Τα θέματα που συζητήθηκαν στο ΠΥΣΔΕ Δ.Θεσσαλονίκης - Σε 4 συνεδριάσεις
Ενημερωτικό συνεδριάσεων (23/1, 30/1, 6/2 και 12/2) του ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης από τις Αγωνιστικές Παρεμβάσεις -Συνεργαζόμενοι

Ενημερώνουμε για τις αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ για το προηγούμενο διάστημα, επισημαίνοντας παρατυπίες στις τοποθετήσεις στα ΙΕΚ, την αναιτιολόγητη απόρριψη ενστάσεων συναδέλφων, τη διαχείριση των κενών των σχολείων για την πρόσληψη αναπληρωτών με εκπτώσεις στον αριθμό των προσλήψεων, αντί της απαίτησης για κάλυψη όλων των κενών, τις διαθέσεις για συμπλήρωση ωραρίου που συνεχίζονται, τη γενίκευση της έγκρισης υπερωριών……

 

Θέμα : Γνωμοδότηση για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή:  Εγκρίθηκε για 35 μόνιμους και 4 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς  η χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου. (ομόφωνες αποφάσεις)

 

Θέμα : Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών/διδακτορικών τίτλων σπουδών:

Εγκρίθηκε για 8 μόνιμους και 10 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς η συνάφεια των τίτλων σπουδών τους μεταπτυχιακών και διδακτορικών. (ομόφωνες αποφάσεις) 

 

Θέμα : Αναγνώριση / τροποποίηση  προϋπηρεσίας εκπαιδευτικών για βαθμολογική εξέλιξη:

Εγκρίθηκε για 1 μόνιμο και 63 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς η αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους για βαθμολογική εξέλιξη. (ομόφωνες αποφάσεις)

 

Θέμα : Διάθεση εκπαιδευτικών για κατ’ οίκον διδασκαλία:

Εγκρίθηκε η υπερωριακή απασχόληση για κατ’ οίκον διδασκαλία ειδικότητας ΠΕ06 / 1ο ΓΕΛ Συκεών, ΠΕ80 και ΠΕ01  / 4ο Γ/Σ Αμπελοκήπων, ΠΕ80 / 4ο ΓΕΛ Σταυρούπολης και 2ο ΓΕΛ Πολίχνης, Ειδικότητες ΠΕ02 / 2ο Γυμν. Ευόσμου (ομόφωνα η απόφαση). Επισημάναμε ότι κατ’ εξαίρεση εγκρίνουμε αυτές τις υπερωρίες για πολύ συγκεκριμένους λόγους, αλλά και την αδιαφορία των υπουργείων παιδείας που δεν έχουν δώσει λύση με μόνιμα χαρακτηριστικά για τους μαθητές μας χρειάζονται κατ’ οίκον διδασκαλία.

 

Θέμα : Διαθέσεις εκπαιδευτικών στα Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.) :

Εγκρίθηκε η μερική διάθεση για 7 συναδέλφους από το 1ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης στο Ε.Κ. Σταυρούπολης, για σ/φο ΠΕ82 από τα ΕΠΑΛ στα αντίστοιχα Ε.Κ. Εγκρίθηκε η τροποποίηση της τοποθέτησης από ολική σε μερική ενός συναδέλφου και έγινε ανάκληση  της ολικής τοποθέτησης από το Ε.Κ. σε ΕΠΑΛ. (ομόφωνες αποφάσεις)

 

Θέμα : Ανάθεση θεωρητικού μέρους μικτών μαθημάτων:

Εγκρίθηκε για δεκαοκτώ συναδέλφους υπεύθυνους τομέα και εργαστηρίου (7 ΕΠΑΛ Κουφαλίων, 3 από το 1ο ΕΠΑΛ Ευόσμου, 8 από το 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου), η ανάθεση θεωρητικών μαθημάτων μέχρι 25%. (ομόφωνα η απόφαση)

 

Θέμα :Έγκριση ανάθεσης υπερωριών :

Εγκρίθηκε η υπερωριακή απασχόληση για 1 ώρα συναδέλφου μόνιμου ειδικότητας ΠΕ011, για 1 ώρα αναπληρώτριας ΠΕ06, για 4 ώρες σε ειδικότητα ΠΕ03, για 2 ώρες σε συναδέλφισσα υποδιευθύντρια ΠΕ06, για 1 ώρα σε αναπληρωτή ΠΕ03, για 3 ώρες σε ειδικότητα ΠΕ011, για 1 ώρα σε συναδέλφισσα Διευθύντρια ΠΕ02, για 2 ώρες σε ειδικότητα ΠΕ86. (4-1). 

