Thumbnail
ΠΕΑΔ

Η Π.Ε.Α.Δ. ως θεσμικός εκφραστής των αναπληρωτών της δευτεροβάθμιας εκπ/σης εκφράζει τον εντονότατο προβληματισμό της αναφορικά με περίεργα «σενάρια» σχετικά με το ενδεχόμενο διεξαγωγής γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ.

Αποτελεί προσβλητική διακριτική μεταχείριση, αν ισχύει η σχετική φημολογία, σε βάρος πολύπειρων και κοσμογυρισμένων Αναπληρωτών που έχουν υπηρετήσει σε δημόσια σχολεία σε όλη την ελληνική επικράτεια. Η προϋπηρεσία αυτή αποτελεί μορφωτικό και παιδαγωγικό κεφάλαιο και  βασική προϋπόθεση κατοχύρωσης εργασιακών και επαγγελματικών δικαιωμάτων.

Ως ΠΕΑΔ εκφράζουμε   την εντονότατη αντίθεσή μας στη διεξαγωγή γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ διότι αυτό έρχεται ξεκάθαρα σε αντίθεση και με τις ψηφισμένες και προγραμματικές δεσμεύσεις παιδείας του συγκεκριμένου κυβερνητικού κόμματος .Η Π.Ε.Α.Δ. δεν διαχωρίζει τους αναπληρωτές σε «τυχερούς» και «άτυχους»! Η ανάγκη να δρομολογηθούν επιτέλους δίκαιες διαδικασίες αποκατάστασης των εργασιακών μας σχέσεων δεν αποτελεί άλλοθι για κανέναν!

Θεωρώντας τη διαδικασία πρόσληψης εκπαιδευτικών και την επιλογή των κριτηρίων με τα οποία αυτή θα γίνει ως εξαιρετικά σοβαρό  ζήτημα ζητούμε αυτό να συζητηθεί με όλους τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς φορείς αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο ενός δημοκρατικού,  και πολυφωνικά τεκμηριωμένου διαλόγου χωρίς εμμονές, προσβολές και αποκλεισμούς που δε συνάδουν προς το ήθος και το ύφος εκπαιδευτικών λειτουργών. Εξάλλου  οι ιδέες, οι θέσεις και η προσφορά όλων μας κρίνεται και αξιολογείται συνεχώς τόσο από τα λόγια όσο και από τα έργα μας.     

Ο λόγος των εκπαιδευτικών λειτουργών οφείλει πρωτίστως να χαρακτηρίζεται από σοβαρό  ήθος και την αναγκαία λογική και επιχειρηματολογία  και ύστερα να επιδεικνύει περίσσεια κριτικής και πολυμάθειας. Στα πλαίσια αυτά η Π.Ε.Α.Δ προτείνει οι εξαγγελλόμενες προσλήψεις να γίνουν από το πλήθος των αναπληρωτών (πάνω από  20000) που εργάστηκαν κι εργάζονται στα δύσκολα χρόνια της κρίσης (ας μη ξεχνάμε τη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα Διαμαντοπούλου-Αρβανιτόπουλου με συγχωνεύσεις και αύξηση ωραρίου) στηρίζοντας το δημόσιο σχολείο με τον δίκαιο συνδυασμό -συγκερασμό των  παρακάτω κριτηρίων αφού αυτά αποτελούν τους τρεις (3) ιστορικούς τρόπους διορισμού:

  1. Ποσοστιαία μοριοδότηση της παλαιότητας πτυχίου ως ενός κοινωνικού κριτηρίου
  2. Αναγνώριση της δημόσιας προϋπηρεσίας (1μόριο ανά μήνα)
  3. Επιτυχία   ΑΣΕΠ  (διαζευκτικά)

Αναμένουμε άμεσα συνάντηση με τη νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας  και την καλούμε να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της.

                          ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Εκπαιδευτικοί: Τι προβλέπεται για την άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου - Οδηγίες
Βασική προϋπόθεση είναι να δηλώσει με σαφήνεια ο υπάλληλος το φορέα εργασίας του και το ακριβές ωράριο απασχόλησης του, δεδομένου ότι η άδεια...
Εκπαιδευτικοί: Τι προβλέπεται για την άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου - Οδηγίες
απθ
ΑΠΘ: Ταινία φοιτητών του Τμήματος Κινηματογράφου διαγωνίζεται στο Φεστιβάλ Καννών!
Επιλέχθηκε ανάμεσα σε 2.263 συμμετοχές απ' όλο τον κόσμο και οι περισσότεροι συντελεστές της είναι φοιτήτριες και φοιτητές του Τμήματος...
ΑΠΘ: Ταινία φοιτητών του Τμήματος Κινηματογράφου διαγωνίζεται στο Φεστιβάλ Καννών!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΠΟΓΝΩΣΗ
Κραυγή αγανάκτησης: Εργαζόμενες δεύτερης κατηγορίας οι αναπληρώτριες σε άδειες, επιδόματα, μητρότητα...
Αλήθεια, πρέπει οι αναπληρώτριες να υπολογίζουν τις ημερομηνίες που θα βολεύει περισσότερο για να κυοφορούν ή να παρθούν τώρα μέτρα για εξίσωση των...
Κραυγή αγανάκτησης: Εργαζόμενες δεύτερης κατηγορίας οι αναπληρώτριες σε άδειες, επιδόματα, μητρότητα...
aytismos_0.jpg
Μια διδακτική ιστορία: Έως τα 11 δεν μπορούσε να μιλήσει αλλά στα 37 είναι καθηγητής στο Κέμπριτζ
Ως παιδί, περνούσε τον περισσότερο χρόνο του με τη μητέρα του και σε λογοθεραπεία. Διαγνώστηκε με αυτισμό και η κατάσταση άλλαξε στα 18 του.
Μια διδακτική ιστορία: Έως τα 11 δεν μπορούσε να μιλήσει αλλά στα 37 είναι καθηγητής στο Κέμπριτζ