Thumbnail
της Μάρως Τζουμερκιώτη

Προς: Υπουργό Παιδείας, Κ. Γαβρόγλου, Πρόεδρο Καλλιτεχνικής επιτροπής Υπουργείου Παιδείας, Σ. Σινόπουλο, Πρόεδρο ΚΤΥΠ, Γ. Μπιτάκο,, Αντιπεριφεριάρχη Εύβοιας Φ. Σπανό, Δήμαρχο Χαλκιδέων Χ.Παγώνη, Διευθυντή Β/θμιας εκπαίδευσης Εύβοιας Δ. Κυριτσόπουλο, Πρόεδρο Β/θμιας σχολικής επιτροπής Δήμου Χαλκιδέων, Δ. Παπαποστόλου

Χαλκίδα 13/9/2018

Κύριοι,

με την παρούσα επιστολή σας διαβιβάζω τις θερμές μου ευχαριστίες για την κατάσταση του Μουσικού Γυμνασίου με Λ.Τ Χαλκίδας στο οποίο φοιτεί ο γιος μου από το 2016 και το οποίο λειτουργεί από το 2014.

Το κτήριο στο οποίο φιλοξενείται το μοναδικό Μουσικό του Νομού Εϋβοιας είναι πέραν αμφιβολίας καταλληλότατο για 134 εφήβους εφόσον κατασκευάστηκε για να φιλοξενεί 52 παιδιά προσχολικής ηλικίας.

Αναλυτικότερα, διαθέτει 4 βρύσες στην αυλή, 4 αποχωρητήρια για τους 105 μαθητές και των δυο φύλων - που υπάρχουν σήμερα- και 1 αποχωρητήριο για τους 30 καθηγητές και των δυο φύλων. Επίσης, διαθέτει 5 εξαιρετικά ευάερες και ευήλιες αίθουσες ατομικών μαθημάτων που κατασκευάστηκαν χωρίς παράθυρα και χωρίς εξαερισμό και κατέληξαν με πράσινους από τη μούχλα τοίχους μέσα σε δυο εβδομάδες από την κατασκευή τους -η οποία έγινε τον προηγούμενο Ιανουάριο ταυτόχρονα με τα μαθήματα και το χειμωνιάτικο τοπίο.

Τελευταίο μας απόκτημα είναι οι 2 αίθουσες ομαδικής διδασκαλίας που ξεκίνησαν να χτίζονται στις 22/8/18 – κάπου έπρεπε να κάνουν μάθημα τα παιδιά στις 11/9– αντικαθιστώντας τις...βεράντες του κτηρίου. Οι ευρύχωρες αυτές αίθουσες δε διαθέτουν ακόμη  πόρτες, θέρμανση και φώτα. Είμαι βέβαιη πως για όλες αυτές τις προσθήκες υπάρχει σχετική μελέτη του τεχνικού τμήματος του Δήμου Χαλκιδέων και σχετική άδεια από την Επιτροπή Ελέγχου Καταλληλότητας Σχολικών Κτηρίων.

Ευχαριστώ θερμά τις αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους που εργάζονται άοκνα για την ασφάλεια, την υγιεινή και την άνεση των νεαρών πολιτών.

Ο εξοπλισμός του σχολείου είναι υπεραρκετός για να καλύψει τις διδακτικές ανάγκες τόσο σε εποπτικό υλικό όσο και σε πάγιο εξοπλισμό. Από το 2014 που ιδρύθηκε το σχολείο μας, το επίσημο κράτος δεν έχει παραδώσει ΟΥΤΕ ΜΙΑ καρέκλα, θρανίο, πίνακα, έδρα, κάθισμα, χάρτη, υλικό εργαστηρίου χημείας κλπ κλπ και ΟΥΤΕ ΕΝΑ μουσικό όργανο. Μόνο το γεγονός ότι το σχολείο λειτουργεί είναι πραγματικό θαύμα, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το “σχολείο φάντασμα”.

Ευχαριστώ θερμά τις αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους που εργάζονται άοκνα για να παρέχουν στους νεαρούς πολίτες όλα όσα χρειάζονται για να μορφωθούν και να αναπτύξουν τα ταλέντα που μελλοντικά θα στηρίξουν την οικογένεια, την οικονομία και συνεπώς την κοινωνία.

Η μεταφορά των μαθητών στο σχολείο – που ακόμη δεν έχει ξεκινήσει -  είναι εντελώς δωρεάν από τον Ιανουάριο του 2018 - πριν δεν ήταν γιατί οι αρμόδιοι δε γνώριζαν ότι είναι νόμιμο δικαίωμα των μαθητών- και γίνεται με απόλυτη ασφάλεια με τα αστικά δρομολόγια της γραμμής – όχι με μισθωμένα σχολικά οχήματα – όπως για παράδειγμα το 2016-2017 που μεταφέρονταν 72 μαθητές με 1 (ένα) αστικό λεωφορείο επειδή δεν είχε προβλεφθεί δεύτερο στη σύμβαση.

Ευχαριστώ θερμά τις αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους που εργάζονται άοκνα για να στηρίξουν το όνειρο των νεαρών πολιτών - που ξυπνάνε από τις 6 π.μ και επιστρέφουν από το σχολείο στις 4μ.μ - για πολύπλευρη μάθηση.

Η σίτιση των μαθητών του σχολείου μας είναι επίσης εντυπωσιακή. Δεν υπάρχει. Βεβαίως όλοι οι μαθητές των Μουσικών και Καλλιτεχνικών σχολείων δικαιούνται πλήρες μεσημβρινό γεύμα  (ν.1566/85) εφόσον το σχολείο τους είναι υποχρεωτικά ολοήμερο – 8 ή 9 διδακτικές ώρες ημερησίως- όμως αυτό είναι μια μικρή λεπτομέρεια που για τρία χρόνια αγνοήθηκε εντελώς. Για να μην αδικώ κανέναν, για το διδακτικό έτος 2017- 2018 έχει γίνει πρόβλεψη από το τμήμα προμηθειών του Δήμου Χαλκιδέων για σίτιση των μαθητών του Μουσικού: σάντουιτς και μήλο. Συμφωνούμε όλοι πως ένα σάντουιτς και ένα μήλο είναι υγιεινό, κατάλληλο και κυρίως πλήρες μεσημβρινό γεύμα για εφήβους.

Ευχαριστώ θερμά τις αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους που εργάζονται άοκνα για την προστασία της υγείας και τη σωστή ανάπτυξη των νεαρών πολιτών.

Το διδακτικό προσωπικό του σχολείου είναι το μεγάλο μου καμάρι και ο λόγος για τον οποίο νιώθω τη μεγαλύτερη ευγνωμοσύνη. Το σχολείο έχει 3 (ναι τρεις) μόνιμους καθηγητές. Οι υπόλοιποι τοποθετούνται κάθε χρόνο είτε με απόσπαση είτε από τους πίνακες των αναπληρωτών. Εννοείται πως η τοποθέτηση αυτή γίνεται πλήρως (κανένα κενό) και έγκαιρα (περίπου ως το Μάρτιο έχουν καλυφθεί σταδιακά – σχεδόν -  όλες οι θέσεις ) χωρίς να δημιουργηθεί η παραμικρή ανωμαλία στο πρόγραμμα των μαθημάτων και η παραμικρή καθυστέρηση στην κάλυψη της ύλης. Για παράδειγμα τα τέσσερα τμήματα που είχε πέρυσι το σχολείο έκαναν για πρώτη φορά στην ιστορία του σχολείου γερμανικά, θρησκευτικά και γυμναστική (όχι και πολύ, μην κουραστούν) μια ώρα τη βδομάδα - μόνο για 3 μήνες. Μια ακόμη από τις μεγαλύτερες επιτυχίες στην τοποθέτηση καθηγητών ήταν και η κάλυψη της θέσης καθηγητή θεωρίας της μουσικής – ενός από τα βασικότερα μαθήματα του σχολείου που έχει συνέχεια σε όλο το γυμνάσιο και το λύκειο – το Φεβρουάριο. Όσον αφορά στα ατομικά μαθήματα μουσικού οργάνου που προβλέπονται από το αναλυτικό πρόγραμμα – κάθε εβδομάδα δυο ώρες για το υποχρεωτικό όργανο και δυο ώρες για το όργανο επιλογής – καταλαβαίνω γιατί δε γίνονται. Ο λόγος δεν είναι ότι υπάρχει έλλειψη καθηγητών, ο λόγος είναι ότι προηγείται η κοινωνικοποίηση της διδαχής, γι αυτό τα παιδιά κάνουν το - κανονικά - ατομικό μάθημα σε μικρά τμήματα των 5 ως 8 μαθητών.

Ευχαριστώ θερμά τις αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους που εργάζονται άοκνα για να δώσουν τα απαραίτητα εφόδια κοινωνικής μόρφωσης στους νεαρούς πολίτες.

Κλείνοντας θα ήθελα να συγχαρώ τους αρμοδίους για το έργο τους και να τους ευχαριστήσω που στηρίζουν εμένα ως γονέα, που δε με αναγκάζουν να στέλνω το παιδί μου σε φροντιστήριο, ωδείο και γυμναστήριο, που δε με αναγκάζουν να το πηγαινοφέρνω στο σχολείο του, που δε με αναγκάζουν να πληρώνω για το καθημερινό του φαγητό στο σχολείο. Ειλικρινά οι υπηρεσίες του κράτους, με κάνουν να αισθάνομαι περήφανη για την ευνομούμενη, δημοκρατική, προστατευτική και δίκαιη κοινωνία στην οποία μπορώ να ζω με αξιοπρέπεια δίνοντας έτσι παράδειγμα αλλά και ελπίδα στα παιδιά μου.

Μια μάνα

Τζουμερκιώτη Μάρω

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ιδιωτική ιατρική
Εγκρίθηκε η πρώτη ιδιωτική ιατρική σχολή στην Αθήνα - Ποια εταιρεία βρίσκεται από πίσω
Ιδιωτική Ιατρική Σχολή πήρε την πρώτη έγκριση - Η ανακοίνωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού
Εγκρίθηκε η πρώτη ιδιωτική ιατρική σχολή στην Αθήνα - Ποια εταιρεία βρίσκεται από πίσω