Δεν εγκρίναμε τις συγκεκριμένες υπερωρίες γιατί το ΠΥΣΔΕ γενικευμένα εγκρίνει όλες τις υπερωρίες και λειτουργούν πλέον ως τρόπος κάλυψης των κενών, αντί της πρόσληψης αναπληρωτών. Ακόμη γιατί έχουμε επισημάνει τις αδικίες που υφίστανται οι αναπληρωτές από το ΠΥΣΔΕ και τη Διεύθυνση

 

που προσδιορίζει τα κενά πριν την τοποθέτησή τους με το σύνολο των ωρών (23). Αυτό έχει ως συνέπεια μετά την έγκριση του μειωμένου ωραρίου που τους αντιστοιχεί λόγω προϋπηρεσίας πολλών χρόνων, να τους αναγκάζουν να πάρουν ως υπερωρίες τις ώρες που περισσεύουν

 

Θέμα : Υπολογισμός κενών για τοποθέτηση αναπληρωτών στα Τμήμα Ένταξης: Εγκρίθηκαν τα κενά για την τοποθέτηση αναπληρωτών στα τμήματα ένταξης (4-1). Παρόλο που δόθηκαν τα εξολοκλήρου κενά σχεδόν στο σύνολό τους, δεν δώσαμε την έγκρισή μας και ζητήσαμε να δίνονται και τα κενά με λιγότερες από 23 ώρες και σε συμψηφισμό των ωρών μεταξύ των σχολείων.

Η πρότασή μας δεν έγινε αποδεκτή.

Συμμετείχαμε στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ για την έγκριση των τοποθετήσεων, τις οποίες και εγκρίναμε με βάση τις αιτήσεις των συναδέλφων.

Δεν συμφωνήσαμε με την πρόταση της Διεύθυνσης τα εναπομείναντα κενά να μη ζητηθεί να καλυφθούν όλα, αλλά να συγκεκριμενοποιηθούν, μετά από απαίτηση του υπουργείου, και να ζητηθεί να καλυφθούν μόνο τα έξι αντί των 15 κενών. Ζητάμε την κάλυψη όλων των κενών στην ειδική αγωγή (τμήματα ένταξης, ειδικά σχολεία, παράλληλη) και των κενών γενικής παιδείας.

Σημειώνουμε τις τεράστιες ευθύνες της Διεύθυνσης για τη μη λειτουργία της Θετικής Ομάδας Προσανατολισμού στο 2ο ΓΕΛ Χαλκηδόνας γιατί όχι μόνο σταμάτησε να προτείνει συγκεκριμένα την κάλυψη του κενού του σχολείου, αλλά αντί αυτού ζήτησε την κάλυψη κενού άλλου σχολείου, το οποίο και καλύφτηκε με τις πρόσφατες προσλήψεις αναπληρωτών.

 

Θέμα : Διάθεση εκπαιδευτικών αρμοδιότητας στα  Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ):

Μετακινήθηκαν στα ΙΕΚ της Δυτικής Θεσσαλονίκης  3 εκπαιδευτικοί εξολοκλήρου και 3 για συμπλήρωση ωραρίου. Οι συνάδελφοι έκαναν αίτηση με βάση κενά που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της ΔΔΕ (28/1/2020). Μετακινήθηκαν στα ΙΕΚ της Ανατολικής Θεσσαλονίκης 3 εκπαιδευτικοί ένας εξολοκλήρου και δύο για συμπλήρωση ωραρίου με αίτησή τους για να καλύψουν κενά που δεν θα καλυφθούν από τους εκπαιδευτικούς που ανήκουν στη δύναμη του ΠΥΣΔΕ της εκεί ΔΔΕ!

Η εφαρμογή μιας σειράς αντιεκπαιδευτικών μέτρων από όλες τις κυβερνήσεις (στοίβαγμα των παιδιών στα τμήματα, ολιγομελή, συνδιδασκαλίες, κατάργηση ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ, κατάργηση της παράλληλης διδασκαλίας των ξένων γλωσσών, αύξηση ωραρίου, μείωση των ωρών διδασκαλίας μαθημάτων, αλλαγές στις αναθέσεις μαθημάτων, κ.ά.) οδηγούν σε πλασματικά πλεονάσματα που αναγκάζουν τους συναδέλφους για να συμπληρώσουν το ωράριό τους να μετακινούνται με αίτησή τους στη μη τυπική εκπαίδευση, στα ΙΕΚ. Αρνούμαστε κατηγορηματικά αυτή τη διαδικασία που υπονομεύει εργασιακά δικαιώματα και αν δεν ανακοπεί η προώθηση αντιεκπαιδευτικών μέτρων θα έρθει η στιγμή και των υποχρεωτικών μετακινήσεων. Επισημάναμε ότι η μετακίνηση δύο συναδέλφων στην ανατολική Θεσσαλονίκη δεν γίνεται με διαφανείς διαδικασίες, γιατί δεν προηγήθηκε η  κοινοποίηση των κενών των ΙΕΚ που ανήκουν στην Ανατολική Θεσσαλονίκη! Τέτοια διαδικασία μετακίνησης δεν προβλέπεται ούτε στον αντιεκπαιδευτικό νόμο 3848 που ορίζει ότι οι μετακινήσεις γίνονται σε εκπαιδευτικούς που δεν καλύπτουν το ωράριο τους.

