Thumbnail
ΕΚΘΕΣΗ για τη Δημόσια Διοίκηση

Σε 116 από τις 1718 πειθαρχικές αποφάσεις που κοινοποιήθηκαν το 2015 στο Γραφείο του υπέβαλε ένσταση ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης προκειμένου να κριθούν εκ νέου οι αντίστοιχες υποθέσεις από το ανώτερο πειθαρχικό όργανο, καθώς στο 69% των περιπτώσεων η ποινή ήταν επιεικής, ενώ στο 20,7% η απόφαση ήταν ανεπαρκώς αιτιολογημένη. Αυτό προκύπτει από από την ετήσια ΕΚΘΕΣΗ για τη Δημόσια Διοίκηση για το 2015, που παρέδωσε σήμερα στον πρωθυπουργό η Γενική Επιθεωρήτρια Δημόσιας Διοίκησης Μαρία Παπασπύρου.

Στην ετήσια Έκθεση υπάρχουν και στοιχεία για δημόσιους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έκαναν διάφορα αδικήματα και η ποινή ήταν επιεικής. Ενδεικτικά

Εκπαιδευτικός με πλαστό διδακτορικό

...Συγκεκριμένα η πειθαρχικώς διωκόμενη υπάλληλος υπέβαλε στην Περιφερειακή ∆/νση Πρωτοβάθμιας και ∆ευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της αξιολόγησης υποψηφίων εκπαιδευτικών για τοποθέτηση υπευθύνων ΣΕΠ στα ΚΕΣΥΠ, πλαστό διδακτορικό δίπλωμα του Τμήματος Ιατρικής της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Πατρών με σκοπό να παραπλανήσει με τη χρήση του τη ∆ιοίκηση προκειμένου να ανέλθει βαθμολογικά και μισθολογικά. Τα παραπάνω διαπιστώθηκαν στο πλαίσιο του διενεργούμενου ελέγχου νομιμότητας πτυχίων και πιστοποιητικών.

Η εγκαλούµενη υπάλληλος παραπέµφθηκε από την Προϊσταµένη της ∆/νσης ∆/θµιας Εκπ/σης για το πειθαρχικό αδίκηµα της αναξιοπρεπούς ή ανάρµοστης για υπάλληλο συµπεριφοράς εντός ή εκτός υπηρεσίας, το οποίο ορίζεται στο εδάφιο ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 107 του ν. 3528/2007, όπως ισχύει.

Η χρήση του πλαστού διδακτορικού διπλώµατος είχε ως αποτέλεσµα αφενός να λαµβάνει από το έτος 2005 έως και την εφαρµογή του νέου ενιαίου µισθολογίου – βαθµολογίου επίδοµα διδακτορικού τίτλου και αφετέρου να καταταχθεί το 2011 στο βαθµό Γ΄ µε µισθολογικό κλιµάκιο 1, αφού της αναγνωρίσθηκαν έξι (6) έτη υπηρεσίας λόγω κατοχής διδακτορικού τίτλου σύµφωνα µε το ισχύον νέο ενιαίο µισθολόγιο – βαθµολόγιο.

Επιπλέον η εγκαλούµενη έκανε εκ νέου, το 2012, χρήση του πλαστού εγγράφου όταν το κατάθεσε στην Περιφερειακή ∆/νση Πρωτοβάθµιας & ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης προκειµένου να λάβει επιπλέον µοριοδότηση για την κατάληψη θέσης ΣΕΠ στο ΚΕΣΥΠ.

 
Βρέθηκαν όπλα στο σπίτι εκπαιδευτικού

....Ειδικότερα, κατόπιν πληροφοριών που περιήλθαν στο τμήμα Ασφάλειας Φλώρινας και νομότυπης έρευνας βρέθηκαν στην οικία του εγκαλουμένου εκπαιδευτικού τα κάτωθι όπλα: α) τυφέκιο τύπου KALASHNIKOV με πτυσσόμενο κοντάκιο και αορτήρα και μια γεμιστήρα κινεζικής προέλευσης, β) ένα περίστροφο με μεγάλο αριθμό φυσιγγίων, γ) μια καραμπίνα με κομμένη κάνη, δ) μια ξιφολόγχη από τυφέκιο G3A3 με μήκος λάμας δέκα έξι (16) εκατοστών και τη θήκη της, ε) μια χατζάρα με μήκος λάμας πενήντα (50) εκατοστών, στ) δύο τόξα με εννέα βέλη και ζ) μια βαλλίστρα με ενσωματωμένη διόπτρα και τρία βέλη. Ο εγκαλούμενος υπάλληλος δεν διέθετε την απαιτούμενη κατά το νόμο άδεια για τα παραπάνω όπλα.

