Thumbnail
Μεσσηνία

«Ήταν μία πολύ επικίνδυνη φωτιά, αφού το πύρινο μέτωπο πλησίασε τις παρυφές της πόλης της Πύλου. Όμως, χάρη στις προσπάθειες των επίγειων και εναερίων μέσων της πυροσβεστικής, οι φλόγες δεν επεκτάθηκαν προς τα σπίτια».

Αυτά δήλωσε μεταξύ άλλων στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο δήμαρχος Πύλου - Νέστορος Δημήτρης Καφαντάρης, σχετικά με τη φωτιά που εκδηλώθηκε σήμερα το μεσημέρι από άγνωστη μέχρι τώρα αιτία, κοντά στην περιοχή του νεκροταφείου της Πύλου.

Παράλληλα, ανέφερε ότι οι πυροσβεστικές δυνάμεις κατάφεραν να προστατεύσουν από τη φωτιά και τον αρχαιολογικό χώρο, προσθέτοντας ότι στο έργο της πυρόσβεσης συνέδραμαν και οχήματα του δήμου.

Ωστόσο, όπως είπε ο δήμαρχος στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, από τη φωτιά κάηκε πευκοδάσος μέσα και έξω από το κάστρο.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με την πυροσβεστική, η εικόνα που παρουσιάζει η φωτιά τις απογευματινές ώρες είναι πολύ καλύτερη συγκριτικά με το μεσημέρι και έχουν σταματήσει να επιχειρούν τα εναέρια μέσα. Πάντως στην περιοχή συνεχίζουν να επιχειρούν 25 πυροσβέστες με 10 οχήματα.

(φωτογραφία αρχείου)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Συναυλία αλληλεγγύης
Συναυλία αλληλεγγύης στον αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση και εμπορευματοποίηση της παιδείας
Συναυλία αλληλεγγύης προς τους εκπαιδευτικούς
Συναυλία αλληλεγγύης στον αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση και εμπορευματοποίηση της παιδείας