Thumbnail
Σχολείο των Βορείων Προαστίων συζητήθηκε έντονα στη Βουλή

Οι εκπαιδευτικές πρακτικές δασκάλας Δημοτικού σχολείου (Ε΄τάξη) των Βορείων Προαστίων έγιναν θέμα στη Βουλή με επίκαιρη ερώτηση του Δημήτρη Καμμένου των ΑΝΕΛ.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο σύλλογος γονέων έχει αντιδράσει έντονα για την δασκάλα και ζητά επίμονα την απομάκρυνσή της. 

Μεταξύ άλλων, καταγγέλλουν πως η δασκάλα συχνά εγκατέλειπε το μάθημα για να διδάξει... γιόγκα σε παιδιά δημοτικού, ενώ έχουν καταγγελθεί και περιστατικά που φανερώνουν ελλιπή κατάρτιση-επάρκεια για την παράδοση του εκπαιδευτικού έργου. Συγκεκριμένα, τα μαθητές μετέφεραν στους γονείς πως το μάθημα των Μαθηματικών και της Γλώσσας γινόταν αποκλειστικά με το λυσάρι, ενώ τα πειράματα στη Φυσική γίνονταν λάθος, με την δασκάλα όμως να επιμένει πως όλα έγιναν σωστά και να επιβάλλει στους μαθητές να κρατούν σημειώσεις για το... επιτυχημένο πείραμα!

Άλλα παραπτώματα που καταλογίζονται είναι η αντιεκπαιδευτική στάση προς τους μαθητές που όταν ρωτούσαν για κάτι που δεν κατάλαβαν, δέχονταν επιθέσεις από την δασκάλα.

Επίσης, η δασκάλα δήλωνε... Βουδίστρια και αρνούνταν να διδάξει Θρησκευτικά, λόγοντας (ψευδώς) πως ακολουθεί διάταξη του Υπ.Παιδείας.

Η δε σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι φαίνεται πως είναι ένα βίντεο που παρουσίασε την 14η Φεβρουαρίου.

«Η αγάπη δεν έχει ταμπέλες. Ο καθένας μπορεί να επιλέγει το άλλο του μισό. Μπορεί να είναι ακόμα και συγγενείς». 

Αυτός ήταν ο τίτλος της παρουσίασης, που εμφάνιζε ζευγάρια διαφόρων φύλων ευτυχισμένη. 

Η εμφανής παρότρυνση ή έστω αποδοχή της αιμομιξίας εξόργισε τους γονείς που ζήτησαν εξηγήσεις από τον σχολικό σύμβουλο και τον διευθυντή οι οποίοι, σύμφωνα πάντα με τους γονείς, φαίνεται πως διάλεξαν να καλύψουν τις εκπαιδευτικές πρακτικές της δασκάλας.

Σύμφωνα με πληροφορίες το ζήτημα ερευνάται από την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μετά από τις καταγγελίες των γονέων και τη σωρεία δημοσιευμάτων.

Η ερώτηση του Δ.Καμμένου προς τον Κ.Γαβρόγλου:

«Σύμφωνα με δημοσίευμα του Πρώτου Θέματος υπάρχουν καταγγελίες από γονείς ενός σχολείου στα Βόρεια Προάστια ότι η «δασκάλα» προτρέπει μαθητές του ιδίου φύλου να φιλιούνται στο στόμα μέσα στην τάξη, τους διδάσκει γιόγκα, κατήργησε μόνη της το μάθημα των Θρησκευτικών λέγοντας ότι ακολουθεί εντολή του Υπουργείου Παιδείας, εφευρίσκει δικά της μαθήματα, ενώ μέσα στην τάξη προβάλει βίντεο με ζευγάρια ομοφυλοφίλων.

Επίσης, σύμφωνα με μαρτυρίες των μαθητών, προσέβαλε τα παιδιά μέσα την τάξη, τα οποία δεν τολμούσανε και δεν τολμάνε ακόμα να της πουν κάτι ή να την ρωτήσουν κάποια απορία γιατί τους λέει: «ζητήστε συγνώμη από τους συμμαθητές σας που δεν καταλαβαίνετε!». Και τα έκανε να νιώθουν πάρα πολύ άσχημα. Το αποκορύφωμα ήταν ένα βίντεο το οποίο πρόβαλλε μέσα στην τάξη και έγραψε στον πίνακα: «Η αγάπη δεν έχει ταμπέλες, βρείτε το άλλο σας μισό ακόμα και μεταξύ συγγενών…».

Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες των γονέων να ενημερώσουν με επιστολές τους τόσο την Διεύθυνση Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσης όσο και το Υπουργείο αυτές έμειναν αναπάντητες ενώ ανάλογη προσπάθεια ενημέρωσης έγινε και προς τον Διευθυντή του σχολείου αλλά και τον σχολικό σύμβουλο χωρίς όμως αποτέλεσμα. Εξαιτίας βέβαια της επιλογής της δασκάλας να διδάσκει μαθήματα με το δικό της τρόπο οι μαθητές έχουν μείνει πίσω στην ύλη ενώ πολλοί από αυτούς επιθυμούν την άμεση απομάκρυνση της. Το Υπουργείο οφείλει να πάρει άμεσα θέση καθότι το ζήτημα είναι ιδιαιτέρως σοβαρό και αφορά μαθητές σε μια ευαίσθητη ηλικία που αφενός πρέπει να λάβουν τη σωστή μόρφωση και βάσεις και αφετέρου να καθοδηγηθούν ορθά.

Πως προτίθεστε να χειριστείτε το εν λόγω θέμα;

Θα απομακρυνθεί η δασκάλα από το σχολείο που αποτελεί άλλωστε και επιθυμία τόσο των γονέων όσο και των μαθητών;

Για ποιο λόγο δεν έχει πάρει θέση το Υπουργείο δεδομένου ότι σύμφωνα με τους γονείς έχει ενημερωθεί εδώ και καιρό με επιστολές του;

Είναι δυνατόν να επιτρέπονται τέτοιου είδους εκπαιδευτικές πολιτικές που μπερδεύουν και αποπροσανατολίζουν τα παιδιά ευνοώντας αιμομικτικές σχέσεις ή σχέσεις μικρών μαθητών με άτομα ιδίου φύλου;

Θα αναζητηθούν ευθύνες από τον Διευθυντή του Σχολείου αλλά και τον σχολικό σύμβουλο που παρά την ενημέρωση για τους προβληματισμούς των γονέων δεν έχουν ασχοληθεί με το θέμα;».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Καθηγητές μουσικής
Μουσικά Σχολεία: Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου - Δείτε λεπτομερώς
Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025
Μουσικά Σχολεία: Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου - Δείτε λεπτομερώς
ypaith.jpg
Τοποθέτηση σε κενές θέσεις Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης - Δείτε αναλυτικά
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τοποθέτηση σε κενές θέσεις Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης
Τοποθέτηση σε κενές θέσεις Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης - Δείτε αναλυτικά
kallitexnika_mathimata_art.jpg
Καλλιτεχνικά Σχολεία: Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α' Γυμνασίου - Αναλυτικές πληροφορίες
Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025
Καλλιτεχνικά Σχολεία: Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α' Γυμνασίου - Αναλυτικές πληροφορίες