Thumbnail
Προτείνεται μία ημέρα να αφιερωθεί στις δράσεις για την Κυκλοφοριακή Αγωγή-Οδική Ασφάλεια

Έγγραφο Φ20.1/224736/Δ2/20-12-2017 του Υπουργείου Παιδείας

Σε συνέχεια του με αρ. πρωτ. Φ20.1/192356/Δ2/08-11-2017 εγγράφου με θέμα: «Υλοποίηση στο Γυμνάσιο Θεματικής Εβδομάδας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης κατά το Σχολικό Έτος 2017-2018» σας ενημερώνουμε ότι παρατείνεται μέχρι τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018 η προθεσμία υποβολής του σχεδίου υλοποίησης των δραστηριοτήτων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης στο Γυμνάσιο για τις ενότητες της Θεματικής Εβδομάδας «Σώμα και Ταυτότητα» (Διατροφή και Ποιότητα Ζωής, Πρόληψη Εθισμού και Εξαρτήσεων, Έμφυλες Ταυτότητες) και την Κυκλοφοριακή Αγωγή-Οδική Ασφάλεια.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το με αρ. πρ. 52/14-12-2017 Απόσπασμα Πρακτικού του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. προτείνεται ο διαχωρισμός των ενοτήτων ως εξής: τέσσερις μέρες να αφιερωθούν στις δράσεις για τις θεματικές ενότητες Διατροφή και Ποιότητα Ζωής, Πρόληψη Εθισμού και Εξαρτήσεων, Έμφυλες Ταυτότητες και μία ημέρα να αφιερωθεί στις δράσεις για την Κυκλοφοριακή Αγωγή-Οδική Ασφάλεια.

Πιο συγκεκριμένα οι δράσεις της τελευταίας ενότητας μπορούν να εξειδικευτούν σε επιμέρους θεματικές, όπως οι ακόλουθες:

Θεματικές ενότητες για μαθητές και μαθήτριες

  • Βασικοί κανόνες οδικής κυκλοφορίας – πινακίδες και σήμανση κ.λπ.
  • Οδική συμπεριφορά πεζών & οδηγών – Βιώσιμη κινητικότητα – εμποδιζόμενα άτομα
  • Διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης (μαθητές και μαθήτριες ως οδηγοί και ως επιβάτες)
  • Κυκλοφοριακή συμπεριφορά – οικονομία και περιβάλλον

Θεματικές ενότητες για εκπαιδευτικούς, γονείς/κηδεμόνες

  • Οδική συμπεριφορά πεζών και οδηγών – Βιώσιμη κινητικότητα – εμποδιζόμενα άτομα
  • Διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης (μαθητές και μαθήτριες ως οδηγοί και ως επιβάτες)
  • Κυκλοφοριακή συμπεριφορά – οικονομία και περιβάλλον
  • Οι ενήλικες ως πρότυπο για τους νέους

Ο Σύλλογος Διδασκόντων έχει τη δυνατότητα να επιλέξει σε ποιες από τις ανωτέρω θεματικές θα επικεντρωθεί καθώς και τον διδακτικό χρόνο που θα αφιερώσει στην κάθε θεματική. Επίσης, ποιες δράσεις θα είναι κοινές για περισσότερα από ένα τμήματα ή και τάξεις του σχολείου, ποιες θα αναπτύσσονται παράλληλα σε τμήματα/τάξεις ή ποιες θα αφορούν αποκλειστικά ένα τμήμα του σχολείου. Οι σχετικές δράσεις για τους μαθητές και τις μαθήτριες υλοποιούνται στο σύνολό τους εντός του σχολικού ωρολογίου προγράμματος.

Παράλληλα, δύνανται να διοργανωθούν εντός του σχολείου και απογευματινές δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών καθώς και των γονέων/κηδεμόνων σε προαιρετική βάση.

Η υποβολή σχεδίου και η υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας στους παραπάνω άξονες για τα σχολεία ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης θα είναι προαιρετική.

Το Σχέδιο Υλοποίησης θα κοινοποιηθεί από το σχολείο ηλεκτρονικά στους Σχολικούς Συμβούλους Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου, καθώς και στους Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων (Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτιστικών Θεμάτων) και Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μέσω της πλατφόρμας της Θεματικής Εβδομάδας στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ http://www.iep.edu.gr/el/.

Στην εν λόγω πλατφόρμα το κάθε σχολείο αναρτά το τελικό Σχέδιο Υλοποίησης της Θεματικής Εβδομάδας στη θέση «Υποβολή Σχεδίου Υλοποίησης», χρησιμοποιώντας τον Κωδικό που έχει στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Διαβάστε το έγγραφο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ιερωνυμος πιερρακακης
Ιερώνυμος προς Πιερρακάκη: «Η συνεργασία είναι το καλύτερο φάρμακο για να αντιμετωπίζει τα προβλήματα»
Πιερρακάκης: Είναι απαραίτητη η συνεργασία μεταξύ μας, πάντοτε με σεβασμό στους διακριτούς ρόλους Πολιτείας – Εκκλησίας, πάντοτε, όμως, και με πνεύμα...
Ιερώνυμος προς Πιερρακάκη: «Η συνεργασία είναι το καλύτερο φάρμακο για να αντιμετωπίζει τα προβλήματα»
pierrakakis
Οι πανεπιστημιακοί αποδομούν τις εξαγγελίες του υπουργού Παιδείας στη Σύνοδο Πρυτάνεων
Oι πανεπιστημιακοί περιγράφουν τη στάση της κυβέρνησης προς τα ΑΕΙ: «Στην πράξη τα υποβαθμίζει, περιορίζοντας την ενίσχυση που υποχρεούται να παρέχει...
Οι πανεπιστημιακοί αποδομούν τις εξαγγελίες του υπουργού Παιδείας στη Σύνοδο Πρυτάνεων