Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχική >

Αύξηση βάρους: Κίνδυνος για την εμφάνιση καρκίνου σε οισοφάγο και στομάχι


Δημοσιεύτηκε: Τετάρτη, 15 Φεβρουάριος, 2017 - 12:56 | Στην Κατηγορία:

Η αύξηση του βάρους με το πέρασμα του χρόνου μπορεί να συνιστά σημαντικό παράγοντα κινδύνου για τις δύο συγκεκριμένες μορφές καρκίνου, στις οποίες μόνο ένας στους τέσσερις ασθενείς (26%) επιβιώνει μία πενταετία μετά την αρχική διάγνωση.

Οι ερευνητές του Εθνικού Ινστιτούτου Καρκίνου των ΗΠΑ, με επικεφαλής τη δρα Τζέσικα Πέτρικ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο βρετανικό περιοδικό για θέματα καρκίνου “British Journal of Cancer”, σύμφωνα με τη βρετανική «Γκάρντιαν», ανέλυσαν στοιχεία για περίπου 400.000 άτομα.

Διαπιστώθηκε ότι το να είναι κανείς υπέρβαρος στα 20, αυξάνει τον κίνδυνο των δύο καρκίνων κατά 62% και 76% αντίστοιχα, σε σχέση με όσους έχουν κανονικό βάρος. Αν στην πορεία κανείς βάλει πάνω από 20 κιλά ακόμη, τότε ο κίνδυνος διπλασιάζεται, ενώ αν η αύξηση του βάρους είναι ακόμη μεγαλύτερη, τότε ο κίνδυνος του καρκίνου είναι τριπλάσιος.

Τα έξτρα κιλά αυξάνουν την πιθανότητα για γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση και καούρες, για αλλαγές στα επίπεδα των ορμονών (οιστρογόνων και τεστοστερόνης), για αύξηση των επιπέδων της ινσουλίνης και για πρόκληση χρόνιας φλεγμονής, που όλα σχετίζονται με αυξημένο κίνδυνο καρκίνου.

Μετά το κάπνισμα, το περιττό βάρος είναι η δεύτερη κυριότερη αιτία καρκίνου, που μπορεί να αποφευχθεί με τις δέουσες αλλαγές στον τρόπο ζωής.

Stickers: 

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ

alfavita.gr δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα της. Τα σχόλια εκπροσωπούν κάθε σχολιαστή. Στα πλαίσια προστασίας των επισκεπτών της, η alfavita.gr θα διαγράφει σχόλια που είναι απειλητικά, προσβλητικά, επιζήμια, δυσφημιστικά, χυδαία, βίαια, υβριστικά ή ρατσιστικά.

Σχετικά Άρθρα

Θεαματικά αποτελέσματα στην απώλεια βάρους προσφέρει η περιοδική νηστεία

Πολύς λόγος γίνεται τα τελευταία χρόνια για την περιοδική ή διαλειμματική νηστεία (intermittent fasting), ένα είδος δίαιτας που περιλαμβάνει εναλλαγές κανονικής και ολιγοθερμιδικής διατροφής

Κόψε τους «κακούς» υδατάνθρακες - 5 μεγάλα οφέλη για τον οργανισμό

Θα αδυνατίσεις, θα έχεις περισσότερη ενέργεια και θα πεινάς λιγότερο μέσα στην ημέρα!

Μυρίζει έντονα το στόμα σας; Δοκιμάστε λίγο γάλα

Πολλές τροφές, όπως για παράδειγμα το σκόρδο, έχουν έντονη μυρωδιά η οποία μας συνοδεύει για ώρες μετά από κάθε γεύμα