Thumbnail
Του Αθανάσιου Τσιακμαμκούδη, Φυσικού

Λάθος στο σχήμα του Β2 Θέματος φυσικής της ΤΕΤΑΡΤΗΣ 13 ΙΟΥΝΙΟΥ 2018 - ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ και ανατροπή μορίων βαθμολόγησης

Το λάθος στο σχήμα του Β2 Θέματος φυσικής δίνει ίδια τιμή δύναμης μέτρο, διεύθυνση, φορά (F) στην αρχική και τελική θέση (Παραβιάζοντας προφανώς την αρχή διατήρησης της Στροφορμής) οδηγώντας πολλούς μαθητές να ακολουθήσουν λύση που οδήγησε στο Β2-I

Δηλαδή: (στην αρχική θέση) και (έργο σταθερής δύναμης)

Το κατάλληλη δύναμη… που δίνεται στην εκφώνηση δεν αρκεί να προσδιορίσει κανείς εάν η δύναμη πρέπει να θεωρηθεί μεταβλητή ή σταθερή, αλλά και η παραπάνω σκέψη των μαθητών δεν φαίνεται αρχικά  να παραβιάζει την ΑΔΣ αλλά μόνο το ΘΕΕ (ένα κάποιος έκανε τέτοιον έλεγχο αφού δεν τον ζητούσε).

Φυσικά το παραπάνω θέμα είναι η άσκηση 4.64 του σχολικού βιβλίου, αλλά με σχήμα που δεν οδηγεί σε λάθος σκέψη, αλλά στην σωστή μεθοδολογία για την λύση: ΑΔΣ + ΘΕΕ

Τσιακμαμκούδης Αθανάσιος Φυσικός-Ρ/Η

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κυριακή Μάλαμα
Κ. Μάλαμα για αδιανόητη συμπεριφορά διευθυντή Γυμνασίου: Έχει κινηθεί η πειθαρχική διαδικασία από το ΥΠΑΙΘΑ;
Για τις πολύ σοβαρές καταγγελίες της ΕΛΜΕ Χαλκιδικής ως προς την συμπεριφορά του διευθυντή του Γυμνασίου Σήμαντρων – Η ερώτηση της βουλευτή
Κ. Μάλαμα για αδιανόητη συμπεριφορά διευθυντή Γυμνασίου: Έχει κινηθεί η πειθαρχική διαδικασία από το ΥΠΑΙΘΑ;