 

Θέμα : Έγκριση ωρών τρίτης (γ΄) ανάθεσης: Εγκρίθηκε η ανάθεση για 2 ώρες σε συνάδελφο ΠΕ01 η διδασκαλία μαθήματος γ΄ ανάθεσης. (4-1)  Δεν εγκρίναμε  την ανάθεση γιατί ο κλάδος είναι αντίθετος στις γ΄ αναθέσεις  μαθημάτων. 

 

Θέμα: Διαθέσεις, τροποποιήσεις και ανακλήσεις συμπλήρωσης ωραρίου:

 

Συνεδρίαση 30/1 και 12/2: Το ΠΥΣΔΕ ενέκρινε 4 διαθέσεις για συμπλήρωση ωραρίου, μία εξολοκλήρου  διάθεση, 6 τροποποιήσεις και έκανε και δύο ανακλήσεις.

  • Δεν εγκρίναμε μετακίνηση συναδέλφισσας ΠΕ11 για 2 ώρες.
  • Δεν εγκρίναμε την τροποποίηση συναδέλφισσας ΠΕ04 να αντικαταστήσει τις ώρες της που έχει από την αρχή της χρονιάς με ώρες στα Τμήματα Ένταξης. Το ΠΥΣΔΕ χωρίς αιτιολόγηση άλλαξε την απόφαση που είχε πάρει στην αρχή της χρονιάς να μη διατεθεί η συναδέλφισσα για συμπλήρωση ωραρίου στα Τμήματα Ένταξης.
  • Δεν εγκρίναμε την διάθεση για συμπλήρωσης του ωραρίου συναδέλφου ειδικότητας ΠΕ04 στη θέση της παραπάνω συναδέλφισσας. Ο συνάδελφος μπορούσε να καλύψει άλλες ανάγκες της ειδικότητας του.
  • Εγκρίναμε την ανάκληση συναδέλφισσας ΠΕ02 γιατί τις ώρες της θα καλύψει αναπληρώτρια και γιατί επιστρέφει σε μικρό απομακρυσμένο σχολείο και θα αξιοποιηθεί για ανάγκες του σχολείου.
  • Εγκρίναμε την ανάκληση συναδέλφισσας ΠΕ04 γιατί η διάθεσή της δεν είχε γίνει με βάση την διαδικασία που ισχύει στη συγκεκριμένη ειδικότητα  για τη λύση της υπεραριθμίας στο σχολείο της.
  • Εγκρίναμε την ολική διάθεση της συναδέλφισσας ΠΕ11 γιατί αποδέχθηκε ίδια να μη γυρίσει στην οργανική της θέση, όπως προβλέπει η ισχύουσα διαδικασία, όταν κάποιος επιστρέφει από άλλη θέση υπηρεσίας ή από άδεια.
  • Δεν εγκρίναμε τη νέα τροποποίηση της διάθεσης συναδέλφου ΠΕ03 που η αρχική του τοποθέτηση ήταν στο ΓΕΛ Σοχού και στο 1ο Γ/Σ Αγίου Αθανασίου από το οποίο άφησε τις ώρες του για να καλυφθούν με υπερωρίες και ενώ είχε διατεθεί από προηγούμενη συνεδρίαση (9/1) τώρα καλύπτει επί πλέον ώρες. Συνολικά μέσα σε δύο βδομάδες για το συνάδελφο έγιναν τρεις διαθέσεις.
  • Δεν εγκρίναμε την τροποποίηση διάθεσης συναδέλφισσας ΠΕ01 που σε προηγούμενη συνεδρίαση έγινε η διάθεσή της από κοινού με τη διάθεση και άλλου συναδέλφο και με τις ίδιες ώρες στο ίδιο σχολείο. Το κενό καλύφτηκε από αναπληρωτή, για το οποίο κενό είχε ζητηθεί η πρόσληψή του. Ζητήσαμε να γίνει η ανάκληση και των δύο συναδέλφων για λόγους ίσης μεταχείρισης και αυξημένων υποχρεώσεων που έχει στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Αμπελοκήπων ο συνάδελφος. Η πρότασή μας δεν έγινε αποδεκτή.
  • Εγκρίναμε τις διαθέσεις/ τροποποιήσεις σε τρεις συναδέλφισσες ειδικότητας ΠΕ79.01

