Thumbnail
Απάντηση στην ανακοίνωση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης

Με αφορμή την ανακοίνωση της τομεάρχη Παιδείας της Ν.Δ για το σχέδιο νόμου για τις για τις νέες δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων απαντά:

Η κ. Κεραμέως επιχειρεί με κραυγές να κρύψει την ένδεια συγκεκριμένων προτάσεων επί του σχεδίου νόμου του οποίου τις βασικές γραμμές γνωρίζει από τον περασμένο Οκτώβριο.
Το σχέδιο νόμου τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση, συζητήθηκε επί πολλούς μήνες με εκπροσώπους κομμάτων και συνδικαλιστικών φορέων της εκπαίδευσης και παρόλα αυτά η αρμόδια τομεάρχης της Ν.Δ. αντιδρά σαν να το βλέπει για πρώτη φορά.

Συνεπώς, το Υπουργείο ούτε αιφνιδιάζει κόμματα και φορείς και πολύ περισσότερο δεν προσβάλλει τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες, καθώς μετά από πολύμηνη διαβούλευση ακολουθούνται οι νόμιμες διαδικασίες της Βουλής.

Σε ό, τι αφορά τις ενδεικτικές επί της ουσίας αναφορές της κ. Κεραμέως, συνολικά η απάντηση είναι:

- Σε άλωση της διοίκησης της εκπαίδευσης -την οποία επικαλείται η τομεάρχης της Ν.Δ.- όλοι γνωρίζουν ποια κόμματα στο παρελθόν έχουν επιδοθεί και μάλιστα όχι δια νόμου αλλά με υπουργικές αποφάσεις που άλλαζαν σε μια νύχτα από τους περιφερειακούς διευθυντές έως και τους διευθυντές εκπαίδευσης.

- Αντιθέτως, με το σχέδιο νόμου του Υπουργείου, για πρώτη φορά οι 13 Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι μέχρι σήμερα επιλέγονταν ως μετακλητοί υπάλληλοι που διορίζονταν με απόφαση Υπουργού, θα επιλέγονται και αυτοί όπως όλα τα στελέχη της εκπαίδευσης με τα ίδια προσόντα και με 3ετή θητεία, από Κεντρικό Συμβούλιο Επιλογής στο οποίο προΐσταται μέλος του ΑΣΕΠ.

- Προφανώς, η κατάργηση της τιμωρητικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152) που προβλέπει το σχέδιο νόμου, ενοχλεί τη Ν.Δ. πράγμα που έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τους εκπαιδευτικούς που αγωνίστηκαν όλα αυτά τα χρόνια ώστε να μην εφαρμοστεί αυτό το νεοφιλελεύθερο έκτρωμα που προέβλεπε συγκεκριμένο και δεσμευτικό ποσοστό απολύσεων.

- Σε ό, τι φορά τους σχολικούς συμβούλους, με την ένταξή τους σε έναν νέο θεσμό συλλογικής λειτουργίας, ο ρόλος τους αναβαθμίζεται με στόχο το νέο αυτό όργανο να συνδράμει πιο ουσιαστικά στην ενίσχυση των εκπαιδευτικών και της λειτουργίας των σχολείων.

- Είναι απορίας άξιο και στη Βουλή η κ. Κεραμέως θα αναγκαστεί να εξηγήσει με ποιον τρόπο υποβαθμίζεται η Ειδική Αγωγή, όπως υποστηρίζει, όταν συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

Καλούμε τη Ν.Δ. να προσέλθει στη συζήτηση του σχεδίου νόμου στη Βουλή με συγκεκριμένες προτάσεις εγκαταλείποντας τη συνήθη πρακτική της να ζητά μονίμως απόσυρση νόμων, όπως έχει κάνει στο παρελθόν τόσο στην περίπτωση του νόμου για τα ΑΕΙ όσο και στη θέσπιση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης. Προκαλεί, τέλος, θλίψη η αξιωματική αντιπολίτευση να μην έχει θέσεις και να καταφεύγει σε "επαναστατικές κόρωνες" που ως μοναδικό στόχο έχουν να μην αλλάξει τίποτα στην εκπαίδευση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

molyvi_tetradio.jpg
Αξιολόγηση: Απάντηση ΣΥΝΕΚ στην Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Κέρκυρας
ΣΥΝΕΚ Κέρκυρας: «Μένουμε σταθεροί στη θέση μας ότι η αξιολόγηση πρέπει να καταργηθεί με αγώνα πανεκπαιδευτικό , συγκροτημένο μέσα από την ΟΛΜΕ και...
Αξιολόγηση: Απάντηση ΣΥΝΕΚ στην Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Κέρκυρας