ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Επανίδρυση του τμήματος Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος & Νέων Τεχνολογιών στο Αγρίνιο ζητούν απόφοιτοι και φοιτητές
Επανίδρυση του τμήματος Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος & Νέων Τεχνολογιών στο Αγρίνιο ζητούν απόφοιτοι και φοιτητές
Με ανοικτή τους επιστολή προς τον Πρωθυπουργό: Είναι το μοναδικό τμήμα ΑΕΙ στη χώρα, που καταργήθηκε  αναιτιολόγητα, μέσα σε μία νύχτα
Επανίδρυση του τμήματος Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος & Νέων Τεχνολογιών στο Αγρίνιο ζητούν απόφοιτοι και φοιτητές
Φοιτητές ΕΑΠ: Το Ανοικτό Πανεπιστήμιο υιοθετεί «επιχειρηματική λογική ιδιωτικής επιχείρησης»
Φοιτητές ΕΑΠ: Το Ανοικτό Πανεπιστήμιο υιοθετεί «επιχειρηματική λογική ιδιωτικής επιχείρησης»
Ανοιχτή ομαδική επιστολή διαμαρτυρίας για την οικονομική πολιτική του ΕΑΠ, που θίγει το σύνολο των φοιτητών στον καιρό του κορονοϊού, έστειλαν...
Φοιτητές ΕΑΠ: Το Ανοικτό Πανεπιστήμιο υιοθετεί «επιχειρηματική λογική ιδιωτικής επιχείρησης»
Οι Διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π. των Πανεπιστημίων και η εξέλιξή τους - Ανοικτή επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας
Οι Διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π. των Πανεπιστημίων και η εξέλιξή τους - Ανοικτή επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας
"Ζητούμε την εξέλιξή μας, κατόπιν κρίσης. Να αξιολογηθούμε, δηλαδή, και όποιοι από εμάς έχουν τα τυπικά προσόντα να εξελιχθούν σε μέλη Δ.Ε.Π.,...
Οι Διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π. των Πανεπιστημίων και η εξέλιξή τους - Ανοικτή επιστολή προς την Υπουργό Παιδείας
Παράλογο: Ζητούν από μητέρα να...διακόψει τη φοίτηση του παιδιού της σε Νηπιαγωγείο ώστε να μπει σε κλήρωση μήπως καταφέρει να το εγγράψει κοντά στο σπίτι της!
Παράλογο: Ζητούν από μητέρα να...διακόψει τη φοίτηση του παιδιού της σε Νηπιαγωγείο ώστε να μπει σε κλήρωση μήπως καταφέρει να το εγγράψει κοντά στο σπίτι της!
Το alfavita.gr έλαβε και δημοσιεύει την ανοικτή επιστολή μιας μητέρας και ωρομίσθιας εκπαιδευτικού, στην οποία διηγείται την απίθανη αλλά απολύτως...
Παράλογο: Ζητούν από μητέρα να...διακόψει τη φοίτηση του παιδιού της σε Νηπιαγωγείο ώστε να μπει σε κλήρωση μήπως καταφέρει να το εγγράψει κοντά στο σπίτι της!
Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου: «Περισσότερη Φυσική Αγωγή στο σχολείο εγγυάται καλύτερη ποιότητα ζωής και υγεία»
Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου: «Περισσότερη Φυσική Αγωγή στο σχολείο εγγυάται καλύτερη ποιότητα ζωής και υγεία»
Με επιστολή προς την υπουργό Παιδείας 20 Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Φυσικής Αγωγής εξηγούν γιατί ζητούν να αυξηθεί ο χρόνος του μαθήματος
Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου: «Περισσότερη Φυσική Αγωγή στο σχολείο εγγυάται καλύτερη ποιότητα ζωής και υγεία»
Γονείς Λυκείου Α.Λιοσίων: Τα μέτρα προστασίας από τον κορονοϊο είναι πρακτικά ανεφάρμοστα για το σχολείο μας...
Γονείς Λυκείου Α.Λιοσίων: Τα μέτρα προστασίας από τον κορονοϊο είναι πρακτικά ανεφάρμοστα για το σχολείο μας...
Κραυγή αγωνίας και επιστολή του Συλλόγου Γονέων 3ου ΓΕΛ Α.ΛΙΟΣΙΩΝ προς τον Δήμαρχο Φυλής
Γονείς Λυκείου Α.Λιοσίων: Τα μέτρα προστασίας από τον κορονοϊο είναι πρακτικά ανεφάρμοστα για το σχολείο μας...
