Η απάντηση Κεραμέως σε φοιτητές όταν της είπαν: «Δεν υπάρχει πλάνο για την Παιδεία»
Συζήτηση με τους φοιτητές του πρώην Τμήματος ΤΕΙ Ξύλου, παρουσία των καθηγητών τους και τοπικών Βουλευτών πραγματοποίησε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, στην Καρδίτσα

Κάποιοι από τους φοιτητές επισήμαναν στην υπουργό ότι έχουν ζήσει πολλές αλλαγές στην Παιδεία , καθώς και ότι έχουν  χάσει κάθε εμπιστοσύνη στην πολιτική. Παράλληλα, ζήτησαν  από τη Ν. Κεραμέως να έχει πλάνο για την Παιδεία και πρόσθεσαν: «Κερδίστε και  πάλι τις εκλογές και ίσως μπορεί να γίνει κάτι».

Η Νίκη Κεραμέως απάντησε ως εξής:

«Επειδή με στεναχωρεί αυτό που ακούω, το καταλαβαίνω απόλυτα γιατί είστε ειλικρινής και αυτό φαίνεται,θέλω να πω κάτι με κάθε ειλικρίνεια. Εγώ είμαι δικηγόρος στο επάγγελμα. Δεν είχα σχέση με την πολιτική.

Εάν δεν πίστευα ότι αυτή η χώρα έχει εξαιρετική   προοπτική δεν θα άφηνα το επάγγελμα, την οικογένεια και τα δυο παιδιά μου. Σας διαβεβαιώ ότι εάν δεν πίστευα στις πραγματικές ικανότητες αυτής της χώρας και στο εξαιρετικό ανθρώπινο δυναμικό που έχει αυτή η χώρα δεν θα κατέβαλα αυτή την προσπάθεια.  

Φυσικά και υπάρχει ελπίδα στη χώρα. Έχουμε ελπίδα στο πολιτικό σύστημα. Ο καθένας πιστεύει αυτό που πιστεύει έχει την ιδεολογία που έχει. Δεν πρέπει όμως να χάνουμε ελπίδα στο πολιτικό σύστημα .

Έχουμε δημοκρατία.Η δημοκρατία είναι ένα εξαιρετικό πολίτευμα στο οποίο εκφράζεται ο καθένας και γι αυτό στεναχωριέμαι ιδιαίτερα όταν ακούω από νέους ότι δεν πιστεύουν .

Πρέπει να πιστεύουν, και πρέπει να ασκείτε  το εκλογικό σας δικαίωμα, και πρέπει να εκφράζεστε και δημοσίως».

Τεχνολογική κατεύθυνση στα Πανεπιστήμια

Ένας φοιτητής υπογράμμισε ότι «ένα μεγάλο πρόβλημα φέτος είναι ότι έχει φύγει τελείως το τεχνολογικό κομμάτι και έγιναν όλες οι Σχολές των ΤΕΙ Πανεπιστήμια. Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Βέβαια δεν φταίτε εσείς και το αναγνωρίζω. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να γυρίσει το τεχνολογικό κομμάτι, έστω μέσα στο Πανεπιστήμιο».

Η υπουργός δεν απάντησε κάτι στη συγκεκριμένη πρόταση του φοιτητή.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sillalitirio-ekpaideutikoi.jpg
Αξιολόγηση: Ανυποχώρητη η βάση των εκπαιδευτικών - Ηδη 24 ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ επαναπροκήρυξαν απεργία-αποχή
Ο αγώνας στα χέρια των Πρωτοβάθμιων σωματείων και των εκπαιδευτικών - Ζητούν επαναπροκήρυξη απεργίας-αποχής και από τις Ομοσπονδίες
Αξιολόγηση: Ανυποχώρητη η βάση των εκπαιδευτικών - Ηδη 24 ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ επαναπροκήρυξαν απεργία-αποχή
γιαγιά
«Νταντάδες της γειτονιάς»: Πώς θα λάβουν έως και 500 ευρώ παππούδες και γιαγιάδες
Πώς μπορούν οι γιαγιάδες, οι παππούδες, οι θείοι και οι νονοί να εισπράττουν 500 ευρώ από το πρόγραμμα «Νταντάδες της Γειτονιάς»;
«Νταντάδες της γειτονιάς»: Πώς θα λάβουν έως και 500 ευρώ παππούδες και γιαγιάδες
ilikiomenos
Θεσσαλονίκη: Ιδιοκτήτες γηροκομείου καταδικάστηκαν για τον θάνατο τετραπληγικού που κάηκε ζωντανός
Δεν λειτούργησε η πυρανίχνευση στο θάλαμο του άτυχου άνδρα
Θεσσαλονίκη: Ιδιοκτήτες γηροκομείου καταδικάστηκαν για τον θάνατο τετραπληγικού που κάηκε ζωντανός
ΔΥΠΑ ΟΑΕΔ
ΔΥΠΑ: Τα οριστικά αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης
Η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή...
ΔΥΠΑ: Τα οριστικά αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης