Thumbnail
ΔΟΕ

Τη ίδια στιγμή που η κυβέρνηση και οι συνοδοιπόροι τους, γίνονται αμείλικτοι, καταδυναστεύουν και καταπατούν κάθε έννοια κοινωνικού δικαιώματος ψηφίζοντας μνημόνια, φόρους, πλειστηριασμούς, καταργώντας ασφαλιστικά δικαιώματα και μειώνοντας αποδοχές, την ίδια στιγμή που με την υπογραφή των νέων «αριστερών» λακέδων το Αιγαίο γεμίζει νατοϊκά πλοία αναθερμαίνοντας σενάρια «γκρίζων ζωνών» και πολεμικών διενέξεων, η ομοσπονδία μας, ρωτά «πώς το σχολείο μπορεί να αλλάξει, να γίνει καλύτερο, πώς το σχολείο μπορεί να γίνει ωφέλιμο για όλους τους μαθητές».

Τη χρονική αυτή στιγμή, που τα σχολεία μένουν χωρίς πετρέλαιο, που ακόμα υποδέχονται αναπληρωτές και ωρομίσθιους δασκάλους, τους οποίους το υπουργείο ορκίζεται πως θα διορίσει, που τα ειδικά σχολεία κλείνουν το ένα μετά το άλλο, την ώρα που ακούγονται προτάσεις που αφορούν μέχρι και την επιβολή διδάκτρων των γονέων στα δημόσια σχολεία, η  ΔΟΕ πιο ανάξια του ρόλου της από ποτέ, αντί να προωθεί τις κινητοποιήσεις, υπονομεύει κάθε ανάγκη αντίδρασης και κλιμάκωσης του αγώνα, ζητώντας τις ιδέες  και τις προτάσεις μας για το ιδανικό σχολείο!!

Διευκρινίζει, μάλιστα, θέλοντας να μας πείσει για το τυχαίο της χρονικής συγκυρίας, πως: “Οι διαδικασίες αυτές σε καμία περίπτωση δεν εντάσσονται στον «εθνικό διάλογο» που οργανώνει αυτή την περίοδο το υπουργείο Παιδείας... αφού είναι πολύ πιθανό το σχολείο αυτό να διαφοροποιείται ριζικά από το σχολείο  της κυβερνητικής/μνημονιακής πολιτικής.” Είναι πιθανό! Αλλά όχι και σίγουρο!

Δηλαδή να κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε τι συμβαίνει γύρω μας. Θα πούμε τα όνειρά μας και μετά τι θα τα κάνουμε; Προφανώς θα τα δώσουμε στο υπουργείο που θα εκτιμήσει την αυθόρμητη πρόθεση των εκπαιδευτικών για διάλογο..

«Οι διαδικασίες αυτές δεν εντάσσονται στο διάλογο του υπουργείου», αλλά σύμφωνα με κάποιες παρατάξεις «είναι ευκαιρία» τώρα να πούμε τις ιδέες μας. Και εμείς αναρωτιόμαστε γιατί είναι τώρα η ευκαιρία; Και που είναι η διαφορά ανάμεσα στον «προσχηματικό» διάλογο του υπουργείου και στις «διαδικασίες» της ΔΟΕ; Όπως και να ονομάζει το κάλεσμα που κάνει στον κλάδο η ομοσπονδία, «αυτή τη περίοδο» το περιεχόμενο δεν μπορεί παρά να είναι πανομοιότυπο με αυτό του υπουργείου. Γιατί όταν είμαστε αντιμέτωποι με την επίθεση του τρίτου ακόμα πιο βάρβαρου μνημονίου και στην καρδιά της μάχης για το ασφαλιστικό, το να καλεί η ομοσπονδία τον κλάδο να συζητήσει περί «άλλων» είναι μια κίνηση αποπροσανατολισμού από το κύριο ζήτημα της περιόδου. Για το οποίο η ΔΟΕ συνεχίζει να σφυρίζει… ότι πει η ΑΔΕΔΥ… Αυτό είναι το πραγματικό περιεχόμενο και ο στόχος των «διαδικασιών» στις οποίες μας καλεί να πάρουμε μέρος η ΔΟΕ. Ο αποπροσανατολισμός και η καλλιέργεια αυταπατών!

