Thumbnail
Έντονη διαμαρτυρία του ΙΕΠ προς τον υπ. Παιδείας Νίκο Φίλη

Το υπουργείο Παιδείας στην απόφαση που εξέδωσε για την επόμενη φάση της επιμόρφωσης 35.300 εκπαιδευτικών, απέκλεισε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), που είναι ο καθ ύλην αρμόδιος φορέας Επιμόρφωσης, γι αυτό και υλοποίησε και τα προηγούμενα προγράμματα επιμόρφωσης.

Η διοίκηση του ΙΕΠ, αντιδρώντας σ αυτή την απόφαση, απέστειλε επιστολή στον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη, με την οποία ζητά την ανάκληση της σχετικής απόφασης.
Ο Ειδικός Γραμματέας Διαχείρισης Τομεακών ΕΠ του ΕΚΤ κάλεσε το Ινστιτούτο Τεχνολογίας

Υπολογιστών και Εκδόσεων και τα Πανεπιστήμια, αποκλείοντας έτσι το ΙΕΠ, να υποβάλουν προτάσεις έργων (πράξεων), προκειμένου να ενταχθεί και χρηματοδοτηθεί η επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β ́επιπέδου Τ.Π.Ε.)
Ειδικότερα οι προτάσεις έργων (πράξεις) θα έχουν ως αντικείμενο:

i. την επιμόρφωση τριάντα χιλιάδων (30.000) εκπαιδευτικών σε γνώσεις και δεξιότητες Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. (εισαγωγική επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε., 36 διδακτικές ώρες),
ii. την επιμόρφωση πέντε χιλιάδων (5.000) εκπαιδευτικών σε γνώσεις και δεξιότητες Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. (προχωρημένη επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε., 42 διδακτικές ώρες και δράσεις «εφαρμογής στην τάξη»),
iii. την εκπαίδευση νέων επιμορφωτών, περίπου τριακοσίων (300), που θα γίνει σε ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, με στόχο τον εμπλουτισμό του υφιστάμενου Μητρώου Επιμορφωτών Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε. προκειμένου να καλυφθούν οι παρούσες απαιτήσεις, ιδίως αναφορικά με την προσέγγιση νέων ειδικοτήτων εκπαιδευτικών και την πληρέστερη γεωγραφική κάλυψη στην επιμόρφωση,
iv. την πιστοποίηση των παραπάνω εκπαιδευτικών στις αντίστοιχες γνώσεις και δεξιότητες Τ.Π.Ε. Επιπρόσθετα, θα υλοποιηθούν διαδικασίες πιστοποίησης βασικών δεξιοτήτων και γνώσεων ΤΠΕ (Α’ επιπέδου ΤΠΕ), καθώς η πιστοποίηση αυτή αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση Β1 επιπέδου ΤΠΕ.

Αντικείμενο των προτάσεων έργων (πράξεων) είναι η συνέχιση και η μετεξέλιξη της παραπάνω ολοκληρωμένης επιμόρφωσης για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στη διδακτική πράξη, η οποία είναι ευρύτερα γνωστή ως «Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;