Thumbnail

Ο Όμιλος Ρομποτικής Ράλλειων Πειραματικών Δημοτικών σχολείων Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Αθηνών συμμετέχει στο 2ο Spoudase Festival , το μεγαλύτερο εκπαιδευτικό γεγονός της χρονιάς που πραγματοποιείται στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων στις 19 και 20 Μαϊου.

Στο Φεστιβάλ συμμετέχουν 400 φορείς απ' όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης ενώ αναμένεται αναμένεται να υποδεχτεί 30.000 επισκέπτες.

Στην ένθετη κατηγορία Πρωτοβάθμιας - Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το Spoudase Festival καλεί τις σχολικές μονάδες να πραγματοποιήσουν workshop, και να παρουσιάσουν τις δραστηριότητες, τα πειράματα και  τα εκθέματά τους πάνω στις θετικές, τις θεωρητικές επιστήμες, τις νέες τεχνολογίες, την ρομποτική κ.α.

Ο ένθετος θεματικός χώρο της Πρωτοβάθμιας - Δευτεροβάθμίας Εκπαίδευσης που υπάρχει από φέτος στο Φεστιβάλ  θα φιλοξενήσει 100 σχολεία και εκπαιδευτήρια απ'όλη την Ελλάδα.

To Spoudase Festival επενδύει στην ανάδειξη όλων των δράσεων, κινήσεων και πρωτοβουλιών που προωθούν τις νέες τεχνολογίας στην εκπαίδευση, τους ανθρώπους και φορείς που πειραματίζονται και καινοτομούν, τοποθετώντας τις σπουδές στο  κατώφλι του μέλλοντος! 

Δηλώστε συμμετοχή ως εκθέτης εδώ

Δείτε παρακάτω τι θα παρουσιάσει ο Όμιλος Ρομποτικής Ράλλειων Πειραματικών Δημοτικών σχολείων Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Αθηνών στο 2ο Spoudase Festival :

1) Διαδραστικός Περίπατος στην Ακρόπολη

Διαδραστική Μακέτα με αντικείμενο παραγόμενο με τρισδιάστατη σχεδίαση (3d blender) σε 3d εκτυπωτή  

α. Ομάδας εργασίας: τμήμα Ε-ΣΤ Όμιλος Ρομποτικής

β. Συνεργασία: Εργαστήριο Εικαστικών Ραλλείων Π.Δ.Σ.

2) Στην Αρχαία Ολυμπία

Περιήγηση για όλους: Ρομποτικό Όχημα περιήγησης στο χώρος της Αρχαίας Ολυμπίας για άτομα με προβλήματα κινητικότητας - Υλικό: Lego WeDo  εφαρμογή σε μακέτα

α. Ομάδας εργασίας: Όμιλος Ρομποτικής

3) Στην ανασκαφή, ψάχνοντας και βρίσκοντας

Κατασκευή ανελκυστήρα ευρημάτων - Υλικό: Lego WeDo 

α. Ομάδα εργασίας:Όμιλος Ρομποτικής

4) Από την αρχαία Κίνα στη σύγχρονη Ελλάδα

Ένας Δράκος, Ρομποτικός. 

α. Ομάδα εργασίας ΣΤ2 και Όμιλος Ρομποτικής

5) Rodin Τhe Cathedral

Διαδραστικό Γλυπτό με πληροφορίες για τον καλλιτέχνη και το έργο του.

α. Ομάδα Εργασίας:- Όμιλος Ρομποτικής

6) Αναπαράγοντας μια Μουσειοσκευή

Μια διαδραστική Μουσειοσκευή: το κασελάκι του Θεόφιλου, από το ΜΕΛΤ
α. Όμιλος Ρομποτικής

Ο στόχος του τομέα Πληροφορικής των Ραλλείων Π.Δ.Σ. είναι να εμπλέκονται τα παιδιά σε βιωματικές δράσεις, ευχάριστες και ωφέλιμες, με τη χρήση εργαλείων της τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης. Φέτος, οι μαθητές κλήθηκαν να κάνουν ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο, να βρουν ενδιαφέροντα στοιχεία της τέχνης των αρχαίων λαών και να τα μετασχηματίσουν, με τα εργαλεία της τεχνολογίας να τα φέρουν στο σήμερα. Από την αρχαία Ολυμπία, την Ακρόπολη των Αθηνών, την αρχαία Κίνα στην Ευρώπη του 19ου  και την Ελλάδα του ’30, τα παιδιά τολμούν διαδραστικές αναπαραστάσεις και αναπαραγωγές και γίνονται αυτόπτες μάρτυρες της Ιστορίας και της Τέχνης. 

Στο πλαίσιο εφαρμογής και διάχυσης καλών πρακτικών-καινοτόμων σχεδίων μαθήματος στο συγκρότημα των Ραλλείων Π.Δ.Σ., εφαρμόζονται στα εργαστήρια Πληροφορικής και στον Όμιλο Ρομποτικής το μοντέλο STEAM. Οι μαθητές δημιουργούν με τον μικροελεγκτή Arduino και άλλα πακέτα εκπαιδευτικής ρομποτικής. Πέρα από την προσέγγιση επιστημών όπως των Μαθηματικών και της Φυσικής, δίνεται στα παιδιά η δυνατότητα με την προσέγγιση (STEM), να γνωρίσουν διεπιστημονικά και να δημιουργήσουν βρίσκοντας ταυτόχρονα αναφορές στην Τέχνη (STEAM).

Τα Project του τομέα Πληροφορικής στοχεύουν στην ενίσχυση προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών όπως η ασφάλεια στο Διαδίκτυο, η επίλυση προβλημάτων, η διαχείριση έργου, η αλγοριθμική σκέψη αλλά και η ομαδική συνεργατική δράση .

Υλικό επικοινωνίας στα αγγλικά

In the framework of implementation and dissemination of good practices and innovative plans in the RALLΕIA PRIMARY EXPERIMENTAL SCHOOLS the STEAM model is applied in the ICT Class and the Robotics Club. Pupils implement projects with Arduino microcontroller and other educational robotics tools. Apart from the approach of science such as Mathematics and Physics, students have the opportunity to learn interdisciplinarily and to create projects using the STEM approach while at the same time they discover references to Arts (STEAM). Projects are focusing on enhancing children's personal and social skills such as problem-solving, project management, algorithmic thinking and cooperative action. 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;