∆οθέντων των ως άνω διαλαμβανομένων, ασκήθηκε σε βάρος του ανωτέρω εκπαιδευτικού ποινική δίωξη από την αρμόδια Εισαγγελέα Πρωτοδικών για τις πράξεις της οπλοκατοχής και οπλοχρησίας.

Επισημαίνεται ότι το Πειθαρχικό Συμβούλιο απάλλαξε κατά πλειοψηφία τον εγκαλούμενο εκπαιδευτικό απόφασης, μειοψηφούσης της Προέδρου του Συμβουλίου, η οποία πρότεινε την ενοχή του εγκαλουμένου εκπαιδευτικού αποδεχόμενο ότι η  χρήση των ως άνω όπλων προήλθε από την «έντονη επιθυμία ενασχόλησής του με κοινωνικές και αθλητικές δράσεις».

Εκπαιδευτικός στο μάθημα του έχει υποστηρίξει ότι ο Χίτλερ και οι Ναζί δεν χτυπούσαν άοπλους και επομένως δεν υπήρξαν στρατόπεδα συγκέντρωσης

...Συγκεκριμένα, ως προς το παράπτωμα της αναξιοπρεπούς ή ανάρμοστης για υπάλληλο συμπεριφοράς εντός ή εκτός υπηρεσίας κατά συρροή, όπως προκύπτει από το πόρισμα της διενεργηθείσας για την υπόθεση Ε∆Ε, το σύνολο των μαρτυρικών καταθέσεων και των σχετικών εγγράφων που εξετάσθηκαν καθώς και από τα απολογητικά υπομνήματα και τις συμπληρωματικές διευκρινίσεις που έδωσε ο ίδιος ο εγκαλούμενος εκπαιδευτικός, κατά τον κρίσιμο χρόνο που υπηρετούσε σε συγκεκριμένο Γυμνάσιο:
«κατηγορούσε τη ∆ιεύθυνση του Γυμνασίου και τη ∆ιευθύντρια ∆/θμιας Εκπαίδευσης ότι, με δικές τους ενέργειες, μετακίνησαν μία εκπαιδευτικό σε άλλο σχολείο σκοπίμως επειδή η εν λόγω συνάδελφος υποστήριζε, κατά την κρίση του, τον εγκαλούμενο.
Επιπλέον, ενοχλούσε επανειλημμένως με τηλεφωνήματα και ηχητικά μηνύματα, αδιακρίτως οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και της νύχτας, στα οποία συκοφαντούσε τη ∆ιευθύντρια και την Υποδιευθύντρια. Εισερχόμενος δε στο γραφείο του διενεργούντος την Ε∆Ε ∆ιευθυντή, προκειμένου να υποβληθεί σε συμπληρωματική ανωμοτί κατάθεση, προέβη σε φραστική επίθεση και απειλές εναντίον αυτού και της γραμματέως του.

Επιπροσθέτως, κατά το σχολικό έτος 2011-2012, δέχθηκε να παραβρεθούν στο μάθημα τρεις εξωσχολικοί μαθητές, οι οποίοι μάλιστα ανήρτησαν στο διαδίκτυο video με σκηνές από το μάθημα του διωκόμενου. Στο μάθημα του έχει υποστηρίξει ότι ο Χίτλερ και οι Ναζί δεν χτυπούσαν άοπλους και επομένως δεν υπήρξαν στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Στη σχολική σύμβουλο που τον επισκέφθηκε, είπε ότι δεν είναι θρησκευόμενη γιατί φοράει παντελόνια.
Αντέγραψε σε δικό του τετράδιο προσωπικά στοιχεία των μαθητών και συγκεκριμένα τα στοιχεία ταυτότητας και το θρήσκευμα καθενός εξ αυτών. Ερωτηθείς από τη ∆ιευθύντρια επ ́ αυτού, απάντησε «για να ξέρω με ποιους έχω να κάνω» και εν συνεχεία χαρακτήρισε τη συμπεριφορά της ∆ιευθύντριας φασιστική και δήλωσε πως «το ελληνικό σχολείο είναι μόνο το ελληνορθόδοξο».

