Thumbnail
των των αιρετών Δ. Δερμιτζάκη και Α. Τσαλαπάκη 

Ενημερωτικό δελτίο ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης: Οι ελλείψεις στην Α/θμια σε επίπεδο Κρήτης, των αιρετών Δημήτρη Δερμιτζάκη και Τσαλαπάκη Αντώνη 

Στον απόηχο του κλεισίματος της σχολικής χρονιάς που πέρασε, διαπιστώνουμε ότι σε επίπεδο Κρήτης οι ελλείψεις εξακολουθούν να υφίστανται. Οι λειτουργικές θέσεις που πρέπει να καλυφθούν από δασκάλους, νηπιαγωγούς αλλά και εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων είναι πάνω από 864 σύμφωνα με τις Δ/νσεις Α/θμιας  Εκπ/σης τη στιγμή που οι αιρετοί εκτιμούν ότι θα είναι αρκετές παραπάνω. Σε αυτές αν υπολογιστούν οι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης (πέρυσι προσλήφθηκαν πάνω από 200) και ειδικότητες όπως εικαστικών, θεατρικής αγωγής και πληροφορικής το αναγκαίο εκπαιδευτικό δυναμικό που θα χρειαστεί σε επίπεδο Κρήτης θα ξεπεράσει τους 1200. Έχουμε επισημάνει πολλάκις ότι όταν ο εκάστοτε νομός, της Κρήτης ξεκινά με ελλείψεις οργανικών κενών, καταλαβαίνουμε ότι στο σύνολό τους τα κενά το Σεπτέμβρη θα βρίσκονται εκτός ελέγχου! Ως αιρετοί κρούουμε των κώδωνα του κινδύνου στο υπουργείο παιδείας αλλά και τους θεσμικούς εκπροσώπους του νησιού πριν το πρώτο κουδούνι της επόμενης σχολικής χρονιάς ηχήσει. Πρέπει να υπάρξει συντονισμένη προσπάθεια αλλά και πίεση σε όλα τα επίπεδα για όσο το δυνατό γρηγορότερη πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για την κάλυψη πάγιων αναγκών της εκπαίδευσης. Το μεγάλο πρόβλημα που αναγνωρίζουμε πλέον όλοι, εντοπίζεται στην ημερομηνία πρόσληψης αλλά και τον αριθμό των αναπληρωτών. Εκατοντάδες σχολεία θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους στην Κρήτη με ελλείψεις, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν μόνιμοι διορισμοί! Στην ουσία, οι συνάδελφοι που δουλεύουν χρόνια αναπληρωτές, αναπληρώνουν τον εαυτό τους και θα μπορούσαν να βρίσκονται ως μόνιμοι πλέον για να καλύψουν τις παραπάνω οργανικές θέσεις. 

 Είναι πραγματικά κατάντια για άλλη μια χρονιά παρά τις υποσχέσεις της κυβέρνησης να μην υπάρχουν μόνιμοι διορισμοί και «δάσκαλοι» την 1η Σεπτέμβρη στα σχολεία.
Σε σχέση με πέρυσι τουλάχιστον σε επίπεδο λειτουργικών αναγκών διαπιστώνουμε μείωση καθώς στο «Νέο σχολείο Φίλη» ο δάσκαλος τυπικά υφίσταται νέα μείωση δύο ωρών στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου. Επισημαίνουμε ότι το 2011 υπήρξε η πρώτη μείωση, δύο ωρών από την τότε υπουργό παιδείας, Διαμαντοπούλου με αποτέλεσμα να χαθούν πάνω από 1600 θέσεις εκπαιδευτικών.
Σας παραθέτουμε παρακάτω την εκτίμηση για τις λειτουργικές θέσεις σε επίπεδο Κρήτης. Τα πραγματικά λειτουργικά κενά θα προκύψουν τέλος Αυγούστου, μετά τις μεταθέσεις και αποσπάσεις στους νομούς της Κρήτης. Να επισημάνουμε ότι τα κενά ακόμα και με τα εκτιμώμενα νούμερα, θα έχουν σύμφωνα με τη διδάξασα εμπειρία αυξητικές τάσεις σε περιφερειακό επίπεδο κυρίως μετά τις αποσπάσεις από νομό σε νομό.
 
ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗΝΟΜΟΣ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΧΑΝΙΩΝΡΕΘΥΜΝΟΗΡΑΚΛΕΙΟΥΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΠΕ70ΔΑΣΚΑΛΟΙ
-60
-65
-180
-31
ΠΕ60ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ
-58
-21
-90
-35
ΠΕ11ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
-10
-13
-34
+5
ΠΕ06ΑΓΓΛΙΚΩΝ
-18
-23
-31
-2
ΠΕ16ΜΟΥΣΙΚΗΣ
-20
-12
-3
-6
ΠΕ08ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ
-
-
-
-14
ΣΥΝΟΛΑ
166
134
338
88
 
 
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΝΟΜΟΣ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΧΑΝΙΩΝΡΕΘΥΜΝΟΗΡΑΚΛΕΙΟΥΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΠΕ71ΔΑΣΚΑΛΟΙ
-42
-7
-35
-23
ΠΕ61ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ
-8
-3
-12
-8
ΣΥΝΟΛΑ
50
10
47
31
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αφρικανικη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ
Το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο στη χώρα μας, όμως τα στοιχεία δείχνουν πως η παρουσία της αφρικανικής σκόνης τα τελευταία χρόνια είναι πιο έντονη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