 

Δεν εγκρίναμε τις περισσότερες από τις νέες διαθέσεις γιατί πρόκειται για μετακινήσεις για 2 ώρες. Γιατί δεν παίρνονται υπόψη οι ιδιαιτερότητες και οι ανάγκες σχετικά με προβλήματα σχολείων, καθώς και υγείας συναδέλφων. Σημειώνουμε ότι οι περισσότερες από τις διαθέσεις για συμπλήρωση ωραρίου θα είχαν ήδη γίνει έγκαιρα, αν το ΠΥΣΔΕ δεν άλλαζε την αρχική του απόφαση και χωρίς αιτιολόγηση δεν σταματούσε οι διαθέσεις για συμπλήρωση ωραρίου να γίνονται μετά από δημοσιοποίηση των κενών κάτω από 12 ώρες και με βάση αιτήσεις των συναδέλφων. 

 

Θέμα : Εξέταση αιτήσεων-ενστάσεων εκπαιδευτικών:

Ÿ Δεν εγκρίθηκε αίτηση συναδέλφου ειδικότητας ΠΕ04.01 να μετρήσει η αρχαιότητα της οργανικής του θέσης  από την αρχική του τοποθέτηση στο σχολείο του με την ειδικότητα  ΠΕ12.10. (4-1) Ζητήσαμε να πάρει θέση το υπουργείο γιατί υπάρχουν δικαστικές προσφυγές που κατοχυρώνουν τις προσφυγές συναδέλφων πρώην ειδικότητας ΠΕ12.10, ενώ θεωρούμε απαράδεκτη τη στάση του υπουργείου να παραπέμπει το ζήτημα να λυθεί από τα ΠΥΣΔΕ.

Ÿ Δεν εγκρίθηκε ένσταση συναδέλφισσας ΠΕ04.01 γιατί η άρση της υπεραριθμίας για λειτουργικά κενά δεν έγινε με την ισχύουσα διαδικασία. Η συνάδελφος κατέθεσε συγκεκριμένες οδηγίες του υπουργείου που το προβλέπουν. (4-1) Ζητήσαμε να γίνει αποδεκτή η  ένσταση της συναδέλφισσας και καταθέσαμε και άλλη εγκύκλιο του υπουργείου για το συγκεκριμένο ζήτημα.  

Ÿ Εγκρίθηκε αίτηση Διευθυντή σχολείου για κάλυψη του ωραρίου του κατά μια ώρα με αντικείμενο στην ειδική αγωγή γιατί έχει τις προϋποθέσεις. (ομόφωνα η απόφαση)

Ÿ Δεν εγκρίθηκε ένσταση συναδέλφισσας αναπληρώτριας που εργάζεται σε ΣΔΕ για έγκριση της προϋπηρεσίας κατά 20 μέρες γιατί κατέθεσε εκπρόθεσμη αίτηση. (4-1) Η πρότασή μας να γίνει αποδεκτή η αίτησή της για να μην χάσει τις αντίστοιχες μέρες από προϋπηρεσία για εργασία στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας δεν έγινε αποδεκτή.

Ÿ Δεν εγκρίθηκε ένσταση συναδέλφισσας αναπληρώτριας ΠΕ04 για αναγνώριση προϋπηρεσίας της σε Πανεπιστήμιο της Γερμανίας, παρόλο που ήδη έχει εγκριθεί σε όλες τις Διευθύνσεις που εργάστηκε. (4-1) Η πρότασή μας να γίνει αποδεκτή η αίτησή της δεν έγινε αποδεκτή.

Ÿ Εξετάστηκε ένσταση συναδέλφισσας ειδικότητας ΠΕ05 από μικρό περιφερειακό σχολείο η οποία ζήτησε ανάκληση της διάθεσης της για μαθήματα Α΄ και Β΄  ανάθεσης σε άλλο σχολείο.  Η ένστασή της απορρίφτηκε (4-1) Επισημάναμε την ανάγκη στήριξης των μικρών σχολείων και κάναμε δεκτή την ένσταση γιατί το σχολείο δεν θα έχει πλέον ούτε έναν καθηγητή εξολοκλήρου, εκτός από το Διευθυντή, με αποτέλεσμα να πλήττεται η εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημια
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
Με ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ptyxia.gov.gr και χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet και τον ΑΜΚΑ, φοιτητές, απόφοιτοι αλλά και...
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»