Thumbnail
Υπ΄όψιν για υποψήφιους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου

Σύμφωνα με την διάταξη που εξετάζει η Βουλή, ως Συντονιστές Εκπαιδευτικού έργου επιλέγονται εκπαιδευτικοί των οικείων κλάδων με δωδεκαετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες για δέκα τουλάχιστον έτη και οι οποίοι διαθέτουν γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2, η οποία τεκμαίρεται για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων για τους οποίους η γνώση ξένης γλώσσας αποτελεί προσόν διορισμού.

Τι ισχύει με την μοριοδότηση - Πώς ενισχύονται τα μεταπτυχιακά

Σύμφωνα πάντα με την διαβούλευση του κειμένου που εξετάζει η Βουλή, διαπιστώνεται: 

  • Το Μεταπτυχιακό πήγε στα 4 μόρια απο τα 3,5 
  • Το δεύτερο πτυχίο στα ΑΕΙ πλέον δεν έχει τους περιορισμούς που αναφέρονταν στο αρχικό κείμενο δλδ πριν την υπαγωγή τους στην ανώτατη εκπαίδευση 
  • Το δεύτερο μεταπτυχιακό στα 2 μόρια από τα 1,5

Mια σημαντική αλλαγή, από την διαβούλευση στο τελικό σχέδιο νόμου

Ενώ αρχικά η κατοχή περισσότερων του ενός μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών αξιολογήθηκε κατ’ ανώτατο όριο με 5 μονάδες και στην περίπτωση αυτή δεν μοριοδοτείται η κατοχή τίτλου διδασκαλείου εκπαίδευσης, στο νομοσχέδιο προτείνεται η σωρευτική κατοχή τίτλων σπουδών των υποπεριπτ. ββ΄ έως και εε΄ να αξιολογείται κατ’ ανώτατο όριο με 6 μονάδες.

Επίσης, ενώ στο στάδιο της διαβούλευσης η ατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών και τίτλου διδασκαλείου εκπαίδευσης αξιολογήθηκε με 4,5 μονάδες, τελικώς προτείνεται το εξής σκεπτικό: 

Τίτλος σπουδών που αποτέλεσε προσόν για διορισμό ή μετάταξη δεν μοριοδοτείται. Όλοι οι τίτλοι σπουδών, εφόσον προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. / ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή το Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Ι.Τ.Ε.).

Συγκεκριμένα η διάταξη αναφέρει: 

Το κριτήριο της επιστημονικής συγκρότησης αξιολογείται με 17 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

α) Τίτλοι σπουδών: 9 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής: 

αα) Διδακτορικό δίπλωμα: 6 μονάδες. 

ββ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: 4 μονάδες. 

γγ) Τίτλος Διδασκαλείου Εκπαίδευσης: 3 μονάδες. 

δδ) Δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι.: 3 μονάδες. 

εε) Δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: 2 μονάδες. 

Η σωρευτική κατοχή τίτλων σπουδών των υποπεριπτ. ββ΄ έως και εε΄ αξιολογείται κατ’ ανώτατο όριο με 6 μονάδες. 

Τίτλος σπουδών που αποτέλεσε προσόν για διορισμό ή μετάταξη δεν μοριοδοτείται. Όλοι οι τίτλοι σπουδών, εφόσον προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. / ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή το Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Ι.Τ.Ε.). 

β) Γνώση Τ.Π.Ε. B΄ Επιπέδου: 1 μονάδα. 

γ) Γνώση ξένων γλωσσών: 1,50 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής: 

αα) Πιστοποιημένη γνώση μίας ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Β2: 0,80  μονάδες. Οι υποψήφιοι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου δεν μοριοδοτούνται σύμφωνα με την παρούσα υποπερίπτωση. 

ββ) Πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Β2: 0,40 μονάδες. Οι υποψήφιοι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου μοριοδοτούνται για την πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Β2 με 0,80 μονάδες, ενώ για τη γνώση και τρίτης ξένης γλώσσας του ίδιου επιπέδου μοριοδοτούνται με 0,40 μονάδες. 

γγ) Πιστοποιημένη γνώση μίας ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου ανώτερου του Β2: 1 μονάδα. 

δδ) Πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου ανώτερου  του Β2: 0,50 μονάδες. 

Αν ο υποψήφιος κατέχει αποδεικτικά γνώσης της ίδιας γλώσσας διαφορετικού επιπέδου, μοριοδοτείται μόνο το ανώτερο. 