Διαμαρτυρία υποψηφίων Συμβούλων Επαγγελματικού Προσανατολισμού για τον μηδενικό αριθμό θέσεων διορισμού
Διαμαρτυρία υποψηφίων Συμβούλων Επαγγελματικού Προσανατολισμού για τον μηδενικό αριθμό θέσεων διορισμού
Ανοικτή επιστολή υποψηφίων Συμβούλων Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΠΕ22) για την Προκήρυξη 2ΕΑΕ/2019 προς την Υπουργό Παιδείας
Διαμαρτυρία υποψηφίων Συμβούλων Επαγγελματικού Προσανατολισμού για τον μηδενικό αριθμό θέσεων διορισμού
9.500 εργαζόμενοι στη σχολική καθαριότητα ζητούν παρέμβαση Μητσοτάκη: Μας ζητάτε να καθαρίζουμε σε όλο το ωράριο για 100-300 ευρώ/μήνα...
9.500 εργαζόμενοι στη σχολική καθαριότητα ζητούν παρέμβαση Μητσοτάκη: Μας ζητάτε να καθαρίζουμε σε όλο το ωράριο για 100-300 ευρώ/μήνα...
Επιστολή στον πρωθυπουργό σωματείων εργαζομένων στη σχολική καθαριότητα
9.500 εργαζόμενοι στη σχολική καθαριότητα ζητούν παρέμβαση Μητσοτάκη: Μας ζητάτε να καθαρίζουμε σε όλο το ωράριο για 100-300 ευρώ/μήνα...
Εκπαίδευση και κατάρτιση στα ΔΙΕΚ: 22 ερωτήματα για την επόμενη μέρα
Εκπαίδευση και κατάρτιση στα ΔΙΕΚ: 22 ερωτήματα για την επόμενη μέρα
Επιστολή του ΣΕΔΙΕΚ (Σωματείο Εκπαιδευτών Δημοσίων ΙΕΚ & Λοιπών Φορέων Δια Βίου Μάθησης του Δημοσίου) με ερωτήματα και απορίες μας σχετικά με την...
Εκπαίδευση και κατάρτιση στα ΔΙΕΚ: 22 ερωτήματα για την επόμενη μέρα
Διαμαρτυρία μαθητών για το ειδικό ποσοστό θέσεων 1% από Εσπερινά ΕΠΑΛ
Διαμαρτυρία μαθητών για το ειδικό ποσοστό θέσεων 1% από Εσπερινά ΕΠΑΛ
Ανοικτή επιστολή στην Υπουργό Παιδείας από την αντιπρόεδρο του 15μελούς της ειδικότητας Γ’ νοσηλευτικής του 3ο Εσπερινού ΕΠΑΛ Αγίων Αναργύρων
Διαμαρτυρία μαθητών για το ειδικό ποσοστό θέσεων 1% από Εσπερινά ΕΠΑΛ
«Η κοινωνιολογία συνδέει το σχολειο με την κοινωνία - Μην τη στερείτε από τους μαθητές»
«Η κοινωνιολογία συνδέει το σχολειο με την κοινωνία - Μην τη στερείτε από τους μαθητές»
Ανοικτή επιστολή Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου Κοινωνικών Επιστημών στην Υπουργό Παιδείας
«Η κοινωνιολογία συνδέει το σχολειο με την κοινωνία - Μην τη στερείτε από τους μαθητές»
Σχολικοί Ψυχολόγοι: Ο «εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης» δημιουργεί σύγχυση ρόλων
Σχολικοί Ψυχολόγοι: Ο «εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης» δημιουργεί σύγχυση ρόλων
Ανοικτή επιστολή της Ένωσης Σχολικών Ψυχολόγων Ελλάδας προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κεραμέως και την υφυπουργό κ. Ζαχαράκη
Σχολικοί Ψυχολόγοι: Ο «εκπαιδευτικός εμπιστοσύνης» δημιουργεί σύγχυση ρόλων
Γονέας μαθητή Προτύπου: Οπισθοχώρηση με στροφή στην παραπαιδεία η ρύθμιση για επαναλαμβανόμενες εξετάσεις
Γονέας μαθητή Προτύπου: Οπισθοχώρηση με στροφή στην παραπαιδεία η ρύθμιση για επαναλαμβανόμενες εξετάσεις
Ανοικτή επιστολή προς την υπουργό Παιδείας από μητέρα μαθητή της Β’ Γυμνασίου του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου: Εξεπλάγην διαπιστώνοντας ότι οι...
Γονέας μαθητή Προτύπου: Οπισθοχώρηση με στροφή στην παραπαιδεία η ρύθμιση για επαναλαμβανόμενες εξετάσεις
Κραυγή αγωνίας ερευνητών: Η έρευνα είναι επένδυση για την Ελλάδα, όχι πολυτέλεια
Κραυγή αγωνίας ερευνητών: Η έρευνα είναι επένδυση για την Ελλάδα, όχι πολυτέλεια
Ανοικτή επιστολή της Ένωσης Ελλήνων Ερευνητών (ΕΕΕ) προς την κυβέρνηση και κάθε αρμόδιο: Η έρευνα πρέπει και μπορεί να αποτελέσει την βαριά...
Κραυγή αγωνίας ερευνητών: Η έρευνα είναι επένδυση για την Ελλάδα, όχι πολυτέλεια