Εκπαιδευτικός: "εργολάβος" στοιχημάτων

...Ο εγκαλούμενος υπάλληλος, όπως προκύπτει από το πόρισμα της διενεργηθείσας Ε∆Ε , υπέπεσε στα πειθαρχικά παραπτώματα της παραβίασης των υποχρεώσεων του άρθρου 27 ΥΚ και της αμέλειας ή ατελούς εκπλήρωσης του υπηρεσιακού καθήκοντος, το οποίο ορίζεται στο εδάφιο ια ́ και κη της παρ. 1 του άρθρου 107 του ν. 3528/2007, όπως ισχύει, καθόσον, ενόσω υπηρετούσε ως εκπαιδευτικός λειτουργός σε Γυμνάσιο παράλληλα συμμετείχε σε οργάνωση που εμπλεκόταν σε απάτες μέσω παράνομου στοιχήματος και τυχερών παιγνίων.

Το αρμόδιο Συμβούλιο Πλημμελειοδικών με βούλευμά του παρέπεμψε στο ακροατήριο του αρμόδιου δικαστηρίου τον εγκαλούμενο εκπαιδευτικό για να δικαστεί ως υπαίτιος: α) εγκληματικής οργάνωσης, β) απάτης από κοινού και κατ ́ εξακολούθηση, κατ ́ επάγγελμα και κατά συνήθεια με συνολικό περιουσιακό όφελος και συνολική ζημία άνω των 30.000 ευρώ, γ) απάτη με υπολογιστή από κοινού, κατ ́ εξακολούθηση και κατ ́ επάγγελμα και κατά συνήθεια με συνολικό περιουσιακό όφελος και συνολική ζημία άνω των 30.000 ευρώ, και συγκεκριμένα διότι, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ο εγκαλούμενος εκπαιδευτικός περίπου από τις 20.11.2012, «παράλληλα με την εργασία του ως γυμναστής, συγκέντρωνε χρήματα από φίλους και γνωστούς του που επιθυμούσαν να στοιχηματίσουν, τα οποία εν συνεχεία τοποθετούσε στο στοίχημα σε λογαριασμό που του είχε ήδη ανοίξει ένας εκ των συγκατηγορούμενων του, σε ιστοσελίδες στοιχηματισμού, αποκομίζοντας και αυτός παράνομο κέρδος- προμήθεια είτε από συνολικό τζίρο, είτε από χαμένα στοιχήματα κατά την τελική εκκαθάριση κερδών που γίνεται κάθε Τετάρτη.»

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aksoniki_tomografia
Ακτινολόγοι που δεν ξέρουν να διαβάζουν αξονικές και άλλα παράδοξα...
Γιατί δεν λειτουργεί όλες τις μέρες ο αξονικός τομογράφος στο νοσοκομείο Κιλκίς, παρόλο που υπάρχει πάντα ακτινολόγος σε βάρδια;
Ακτινολόγοι που δεν ξέρουν να διαβάζουν αξονικές και άλλα παράδοξα...
σχολικοι σεισμογραφοι
Οταν οι σχολικοί σεισμογράφοι καταγράφουν έγκαιρα σεισμό, αλλά το πρόγραμμα καθυστερεί
Αυτού του τύπου οι σχολικοί σεισμογράφοι είναι πολύ εύκολο να κατασκευαστούν και μπορούν να αξιοποιηθούν εκπαιδευτικά
Οταν οι σχολικοί σεισμογράφοι καταγράφουν έγκαιρα σεισμό, αλλά το πρόγραμμα καθυστερεί