Thumbnail
Για δεκάδες χαμένες ώρες λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών κάνουν λόγο οι μαθητές του Γυμνασίου Λιδωρικίου

Η φετινή σχολική χρονιά άρχισε και συνεχίζει με πολλές δυσκολίες για το Γυμνάσιο (αλλά και το λύκειο) Λιδωρικίου. Εκτός από τις συνηθισμένες δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε ως μαθητές ενός μικρού και απομονωμένου σχολείου, φέτος προστέθηκε στη λίστα το πρόβλημα της έλλειψης καθηγητών.

Οι ελπίδες μας και η υπομονή μας χάθηκαν χθες 12/11/2019, όταν παρά τις διαβεβαιώσεις όλων ότι αυτό το πρόβλημα θα λυνόταν, με τον ερχομό ενός μαθηματικού που θα μας έκανε και γεωγραφία και ενός φυσικού που θα μας έκανε και χημεία και βιολογία καθώς και ενός μουσικού. Δυστυχώς όμως εκτός του μουσικού, μάθαμε ότι οι άλλοι δύο καθηγητές δεν θα έρθουν.

Θα θέλαμε, λοιπόν, να απευθύνουμε κάποια ερωτήματα σε ανθρώπους εκτός του σχολείου και του σπιτιού μας και θα θέλαμε να λάβουμε άμεσα απαντήσεις. Προς την Υπουργό, προς την περιφερειακή διευθύντρια εκπαίδευσης, προς τον διευθυντή εκπαίδευσης του νομού μας, προς τον υπεύθυνο εκπαιδευτικών θεμάτων και προς τους σχολικούς συμβούλους του κάθε μαθήματος :

  1. Τα μισά παιδιά του σχολείου μας είναι από τα γύρω χωριά και μετακινούνται με λεωφορείο που μοιραζόμαστε με το δημοτικό. Εμείς τελειώνουμε είτε 11:35, είτε 12:20 . Τι θα κάνουν αυτά τα παιδιά έως τη 1:30,που φεύγει το λεωφορείο; Μπορεί κάποιος από εσάς να εγγυηθεί την ασφάλειά τους; Οι ένας ή δύο καθηγητές που είναι στο σχολείο μας δεν μπορούν, καθώς συνήθως έχουν δουλειές στο γραφείο.
  2. Τα αλλά σχολεία ή και εμείς παλιότερα, κάθε χρόνο πηγαίναμε εκπαιδευτικές εκδρομές-επισκέψεις, για να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας και να δούμε πράγματα που θα ωφελήσουν τώρα αλλά και στο μέλλον. Πώς θα γίνει αυτό φέτος, όταν είμαστε 39 παιδιά και θέλουμε τουλάχιστον 4 καθηγητές συνοδούς; Μας αποκλείετε, δηλαδή από τόσα σημαντικά εκπαιδευτικά δικαιώματα;
  3. Σε συνεδριάσεις του συλλόγου διδασκόντων που έπρεπε να αποφασίσουν οι καθηγητές μας για κάποια θέματα που μας αφορούσαν όπως περίπατοι ή προβλήματα συμπεριφοράς συμμαθητών μας, δεν ήταν ποτέ όλοι οι καθηγητές μαζί, όπως νομίζαμε ότι είναι το σωστό γιατί οι 2 από τους 3 πάνε σε άλλα σχολεία. Είναι σωστό και δίκαιο να παίρνονται αποφάσεις συλλόγου καθηγητών χωρίς να είναι όλοι παρόντες;
  4. Ο γυμναστής μας είναι στο σχολείο μας μόνο 2 ημέρες την εβδομάδα. Τη μια μέρα έχει 6 ώρες και την άλλη 7, διδάσκοντας και στο συστεγαζόμενο λύκειο. Κι ενώ παλιότερα με την επίβλεψη του είχαμε πρόσβαση στις μπάλες και στο γυμναστήριο του σχολείου, όχι μόνο στις ώρες γυμναστικής καθώς εδώ δεν έχουμε άλλες διεξόδους εντός σχολείου να γυμναστούμε. Τώρα είναι συνεχώς απασχολημένος και πραγματικά λυπόμαστε να τον ενοχλήσουμε, αφού είναι συνέχεια σε μάθημα. Είναι σωστό ή δίκαιο να συμβαίνει κάτι τέτοιο;
  5. Και τέλος τα πιο κρίσιμα ερωτήματα προς όλους, στα οποία περιμένουμε σύντομα μία απάντηση:
  • Ένας μαθητής υποχρεώνεται να επαναλάβει την τάξη εάν χάσει (απουσιάσει) 114 διδακτικές ώρες. Τι γίνεται όμως αν αυτές οι ώρες χαθούν χωρίς δική του ευθύνη;

ΟΙ ΧΑΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ

Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΩΡΕΣ:81

  1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: 36 ΩΡΕΣ
  2. ΦΥΣΙΚΗ: 18 ΩΡΕΣ
  3. ΧΗΜΕΙΑ: 9 ΩΡΕΣ
  4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ: 9 ΩΡΕΣ
  5. ΜΟΥΣΙΚΗ: 9 ΩΡΕΣ

Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

 

ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΩΡΕΣ:99

  1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: 36 ΩΡΕΣ
  2. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ: 18 ΩΡΕΣ
  3. ΦΥΣΙΚΗ: 18 ΩΡΕΣ
  4. ΧΗΜΕΙΑ: 9 ΩΡΕΣ
  5. ΒΙΟΛΟΓΙΑ: 9 ΩΡΕΣ
  6. ΜΟΥΣΙΚΗ: 9 ΩΡΕΣ

Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

 

ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΩΡΕΣ:99

  1. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: 27 ΩΡΕΣ
  2. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: 36 ΩΡΕΣ
  3. ΦΥΣΙΚΗ: 9 ΩΡΕΣ
  4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ: 9 ΩΡΕΣ
  5. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ: 9 ΩΡΕΣ
  6. ΜΟΥΣΙΚΗ: 9 ΩΡΕΣ
  • Σε τι ύλη θα εξεταστούμε στο τέλος μιας και χάσαμε τόσες ώρες σε μαθήματα που εξετάζονται;
  • Αυτά τα κενά θα καλυφθούν ποτέ ή θα τα κουβαλάμε στο υπόλοιπο της σχολικής μας ζωής;
  • Αν συνεχίσουμε να χάνουμε ώρες που όπως δείχνει αυτό θα γίνει, θα αναγκαστούμε να επαναλάβουμε την τάξη;

ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ;

ΖΗΤΑΜΕ:

Την άμεση κάλυψη των κενών στο σχολείο μας, ώστε να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στις τελικές εξετάσεις μας και γενικά στις μελλοντικές μας εκπαιδευτικές ανάγκες επάξια. Διαφορετικά θα αναγκαστούμε να σας ζητήσουμε απαλλαγή από αυτές και στη θέση τους να κάνουμε μαθήματα των ειδικοτήτων που έχουν χαθεί για να μπορούμε να μιλάμε για ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολικοι σεισμογραφοι
Οταν οι σχολικοί σεισμογράφοι καταγράφουν έγκαιρα σεισμό, αλλά το πρόγραμμα καθυστερεί
Αυτού του τύπου οι σχολικοί σεισμογράφοι είναι πολύ εύκολο να κατασκευαστούν και μπορούν να αξιοποιηθούν εκπαιδευτικά
Οταν οι σχολικοί σεισμογράφοι καταγράφουν έγκαιρα σεισμό, αλλά το πρόγραμμα καθυστερεί
ypaith
Μεταθέσεις Πρωτοβάθμιας: Το Υπουργείο Παιδείας αθέτησε δέσμευση για συμπερίληψη νέων οργανικών θέσεων
Ν.Φασφαλής: «Αυτή η στάση εκθέτει την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και απαίτησή μας είναι η ίδρυση των νέων οργανικών θέσεων άμεσα»
Μεταθέσεις Πρωτοβάθμιας: Το Υπουργείο Παιδείας αθέτησε δέσμευση για συμπερίληψη νέων οργανικών θέσεων