Η γνώση της ξένης γλώσσας που αποτέλεσε προσόν διορισμού για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ34 και ΠΕ40 δεν λαμβάνεται υπόψη για την εφαρμογή της παρούσας περίπτωσης και δεν μοριοδοτείται. 

δ) Επιμόρφωση: 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο, η οποία κατανέμεται ως εξής: 

αα) Βεβαίωση ή πιστοποιητικό ετήσιας επιμόρφωσης Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Μ.Ε.), Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Δημοτικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Δ.Ε.), Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) / Σχολής Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.): 0,5 μονάδες.

ββ) Βεβαίωση ή πιστοποιητικό ετήσιας επιμόρφωσης Α.Ε.Ι. διάρκειας τουλάχιστον 300 ωρών ή / και εννεάμηνης διάρκειας: 0,5 μονάδες. Οι  βεβαιώσεις και τα πιστοποιητικά της παρούσας περίπτωσης αξιολογούνται εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό. 

ε) Διδακτικό – επιμορφωτικό έργο:  1  μονάδα κατ’ ανώτατο όριο, η οποία κατανέμεται ως εξής: 

αα) Αυτοδύναμο διδακτικό έργο σε Α.Ε.Ι. ή στα Τ.Ε.Ι. πριν την υπαγωγή τους στην ανώτατη εκπαίδευση ή στη Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.: 0,5 μονάδες ανά εξάμηνο. 

ββ) Συμμετοχή ως επιμορφωτής σε επιμορφωτικά προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: 0,1 μονάδες ανά 10 ώρες. 

στ) Συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα, την ευθύνη υλοποίησης των οποίων έχουν νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου (ν.π.δ.δ.): 0,5 μονάδες για κάθε εξάμηνο συμμετοχής και έως 1 μονάδα. 

ζ) Συγγραφικό έργο και εισηγήσεις σε συνέδρια: 2,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής: 

αα) Συγγραφή σχολικών εγχειριδίων ή βιβλίων που έχουν εκδοθεί: 0,5 μονάδες για κάθε εγχειρίδιο και έως 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο. 

ββ) Δημοσίευση άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά: 0,25 μονάδες για κάθε άρθρο και έως 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο. Στην περίπτωση ομαδικής συγγραφής λαμβάνεται το ήμισυ της μοριοδότησης. 

γγ) Εισηγήσεις σε πρακτικά συνεδρίων που οργανώνονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Α.Ε.Ι. ή άλλους εποπτευόμενους από το Υπουργείο αυτό φορείς ή επιστημονικούς φορείς ή επιστημονικά περιοδικά: 0,2 μονάδες για κάθε εισήγηση και έως 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο. Στην περίπτωση ομαδικής εισήγησης λαμβάνεται το ήμισυ της μοριοδότησης. 

δδ) Συμμετοχή σε ομάδα σύνταξης Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών – Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (Α.Π.Σ  – Δ.Ε.Π.Π.Σ.) ή αναμόρφωσης – εξορθολογισμού Προγραμμάτων Σπουδών και διδακτικής ύλης του Ι.Ε.Π. ή του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Π.Ι.): 0,25 μονάδες ανά πρόγραμμα και έως 0,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

Τα 5 μοριοδοτούμενα εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακά για εκπαιδευτικούς με ανοικτές αιτήσεις

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποια είναι η ευχή της μάνας με 6 λέξεις και μόνο φωνήεντα

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 19/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αξιολόγηση
Αξιολόγηση: «ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να επαναπροκηρύξουν άμεσα απεργία-αποχή»
«Επαναπροκηρύξεις της ΑΑ από ΔΟΕ-ΟΛΜΕ, συνεχείς προκηρύξεις των στάσεων εργασίας» ζητούν οι Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις Π.Ε.
Αξιολόγηση: «ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να επαναπροκηρύξουν άμεσα απεργία-αποχή»
αυτοκτονία
Η μεγαλύτερη ομαδική αυτοκτονία – Πως 200 άνθρωποι ακολούθησαν στον θάνατο τον ηγέτη τους
Σαν σήμερα, 19 Μαρτίου του 1644, περίπου 200 άνθρωποι, αυτοκτόνησαν ως ένδειξη αφοσίωσης στον αυτοκράτορα Τσόνγκζεν
Η μεγαλύτερη ομαδική αυτοκτονία – Πως 200 άνθρωποι ακολούθησαν στον θάνατο τον ηγέτη τους