το μεγαλύτερο εκπαιδευτικό γεγονός της χρονιάς είναι εδώ!
ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχική >

Κι όμως! Οι μεγάλοι σεισμοί δεν σχετίζονται με τη Σελήνη

Δημοσιεύτηκε: Τετάρτη, 17 Ιανουάριος, 2018 - 09:23 | Στην Κατηγορία:

Δεν βρέθηκε καμία στατιστική συσχέτιση ανάμεσα στη συχνότητα μεγάλων σεισμών και στη θέση της Γης σε σχέση με τη Σελήνη ή με τον Ήλιο

Η διαδεδομένη διεθνώς αντίληψη ότι οι μεγάλοι σεισμοί τείνουν να συμβούν στη διάρκεια συγκεκριμένων φάσεων του φεγγαριού και σε συγκεκριμένες μέρες ή εποχές του έτους, δεν έχει βάση, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη Σούζαν Χάου της Γεωλογικής Υπηρεσίας των ΗΠΑ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό σεισμολογικών ερευνών "Seismological Research Letters", ανέλυσαν στοιχεία για 204 σεισμούς άνω των οκτώ βαθμών σε όλο τον κόσμο, από το 1600 μέχρι σήμερα.

Δεν βρέθηκε καμία στατιστική συσχέτιση ανάμεσα στη συχνότητα των μεγάλων σεισμών και στη θέση της Γης σε σχέση με τη Σελήνη (φάση φεγγαριού) ή με τον Ήλιο (εποχή).

Όπως είπε η Χάου, οι μεγάλοι σεισμοί στην πραγματικότητα γίνονται με τυχαίο τρόπο μέσα στο χρόνο, συνεπώς δεν είναι δυνατό να γίνει κάποια πρόβλεψη πότε θα συμβεί ο επόμενος και πού. Βέβαια, πρόσθεσε η αμερικανίδα γεωλόγος, «αργά ή γρήγορα κάποιος μεγάλος σεισμός θα συμβεί σε πανσέληνο και τότε θα αρχίσει πάλι όλη αυτή η φιλολογία».

Stickers: