"Βλέποντας πίσω από τις λέξεις ή πώς διαστρεβλώνεται η εικόνα του Έλληνα εκπαιδευτικού"
Εκπαιδευτικοί

Αποδελτιώνοντας κανείς τα θέματα εκπαίδευσης στον ημερήσιο Τύπο, πέφτει σε δημοσιεύματα που αναφέρονται στο προωθούμενο διά εγκυκλίου 30ωρο υποχρεωτικής παραμονής των εκπαιδευτικών στα σχολεία.
Η ανάγνωση κάποιων από αυτά είναι κάτι παραπάνω από αρκετή για να κατανοήσει με ποιες μεθόδους επιχειρείται, όχι σήμερα αλλά εδώ και δεκαετίες, από τις "γραφίδες" η εμπέδωση μιας πλαστής, διαστρεβλωμένης εικόνας του Έλληνα εκπαιδευτικού.

 -Διαβάζουμε για παράδειγμα σε τίτλο, "Κομφούζιο με την εφαρμογή του ωραρίου των εκπαιδευτικών". Πρόκειται για τίτλο που ασφαλώς δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα αλλά αντίθετα προωθεί μία θολή εικόνα της. Και βέβαια στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κανένα κομφούζιο, διαφορετικά θα μπορούσε να υποθέσει κανείς πως τα σχολεία εδώ και δεκαετίες λειτουργούν δίχως πρόγραμμα...δηλαδή πώς ακριβώς, μετέωρο το ερώτημα που επιδέχεται πολλαπλές και όχι τόσο κολακευτικές για εκπαίδευση και εκπαιδευτικούς απαντήσεις. Δικαιολογημένα μπορούμε να συμπεράνουμε πως η δημιουργία τέτοιων ακριβώς, εσφαλμένων αντιλήψεων είναι ο στόχος.
- Κατά τη "γραφίδα" οι εκπαιδευτικοί φέρεται ότι προτρέπονται σε ΣΚΑΣΙΑΡΧΕΙΟ!! Αυτό κι αν είναι εξωπραγματικό! Αυτό κι αν παρουσιάζει στα μάτια του αναγνώστη τον εκπαιδευτικό ως έφηβο που ψάχνει ευκαιρία να την "κοπανήσει" από τη δουλειά του, υπακούοντας άβουλα μάλιστα σε ποιων προτροπές; Σε προτροπές των κυβερνώντων οι οποίοι νομοθετούν διαφορετικά. Αυτό κι αν διαστρεβλώνει τραγικά την πραγματικότητα!
-Η διαπίστωση δημοσιευμάτων του Τύπου πως η ηγεσία του αρμόδιου Υπουργείου για την Παιδεία "προσπαθεί να είναι και με τον αστυφύλακα και με το χωροφύλακα" και ότι χαϊδεύει τα αυτιά των εκπαιδευτικών λέγοντας τους σιωπηλά να μην εφαρμόσουν την "εφαρμοστική εγκύκλιο", συσκοτίζει ακόμη πιο πολύ την αλήθεια, παρουσιάζοντας ως πραγματικότητα όχι ό,τι έχουμε σήμερα απτό και υπαρκτό, δηλαδή την εγκύκλιο, αλλά υποτιθέμενες προθέσεις κυβερνητικών κύκλων,  ό,τι μπορεί να υπάρχει στη σκέψη και τη φαντασία ορισμένων.

 Αυτά που η πραγματικότητα καταμαρτυρεί χωρίς αμφιβολία είναι τα εξής:

•Κυβέρνηση και υπουργείο μαζί με τους "θεσμούς" προωθούν βαθύτερα τη μετάλλαξη της εκπαίδευσης, με όχημα και την εγκύκλιο γαι κατάργηση στην πραγματικότητα της διάκρισης εργασιακού-διδακτικού ωραρίου, με στόχο την αύξηση του ωραρίου, το μηδενισμό διορισμών και προσλήψεων. ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΝΑΝΤΙΡΡΗΤΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ!
•Κανείς εκπαιδευτικός δεν κάνει ΣΚΑΣΙΑΡΧΕΙΟ! Οργανωμένα οι εκπαιδευτικοί, όχι σήμερα αλλά επί δεκαετίες, αντιπαλεύουν και αντιστέκονται στις αντιεκπαιδευτικές επιθέσεις και απορρυθμίσεις , με όπλο το συλλογικό αγώνα και τα σωματεία τους. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΑΛΛΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ!
•ΑΝΑΝΤΙΡΡΗΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ αποτελούν , όχι οι υποτιθέμενες σκέψεις και προθέσεις κάποιων κυβερνητικών στελεχών, αλλά οι συγκεκριμένες, καταγεγραμμένες στην Ιστορία πράξεις τους, η πολιτική την οποία εφαρμόζουν . ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ  ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ!

 

 

σχετικά άρθρα

ΕΛΜΕ Πειραιά: Τα σχολεία να μαζέψουν τις αιτήσεις για 13ο-14ο μισθό
ΕΛΜΕ Πειραιά: Τα σχολεία να μαζέψουν τις αιτήσεις για 13ο-14ο μισθό
ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΥΝ «ΝΤΙΛΕΡ» ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ!
ΕΛΜΕ Πειραιά: Τα σχολεία να μαζέψουν τις αιτήσεις για 13ο-14ο μισθό
Αιγιαλίτιδα και ελληνοτουρκικά στη σύσκεψη Τσίπρα στο ΥΠΕΞ
Αιγιαλίτιδα και ελληνοτουρκικά στη σύσκεψη Τσίπρα στο ΥΠΕΞ
Ο καθορισμός αρμοδιοτήτων, το θέμα της σταδιακής επέκτασης της αιγιαλίτιδας ζώνης και οι γενικότερες εξελίξεις στις ελληνοτουρκικές σχέσεις βρέθηκαν...
Αιγιαλίτιδα και ελληνοτουρκικά στη σύσκεψη Τσίπρα στο ΥΠΕΞ