Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχική >

Γ.Αγγελόπουλος: Το υπουργείο έθεσε το ζήτημα για την αλλαγή ωραρίου, θα ακούσουμε τους ειδικούς και μετά θα αποφασίσουμε


Δημοσιεύτηκε: Τετάρτη, 12 Σεπτέμβριος, 2018 - 13:31 | Στην Κατηγορία:

Γενικός Γραμματέας υπ. Παιδείας Γιώργος Αγγελόπουλος

Στις συμβουλές ειδικών και τις μελέτες που δείχνουν ότι «τα παιδιά αποδίδουν καλύτερα τις όχι πολύ πρωϊνές ώρες» απέδωσε ο Γενικός Γραμματεάς του υπουργείου Παιδείας Γιώργος Αγγελόπουλος την πρόθεση του υπουργείου να αλλάξει το «πρώτο κουδούνι» σε Γυμνάσια και Λύκεια και να χτυπάει στις 9.

«Δεν είναι θέμα να κοιμούνται παραπάνω τα παιδιά. Είναι η λειτουργία του εγκεφάλου με άλλες συνθήκες ώστε να είναι πιο αποτελεσματική η διδασκαλία της μάθησης και της αφομοίωσης» είπε χαρακτηριστικά στο ΘΕΜΑ 104,6 ο κ. Αγγελόπουλος.

«Δείτε τι κάνουν στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες με τις ώρες προσέλευσης στα παιδιά ηλικίας 13 ετών και άνω. Όλη η μελέτη δείχνει ότι τα παιδιά αποδίδουν καλύτερα όχι τις πολύ πρωϊνές ώρες. Πραγματικά μας εκπλήσσουν κάποιες κριτικές» συμπλήρωσε.

Εξήγησε, δε, ότι «το υπ. Παιδείας έκανε μια πρόταση. Δημιουργεί μια δημόσια διαβούλευση. Θα ακούσει τις προτάσεις και τους καθ ύλην αρμόδιους από την ειδική επιστημονική επιτροπή. Ο υπουργός είπε ότι κάνω πρόταση, ακούω την κοινωνία και αποφασίζω».

Σύμφωνα, τέλος, με τον ΓΓ του υπ. Παιδείας «θα έχουμε καταλήξει αρκετά πριν από το τέλος της σχολικής χρονιάς γιατί θέλει μια προετοιμασία η αλλαγή».


ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ

alfavita.gr δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα της. Τα σχόλια εκπροσωπούν κάθε σχολιαστή. Στα πλαίσια προστασίας των επισκεπτών της, η alfavita.gr θα διαγράφει σχόλια που είναι απειλητικά, προσβλητικά, επιζήμια, δυσφημιστικά, χυδαία, βίαια, υβριστικά ή ρατσιστικά.

Σχετικά Άρθρα

Παραιτήθηκε ο Γιώργος Αγγελόπουλος από τη θέση του Γ.Γ του Υπ. Παιδείας

Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr ο νέος γραμματέας του Υπ.Παιδείας έχει στο βιογραφικό του πλούσια εμπειριά από τον χώρο της Δευτεροβάθμιας και της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης