Thumbnail

Πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από 6 έως 8 Ιουνίου 2018 σειρά διακρατικών συναντήσεων, οι οποίες διοργανώθηκαν από τον Ευρωπαϊκό Φορέα Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης (European Agency for Special Needs and Inclusive Education) σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ.

Στις συναντήσεις δόθηκε έμφαση στις εργασίες και στα αποτελέσματα δύο προγραμμάτων που φέρουν τους εξής τίτλους: “Country Policy & Analysis Activities“  & “Financing Policies for Inclusive Education Systems“. Το πρώτο πρόγραμμα, στο οποίο συμμετέχει ενεργά και η Ελλάδα, αποσκοπεί στη χαρτογράφηση και ανάλυση των εφαρμοζόμενων σε κάθε χώρα πολιτικών για την ενταξιακή εκπαίδευση και στην υποστήριξη του αναστοχασμού επί των υιοθετούμενων πολιτικών για την προώθησή της. Το δεύτερο πρόγραμμα εστιάζεται σε ζητήματα υιοθετούμενων οικονομικών πολιτικώνγια την υποστήριξη της ένταξης.

Με αφορμή την ολοκλήρωση των εργασιών, την Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018 πραγματοποιήθηκε διακρατική συνάντηση στην οποία παρέστησαν και χαιρέτησαν ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Δημήτρης Μπαξεβανάκης και ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΠΕΘ κ. Γιώργος Αγγελόπουλος.

Στη συνάντηση έλαβαν μέρος εκπρόσωποι των συμμετεχουσών στο πρόγραμμα χωρών (Ιταλία, Λιθουανία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πορτογαλία & Σλοβενία) καθώς και εκπρόσωποι του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων της Ελλάδας, της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία, της Επιτροπής για τα οικονομικά της Εκπαίδευσης, Διευθυντές Εκπαίδευσης, Διευθυντές σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικοί.  Έγινε γόνιμη ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών μεταξύ των εκπροσώπων των χωρών αναφορικά με τις κύριες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στον τομέα των οικονομικών της εκπαίδευσης καθώς και τις δυνατότητες μετακίνησής τους προς ένα ενταξιακό μοντέλο παρέμβασης.

Ο συγκεκριμένος Φορέας είναι ένας ανεξάρτητος οργανισμός που λειτουργεί ως πλατφόρμα συνεργασίας για τα Υπουργεία Παιδείας των 31 χωρών-μελών του στον τομέα των ειδικών αναγκών και της ενταξιακής εκπαίδευσης. Πρόκειται για έναν διεθνώς αναγνωρισμένο οργανισμό που έχει ως αντικείμενο την προώθηση της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό αγαθό και κατ’ επέκταση την αύξηση των ευκαιριών τους για ενεργό συμμετοχή στο κοινωνικό γίγνεσθαι.  Υπό αυτό το πρίσμα, κοινό όραμα και δέσμευση όλων των χωρών-μελών του Φορέα είναι η προαγωγή δράσεων και πρωτοβουλιών που έχουν ως στόχο τη δημιουργία σχολείων για όλους τους μαθητές, ικανών να παρέχουν υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικές ευκαιρίες και μάθηση με νόημα, στο πλαίσιο της τοπικής κοινότητας.

Ο Φορέας υλοποιεί μια σειρά προγραμμάτων στις κάτωθι, μεταξύ άλλων, θεματικές περιοχές:

  • § Οργάνωση παροχών για την υποστήριξη της ενταξιακής εκπαίδευσης
  • § Αύξηση της επίδοσης όλων των μαθητών στο πλαίσιο της ενταξιακής εκπαίδευσης
  • § Αξιοποίηση των ΤΠΕ για την προώθηση της ενταξιακής εκπαίδευσης
  • § Επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση
  • § Εκπαίδευση εκπαιδευτικών για την ένταξη
  • § Ένταξη και προσχολική εκπαίδευση
  • § Μετατροπή του ειδικού σχολείου σε κέντρο στήριξης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio paideias
Υπουργείο Παιδείας: Τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (Πίνακες)
Σύμφωνα με το  Υπουργείο Παιδείας τα συνολικά κενά εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ανέρχονται σε 2.785 και 2.907 στη Δευτεροβάθμια...
Υπουργείο Παιδείας: Τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (Πίνακες)