάρχει εν εξελίξει η επεξεργασία ενός τριετούς σχεδίου για την Παιδεία

ε) εκτιμάται ως αυτονόητη η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και όλων των στελεχών της Εκπαίδευσης

στ) επιφυλάχθηκε στο μείζον θέμα των διορισμών και του μέλλοντος των αναπληρωτών συναδέλφων

ζ) δεν τοποθετήθηκε στα όσα κρίσιμα ζητήματα που έθεσε η Ομοσπονδία

  Με νέες του δηλώσεις  επιμένει στη σύνταξη ενός τριετούς προγράμματος και εξαγγέλλει τη ριζική αναβάθμιση των δύο τελευταίων τάξεων του Λυκείου και την καθιέρωση του Εθνικού Απολυτηρίου

 

Συμπερασματικά:

α) με απόλυτη ειλικρίνεια παρουσιάζεται ανάγλυφα η πλήρης υποταγή της Ελληνικής Παιδείας στα κελεύσματα και τις αποφάσεις εξωχώριων θεσμών και εταίρων

β) συνεχίζεται η «αντιμεταρρύθμιση « με την απομείωση  των Θρησκευτικών και των Αρχαίων Ελληνικών που οδηγεί στην αμφισβήτηση της αρμονικής ιστορικής συμπόρευσης Ορθοδοξίας και Ελληνισμού

γ) διαφαίνεται ότι η επερχόμενη με σφοδρότητα αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση  θεωρείται ως προαπαιτούμενο από τους δανειστές για να συζητηθεί μια μικρή αύξηση δαπανών και η δυνατότητα κάποιων διορισμών

δ) συνεχίζονται:

1) τα τεχνητά πλεονάσματα

2) η κατηγοριοποίηση των μαθημάτων στο Γυμνάσιο

3) οι αντιεπιστημονικές αναθέσεις διδασκαλίας

4) η αύξηση του διδακτικού ωραρίου των υπεύθυνων Εργαστηρίων

5) οι μετακινήσεις σε περισσότερα από δύο σχολεία

6) η συρρίκνωση της Τεχνικής Εκπαίδευσης

7) οι καταργήσεις- συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων

8) το ωράριο του 2013, αλλά και οι συνεχώς αυξανόμενες υποχρεώσεις μας

9)  η πρόθεση ύπαρξης όσο το δυνατόν περισσότερων τμημάτων με το ανώτατο όριο μαθητών

10) η επαναφορά των προτάσεων «Λιάκου»  για διετές Λύκειο

Δυστυχώς τίποτε δεν άλλαξε στο Υπουργείο Παιδείας, ούτε το μήνυμα των εκλογών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια ελήφθη υπόψιν. Η Ομοσπονδία οφείλει να αντιδράσει δυναμικά, άμεσα και αποφασιστικά.  Η Δ.Α.Κ.Ε. δύναμη ευθύνης και προοπτικής καλείται να καταστεί πρωτοπόρα στον αγώνα αυτό να αντιταχθεί στην περαιτέρω συρρίκνωση της Δημόσιας δωρεάν Εκπαίδευσης,  να στηρίξει τις Ελληνίδες και τους Έλληνες μαχόμενους λειτουργούς της, να θέσει ως κεντρικό στόχο μια Παιδεία με Εθνικό και Λαϊκό πρόσημο.

  Θ. Τσούχλος, μέλος Δ.Σ. Ο.Λ.Μ.Ε.- Ε.Ε. Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pikantika-fagita.jpg
National Geographic: «Μαγειρέψτε σαν Έλληνες» - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχωρίζει γαστρονομικά
Μαγειρέψτε σαν Έλληνες στην πατρίδα του Τσελεμεντέ - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχώρισε γαστρονομικά το βρετανικό περιοδικό National Geographic
National Geographic: «Μαγειρέψτε σαν Έλληνες» - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχωρίζει γαστρονομικά