Thumbnail
ΑΔΕΔΥ - Παρέμβαση του Νομαρχιακού Τμήματος Κεφαλονιάς - Ιθάκης

Η ΕΓ του ΝΤ Κεφαλονιάς και Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ καταγγέλλει τις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των νησιών μας, από την εταιρία Levante Ferries, οι οποίες αφορούν επιβάτες, αυτοκίνητα και δίκυκλα. Οι αυξήσεις στη γραμμή Πόρου - Κυλλήνης για τους επιβάτες αγγίζουν το 17% (11,5 ευρώ από 9,80) και για τα αυτοκίνητα το 8% (42 ευρώ από 38,9). Το νέο πρόσχημα που επικαλούνται οι εφοπλιστές είναι η χρήση καυσίμων μειωμένης περιεκτικότητας σε θείο, λόγω "πράσινης ανάπτυξης"!!! Αποδεικνύεται έτσι, για μία ακόμη φορά ότι η πολυδιαφημισμένη και πολυβραβευμένη για την «προσφορά» της εταιρία, όπως πάντα κάνει η τάξη των κοινωνικών παράσιτων που κυριαρχούν στην οικονομία και στις μεταφορές, ασύστολα και ασύδοτα έχει μετακυλήσει το κόστος στους εργαζόμενους.

Η Levante Ferries, εταιρία που νέμεται το κρατικό χρήμα για την επιδότηση της γραμμής Ιθάκης - Σάμης – Πάτρας (2 εκατομμύρια ευρώ), που τσεπώνει το μεταφορικό ισοδύναμο, καταργεί τις όποιες εκπτώσεις υπήρχαν στα ατομικά εισιτήρια "μετ' επιστροφής" αλλά και κάθε άλλη έκπτωση στις ευάλωτες κατηγορίες. Κι όλα αυτά δίπλα στις φοροαπαλλαγές, στο αφορολόγητο πετρέλαιο, στα τσακισμένα εργασιακά και μισθολογικά δικαιώματα των ναυτεργατών, στην αποσάθρωση των συνθέσεων των πλοίων που εξασφαλίζουν διαχρονικά οι αστικές κυβερνήσεις στους εφοπλιστές…. Η ΕΓ του ΝΤ Κεφαλονιάς και Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ εφιστά την προσοχή στο γεγονός ότι, επιπλέον, βάζουν σε εφαρμογή και τη χειμερινή ακινησία του πλοίου της ολοχρονικά επιδοτούμενης γραμμής Ιθάκης - Πάτρας, μετατρέποντας σε οδύσσεια το ταξίδι των Ιθακήσιων (και όχι μόνο). Με τέτοια προνόμια, χωρίς δεκάρα κόστος από τις εξελίξεις, ευελπιστούν να πενταπλασιάσουν ξανά τα πλοία τους και να βραβευτούν πάλι ως η "καλύτερη Επιβατηγός Εταιρεία της Ελλάδας".

Η ΕΓ του ΝΤ Κεφαλονιάς και Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ καταγγέλλει ότι η εταιρία προχωρά στο "ευαγές" έργο της, με τις ευλογίες όχι μόνο των κυβερνήσεων αλλά και των τοπικών διοικήσεων (περιφέρεια και δήμοι), επιμελητηρίων κλπ., που φθάνουν να επικροτούν δημοσίως τα τεκταινόμενα και, στη συνέχεια, να προσπαθούν να πουν πως παίρνουν κάποια ανταλλάγματα "χτυπώντας το χέρι στο τραπέζι". Η "διεκδίκηση" για μεταφορικό ισοδύναμο, μετατροπή γραμμών σε άγονες με πλουσιοπάροχες επιδοτήσεις, φέρουν και τη δική τους σφραγίδα. Αποδεικνύεται, όμως, πως άλλο είναι το συμφέρον των εφοπλιστών κι άλλο εκείνο των νησιωτών.

Η ΕΓ του ΝΤ Κεφαλονιάς και Ιθάκης της ΑΔΕΔΥ δεν αποδέχεται τη νέα επίθεση σε βάρος των αναγκαίων σύγχρονων – ασφαλών – φθηνών – ολοχρονικών συγκοινωνιών και της καθημερινής σύνδεσης των νησιών με τον ηπειρωτικό κορμό.

Διεκδικούμε:

·Να παρθούν πίσω οι νέες αυξήσεις και να υπάρξει μείωση 50% των εισιτηρίων και ναύλων, ώστε να συμβαδίζουν με το επίπεδο των μισθών και συντάξεων των εργαζομένων.

·Να διατηρηθούν και να διευρυνθούν παραπέρα οι εκπτώσεις των εισιτηρίων στις ευπαθείς ομάδες (συνταξιούχοι, άνεργοι, συμβασιούχοι, πολύτεκνοι κ.ά.).

·Να παρέχονται δωρεάν μετακινήσεις για φοιτητές, στρατιώτες, ΑΜΕΑ.

Αργοστόλι 21/01/2020

Ο Πρόεδρος

Η Γραμματέας

Δημήτρης Μαντζουράτος

Σοφία Μισαηλίδου


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αφρικανικη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ
Το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο στη χώρα μας, όμως τα στοιχεία δείχνουν πως η παρουσία της αφρικανικής σκόνης τα τελευταία χρόνια είναι πιο έντονη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