Thumbnail
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

 

•    ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 4 ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ {ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΔΙΚΤΥΟ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ (Π.Α.Σ.Κ)-ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ (ΔΑΚΕ)} ΕΓΙΝΕ Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε ΣΕ ΣΩΜΑ, ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ, ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΣΤΑΘΕΡΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΕΠΙΣΗΣ Η …ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΗΛΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ «ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ-ΠΑΜΕ (!).

•    Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ-ΠΑΜΕ» -ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΥΘΕΩΣ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΗΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ- ΑΝΑΙΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΙΣ ΦΡΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ-ΠΑΜΕ ΓΙΑ …ΔΗΘΕΝ ΑΤΑΛΑΝΤΕΥΤΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ-ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ.

Συνάδελφοι, μέσα σε συνθήκες σύνθλιψης των συνδικαλιστικών ελευθεριών και θέσπισης από τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ του πιο αντιδραστικού νομοθετήματος των τελευταίων πενήντα χρόνων που καταργεί το δικαίωμα στην απεργία, συγκροτήθηκε το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε σε σώμα, την Τετάρτη 17 Γενάρη. Και ενώ η εγχώρια πλουτοκρατία και οι ιμπεριαλιστές κηδεμόνες της (Ε.Ε-Δ.Ν.Τ) απαιτούν και επιβάλλουν την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ, ωστόσο ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΠΡΟΤΑΣΗ για τη συγκρότηση του προεδρείου, ακόμη και σε αυτήν τη δύσκολη καμπή, αποτέλεσε εκείνη του «ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ» (!), αυτή δηλαδή που δε στηρίζεται στη βάση της περιφρούρησης του αναφαίρετου δικαιώματος της συλλογικής πάλης και της ταξικής ανασυγκρότησης του συνδικαλισμού, αλλά αντιθέτως εδραιώνεται στη γραφειοκρατική λογική… της κατανομής των αξιωμάτων, με κριτήριο τις ψήφους (!).
Αυτή τη γραφειοκρατική και απονευρωτική της διεκδικητικής δυναμικής της βάσης θέση του ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ από ΚΟΙΝΟΥ και οι ΤΕΣΣΕΡΙΣ (4) ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ του ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ, είτε φέρουν τη σφραγίδα των νυν και πρώην κυβερνητικών παρατάξεων {ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΔΙΚΤΥΟ, Π.ΕΚ (Π.Α.Σ.Κ), ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ (Δ.Α.Κ.Ε)}, είτε έχουν το δήθεν ανανεωτικό αέρα του αναπαλαιωμένου, σταθερά εργοδοτικού και διασπαστικού της ενότητας συνδικαλισμού (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ). Και αν οι γραφειοκρατικές θέσεις των παρατάξεων του συνδικαλισμού της υποταγής δεν εκπλήσσουν, η ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ του ΠΑΜΕ-ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ με τις παρατάξεις αυτές στη θέση του ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ θέτει, τουλάχιστον, εύλογα ερωτήματα: Ποιά λογική, τελικά, υπηρετεί και με ποια μέσα η παράταξη ΠΑΜΕ-ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ που διακηρύσσει σε όλους τους τόνους την ταξική της προσήλωση στην αταλάντευτη πάλη της (!!) ενάντια στο συνδικαλισμό της υποταγής;
Αποτελεί η διεκδίκηση της αντιπροεδρίας, μέσα σε αυτούς τους αντιλαϊκούς και αντιδραστικούς, εκλογικούς και ταξικούς, συσχετισμούς, θέση συνδιαχείρισης των αξιωμάτων και συνακόλουθα αποδοχής της διαλυτικής πολιτικής του συνδικαλισμού ή όχι; Από ποιόν, αλήθεια, το ΠΑΜΕ-ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ απαιτούσε «να του δοθεί» (!) η αντιπροεδρία, με δεδομένη τη συμφωνία μόνο των παρατάξεων της υποταγής στη θέση του ταξικού συμφιλιωτισμού για ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ; Προφανώς από αυτές τις παρατάξεις που… κατά τα άλλα τις καταγγέλλει ως υποταγμένες και στη βάση αυτής της καταγγελίας μάλιστα υιοθετεί σταθερά τη λογική των «ΧΩΡΙΣΤΩΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΩΝ», λογική που διασπά την ενότητα της μαζικής πάλης, σε φάση μάλιστα λυσσαλέας επίθεσης του κεφαλαίου στα λαϊκά στρώματα.
