Κάνε δωρεάν την εγγράφη σου!

Διεκδίκησε υποτροφίες σε πάνω από 350 μεταπτυχιακά προγράμματα

Πάρε συμβουλές για την συμπλήρωση του μηχανογραφικού σου

Κάνε δωρεάν ψυχομετρικά τεστ

Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχική >

Πλαστική σακούλα βρέθηκε ακόμη και στο βαθύτερο σημείο των ωκεανών, στα 10.898 μέτρα!

Δημοσιεύτηκε: Δευτέρα, 14 Μάιος, 2018 - 07:29 | Στην Κατηγορία:

Στο βαθύτερο σημείο των ωκεανών του πλανήτη μας, στην Τάφρο των Μαριανών στον Ειρηνικό Ωκεανό, σε βάθος 10.898 μέτρων, οι επιστήμονες βρήκαν μια πλαστική σακούλα.

Από τα περίπου 3.500 ανθρωπογενή απορρίμματα που βρέθηκαν στους βυθούς με τη βοήθεια υποθαλάσσιων ρομποτικών οχημάτων, πάνω από το ένα τρίτο ήσαν μακροπλαστικά, δηλαδή ορατά κομμάτια πλαστικού μεγαλύτερα των πέντε χιλιοστών το καθένα. Περίπου το 90% από αυτά προέρχονταν από πλαστικά μιας χρήσης.

Οι ερευνητές της ιαπωνικής επιστημονικής υπηρεσίας JAMSTEC (Japan Agency for Marine-Earth Science and Technology), που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιβαλλοντικό περιοδικό "Marine Policy", ανέφεραν ότι τα πλαστικά μιας χρήσης είναι πανταχού παρόντα σε βάθη άνω των 6.000 μέτρων.

Η μελέτη εστιάσθηκε μόνο σε σκουπίδια που έχουν επικαθήσει στο βυθό και όχι σε όσα επιπλέουν στο νερό, που είναι ασφαλώς ακόμη περισσότερα. Ενδεικτικά, η πυκνότητα των πλαστικών στο βυθό του βόρειου Ειρηνικού κυμαίνεται από 17 έως 335 απορρίμματα ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο σε βάθος 1.092 έως 5.977 μέτρων.

ΑΠΕ ΜΠΕ