Και οφείλουν να εξηγήσουν όσοι μιλούν για ευκαιρίες, γιατί τώρα είναι ευκαιρία για έναν τέτοιο διάλογο; Μήπως για να συντηρηθεί στις συνειδήσεις του κλάδου το είδωλο, της «νέας αριστερής κυβέρνησης»; Γιατί δηλαδή δεν ήταν ευκαιρία να κάνει αυτή τη πρόταση η ΔΟΕ πριν από ένα χρόνο; Για ποιον άλλο λόγο αν όχι για να υπονοήσουν και να διασπείρουν τις αυταπάτες που αγωνίζεται να μας εμφυτεύσει το υπουργείο και ο Φίλης, ότι πάνω στα κοινωνικά ερείπια της ακραία μνημονιακής πολιτικής τους το σχολείο μπορεί να γίνει καλύτερο! Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό το ενδιαφέρον κάποιων παρατάξεων προσκείμενων στη κυβέρνηση και τις πολιτικές της,  οι οποίες έχουν ήδη αρχίσει, όχι απλά συζητήσεις, αλλά, ημερίδες για αυτό το θέμα.

Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν πρέπει και δε θα μείνουμε σε αυτή την κοινωνική αφασία που αγωνίζεται να μας κρατήσει η κυβέρνηση. Ρόλος της ομοσπονδίας μας και του σωματείου μας είναι η προάσπιση των δικαιωμάτων μας και αυτός πρέπει να παραμείνει. Υπογραμμίζουμε ότι στο σωματείο μας η απόφαση για συμμετοχή στον διάλογο της ΔΟΕ πάρθηκε από την πλειοψηφία του ΔΣ και όχι από γενική συνέλευση, καθώς στη συνέλευση δεν είχε απαρτία. Ωστόσο, πολλοί ήταν οι συνάδελφοι που υποστήριξαν όπως και εμείς πως θεωρούν αυτό τον διάλογο προσχηματικό.

Η απάντηση σε αυτή την αποπροσανατολιστική πρόταση της ΔΟΕ είναι  το ραντεβού στους δρόμους και στις συνελεύσεις με πρώτους στόχους :

  • Ένα δημόσιο σχολείο μόνιμων εργασιακών σχέσεων με επάρκεια σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό

  • Την διεκδίκηση δημόσιας κοινωνικής ασφάλισης  για όλους

  • Την απόκρουση-ανατροπή των νέων μέτρων της φορολογικής και αντιασφαλιστικής καταιγίδας, του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας και της κατεδάφισης υγείας, παιδείας, πρόνοιας

  • Την ανατροπή της πολιτικής της κυβέρνησης για υποταγή στις εντολές της ΕΕ και ΔΝΤ

Μάρτης 2016

κόντρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Π.Ε. ΙΚΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΟΥΡΝΩΝ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikos
ΗΠΑ: Με όπλα θα είναι πλέον οι εκπαιδευτικοί στην πολιτεία Τενεσί μετά από τη σφαγή σε σχολείο
Ο νόμος προβλέπει προϋποθέσεις: τα μέλη του εκπαιδευτικού προσωπικού τα οποία επιθυμούν να φέρουν οπλισμό πρέπει, μεταξύ άλλων, να περάσουν πρώτα 40...
ΗΠΑ: Με όπλα θα είναι πλέον οι εκπαιδευτικοί στην πολιτεία Τενεσί μετά από τη σφαγή σε σχολείο
σχολικη εφημεριδα
ΓΕΛ Άστρους: Σχολική εφημερίδα αφιερωμένη στον Ελληνισμό της Ανατολής
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της σχολικής εφημερίδα σας προσκαλούν σε αυτό το μοναδικό ταξίδι στην ιστορία και στις άσβηστες μνήμες της Ανατολής
ΓΕΛ Άστρους: Σχολική εφημερίδα αφιερωμένη στον Ελληνισμό της Ανατολής