Αυτά τα απλά ερωτήματα υποβάλαμε στην ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ-ΠΑΜΕ, στη διαδικασία της συγκρότησης, αποδεικνύοντας την αντιφατικότητα και τα «όρια» των ταξικών θέσεων της, που εύκολα μεταπίπτουν από τη δηλωμένη αντίθεση στις δυνάμεις της υποταγής στη θέση του συμφιλιωτισμού και της συνδιαχείρισης. Μάλιστα η επιμονή της εν λόγω παράταξης στη διεκδίκηση της αντιπροεδρίας, μιας θέσης δηλ που δε… δηλώνεται στα έγγραφα του σωματείου, δείχνει την προσπάθεια της να …συγκαλύψει τη συνδιαχειριστική της λογική με… τακτικισμούς. Η υποχώρηση εκ των υστέρων της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ-ΠΑΜΕ από τη διεκδίκηση αυτού του αξιώματος, μετά την επίμονη άρνηση όλων των παρατάξεων του εργοδοτικού συνδικαλισμού να… της το δώσουν, δεν την απαλλάσσει από τη λογική της διγλωσσίας που δεν έχει καμία σχέση με το συνεπή, αριστερό, ταξικό συνδικαλισμό.
Συνάδελφοι, η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ στάθηκε αταλάντευτα απέναντι σε αυτήν την απονευρωτική λογική της ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ του συνδικαλισμού, τη λογική που αποπροσανατολίζει τη βάση και συγκαλύπτει την σταθερή και αγεφύρωτη αντίθεση ανάμεσα στα λαϊκά συμφέροντα που υποστηρίζουν οι συνεπείς αριστερές δυνάμεις, και στα κεφαλαιοκρατικά, στα οποία βάζουν πλάτη οι γραφειοκρατικές παρατάξεις του κυβερνητικού και εργοδοτικού συνδικαλισμού.
Με τη δυναμική της μιας έδρας, η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, μέσα σε ασφυκτικά αντιλαϊκές συνθήκες, ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΕ το δικαίωμα της ΛΑΪΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ στη μαύρη, αντιδραστική πολιτική της φίμωσης του συνδικαλιστικού και εργατο-λαϊκού κινήματος. ΑΝΕΔΕΙΞΕ την ΑΝΑΓΚΗ της ΤΑΞΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ του σωματείου και του συνδικαλισμού. Εξάλλου, είμαστε οι μόνοι που ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΡΧΩΝ της ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ, αναδεικνύοντας ως πρώτιστο αίτημα την ΑΠΟΣΥΡΣΗ του ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ που ΚΑΤΑΡΓΕΙ την ΑΠΕΡΓΙΑ, ποινικοποιεί τους αγώνες και ΔΙΑΛΥΕΙ ακόμη και τα υπολείμματα των εργασιακών και μοφωτικών κατακτήσεών μας στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Στη βάση αυτού του πλαισίου και με αίτημα την αναζωογόνηση της συλλογικής πάλης και τη μετατροπή των σωματείων σε ισχυρά συλλογικά μέσα διεκδίκησης των λαϊκών δικαιωμάτων, ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΜΕ τις δυνάμεις της συναίνεσης στην αντιλαϊκή καταιγίδα ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-Ε.Ε-Δ.Ν.Τ-Ν.Α.Τ.Ο. τις δυνάμεις που, εναρμονιζόμενες απόλυτα με τον ΑΝΤΙΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ, πριν ακόμη την ψήφισή του, ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΑΝ την πρότασή μας για Γ.Σ. ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ψηφίζοντας την πραγματοποίησή της μετά τις κινητοποιήσεις (!), δείχνοντας έτσι παραστατικά την πολιτική επιλογή τους για στήριξη όλη της αντιλαϊκής επέλασης.
Συνάδελφοι, η εκλογική κυριαρχία της κυβερνητικής ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ-ΔΙΚΤΥΟ     και όλων των συνοδοιπόρων της στο έργο της λαϊκής παραπλάνησης (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ - Π.Ε.Κ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ) δε μπορεί να υποσκάψει τη δυναμική της συλλογικής πάλης ενάντια στη μαύρη, αντιδραστική πολιτική του κεφαλαίου και των ιμπεριαλιστικών κέντρων. Γιατί αυτή τη δυναμική την υπαγορεύει η ιστορική αναγκαιότητα της κοινωνικής εξέλιξης.
ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ-ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ-ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ που θεσπίζει η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, με την υποστήριξη της συμπολιτευόμενης αντιπολίτευσης (Ν.Δ-Δ.Η.Σ.Υ-Κεντρώοι κ.λπ), με τη στήριξη των ιμπεριαλιστών κηδεμόνων τους (Ε.Ε-Δ.Ν.Τ-Ν.Α.Τ.Ο).

Η ΛΑΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΠΑΛΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ!

ΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΟΥΜΕ
ΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γνωρίζετε τι σημαίνει «ωκύμορος» και «ωκυτόκια»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 15 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 15/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekdromi.jpg
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
Οι καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί είναι δύσκολες. Κανείς δεν τους καλύπτει, η ευθύνη είναι όλη δική τους.
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
panelladikes 2023
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
ypaith3.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...
Τώρα κατάλαβαν ότι η φοίτηση στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι...υποχρεωτική και δεν μπορεί να μην εγγραφεί σε σχολείο μαθητής μέχρι το Γυμνάσιο...
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...