Διαμαρτυρόμαστε έντονα για τον υπολογισμό των κενώνπλεονασμάτων των ΠΕ04 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από τα παρακάτω ΠΥΣΔΕ, που θα έχει ως αποτέλεσμα την πραγματοποίηση μεταθέσεων σε οργανικά πλεονασματικές περιοχές για κάποιες ειδικότητες, με την ταυτόχρονη μόνιμημείωση του αριθμού των κενών “όμορων” ειδικοτήτων.
Η φετινή εγκύκλιος 98235/E2 15/06/2016 υπολογισμού κενώνπλεονασμάτων αναφέρει για την κατάρτιση των πινάκων ότι καταγράφεται σε αυτούς “ ο αριθμός ανά κλάδο και ειδικότητα των προβλεπόμενων ωρών διδασκαλίας ...με βάση τις πρώτες αναθέσεις μαθημάτων.” Στη συνέχεια διαιρώντας τις ώρες αυτές σε κάθε περιοχή σχολείων με το μέσο ωράριο (20 ώρες) και υπολογίζοντας το άθροισμα των ομάδων σχολείων προκύπτει ο αριθμός των καθηγητών ανά ειδικότητα που απαιτείται στην περιοχή του ΠΥΣΔΕ, ο οποίος αφαιρείται από τον αριθμό των καθηγητών που υπηρετούν οργανικά στην περιοχή του ΠΥΣΔΕ. Έτσι προκύπτουν τα κενά () και τα πλεονάσματα (+).
Δείτε την Διαμαρτυρία για τις εκτιμήσεις κενών και πλεονασμάτων σε 9 ΠΥΣΔΕ αναλυτικά σε μορφή pdf
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη
Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)
ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα