Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Αμαρουσίου

 Απάντηση σε επιστολή (που βρίσκεται παρακάτω) εκπροσώπων γονέων του 2ου & 3ου Δημ. Σχ. Νέας Ερυθραίας αναφορικά με το θέμα κατασκευής γηπέδου 5 Χ 5 στον πραύλειο χώρο των ομώνυμων σχολείων. 

Κύριοι,

Σε απάντηση της από 19 – 7 – 2016 επιστολής σας προς το Σύλλογο Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου αναφορικά με την απόφαση – ανακοίνωση του Δ. Σ. του Συλλόγου μας σχετικά με την κατασκευή γηπέδου 5 Χ 5 στον προαύλιο χώρο των 2ου & 3ου Δημοτικών Σχολείων Νέας Ερυθραίας του Δήμου Κηφισιάς σας ενημερώνουμε για τα εξής:

  1. Ο Σύλλογος εκπαιδευτικών Π. Ε. Αμαρουσίου δεν ασκεί κανενός είδους δημοσιογραφική δραστηριότητα ώστε να υπόκεινται οι αποφάσεις του σε κανόνες «δημοσιογραφικής δεοντολογίας», αλλά αποτελεί το πρωτοβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών της Π. Ε. που υπηρετούν στη περιοχή ευθύνης του και υπερασπίζεται τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών – μελών του – των μαθητών της Π. Ε. και των σχολείων και νηπιαγωγείων της περιοχής ευθύνης του, σύμφωνα με την εκπεφρασμένη βούληση των μελών του και μέσα από τα δημοκρατικά εκλεγμένα όργανά του.
  2. Οι σύλλογοι διδασκόντων των 2ου & 3ου Δημοτικών Σχολείων Νέας Ερυθραίας έχουν εκφραστεί και τοποθετηθεί αρνητικά με αποφάσεις τους στο θέμα της κατασκευής γηπέδου 5 Χ 5 στον προαύλιο χώρο των ομώνυμων σχολείων, επιπρόσθετα δε ποτέ δεν υπήρξε απόφαση του σχολικού συμβουλίου των ομώνυμων σχολείων που να συνηγορεί στη δημιουργία τέτοιου είδους γηπέδου, αλλά αντίθετα υπάρχει αρνητική απόφαση του σχολικού συμβουλίου (19 – 5 – 2015), όπως κατατίθεται σε έγγραφη επιστολή της Διευθύντριας του 2ου Δημ. Σχ. Νέας Ερυθραίας (Αρ. Πρ. 200 της 8 – 7 – 2016) η οποία αναφέρεται στο θέμα και μας κοινοποιήθηκε.
  3.  Τα όργανα διοίκησης των Σχολείων είναι οι σύλλογοι διδασκόντων και οι εκλεγμένοι από αυτούς Διευθυντές των Σχολείων. Τα σχολικά συμβούλια έχουν ουσιαστικές αρμοδιότητες, όπως περιγράφονται από το νόμο και η πλειοψηφία τους αποτελείται από τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα σχολεία και συμπληρώνονται από εκπροσώπους των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων των σχολείων. Η αρμοδιότητα για τη σύγκλιση και τη λειτουργία των σχολικών συμβουλίων ανήκει στους Διευθυντές των Σχολείων και ορίζεται ακριβώς από το νόμο και οποιοσδήποτε αμφισβητεί τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα σχολικά συμβούλια στα Δημοτικά Σχολεία της Κηφισιάς και τις αποφάσεις που αυτά λαμβάνουν είναι ελεύθερος να προσφύγει και να αμφισβητήσει τη νομιμότητα των όποιων αποφάσεων τους στα αρμόδια όργανα. Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορούν και δεν θα επιτρέψουμε τα Δημόσια σχολεία να «συνδιοικούνται» από τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων των σχολείων μετατρέποντας τα σε ιδιωτικές επιχειρήσεις με πελατειακά χαρακτηριστικά.
  4. Οι αρμοδιότητες των Δήμων και των Συλλόγων γονέων αναφορικά με τη διαχείριση και λειτουργία των σχολικών κτηρίων περιγράφονται από το νόμο, ο οποίος είναι σαφής σε σχέση με τη διαδικασία λήψης αποφάσεων σε ότι αφορά της εργασίες συντήρησης ή κατασκευών μέσα στα σχολικά κτήρια, περιγράφοντας σαφώς ότι για οποιαδήποτε εργασία – παρέμβαση στα σχολικά κτήρια χρειάζεται η σύμφωνη γνώμη του σχολικού συμβουλίου και η συναίνεση της σχολικής κοινότητας (η συλλογή υπογραφών από τους γονείς για οποιοδήποτε θέμα δεν μπορεί να υποκαθιστά τις αποφάσεις των θεσμικών οργάνων λειτουργίας της σχολικής κοινότητας).
  5. Δεν κατανοούμε τους λόγους για τους οποίους οι κύριοι συντάκτες της συγκεκριμένης επιστολής υπερασπίζονται με τόσο πάθος τις ενέργειες της σχολικής επιτροπής Π. Ε. του Δήμου Κηφισιάς και θα θέλαμε να γνωρίζουμε αν είναι ενήμεροι για τον μη σύννομο και αδιαφανή τρόπο λειτουργίας της σχολικής επιτροπής Π. Ε. του Δήμου Κηφισιάς (όπου γίνονται παρακρατήσεις των εντελλόμενων από την πολιτεία χρημάτων προς τα σχολεία με στόχο την αποπληρωμή παλαιών χρεών της σχολικής επιτροπής, κανένα σχολείο και νηπιαγωγείο δεν γνωρίζει τι του αναλογεί από τα εντελλόμενα από την πολιτεία χρήματα, τα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της Κηφισιάς στενάζουν στην κυριολεξία από την έλλειψη χρημάτων, αναλώσιμων υλικών και επισκευαστικών υποστηρικτικών δομών κ.ά.). Για όλα αυτά θα έπρεπε να παλεύουν και να διεκδικούν οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της Κηφισιάς μαζί με τους εκπαιδευτικούς και όχι να μετατρέπονται άκριτα σε υποστηρικτές και απολογητές πολιτικών που καταρρακώνουν και υποσκάπτουν τη λειτουργία των Δημόσιων Σχολείων, επιλέγοντας την υλοποίηση έργων βιτρίνας, ενώ δεν έχουν εξασφαλιστεί τα βασικά για τη λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της Κηφισιάς.
  6. Αναφορικά με την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου στον προαύλιο χώρο των 2ου & 3ου Δημοτικών Σχολείων Κηφισιάς, για το οποίο μας πληροφορείται ότι συντάξατε και σχετική οικονομοτεχνική μελέτη ρωτάμε: Ποιος σας εξουσιοδότησε για τη σύνταξη της μελέτης αυτής (το σχολικό συμβούλιο, ο Δήμος Κηφισιάς); Ακόμα ρωτάμε από πότε οι αρμόδιοι φορείς για τη διαμόρφωση των προαύλιων χωρών των σχολείων έπαψαν να είναι ο Ο. Σ. Κ. (Οργανισμός Σχολικών Κτηρίων), η ΚΤΥΠ Α. Ε. (Κτηριακές Υποδομές Α. Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και τα πολεοδομικά γραφεία των Δήμων,  παραχωρώντας το δικαίωμά τους αυτό στους ιδιώτες μέσω των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων; Επίσης ρωτάμε: με ποια εξουσιοδότηση αποφασίσατε να υπερβείτε τα αρμόδια όργανα των σχολείων, τους γονείς των οποίων εκπροσωπείτε, ώστε να προβείτε στην κατάθεση προτάσεων που δεν έχουν τη σύμφωνη γνώμη τους;
  7. Όσο για την αναφορά σας στην άρνηση της Δ. Ο. Ε. να δεχτεί την αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας Γονέων Αττικής σε πρόσφατη κινητοποίησή της και παράσταση διαμαρτυρίας στο ΥΠΠΕΘ, καλό θα ήταν να πείτε ολόκληρη την αλήθεια, αν την γνωρίζετε, ότι η Ομοσπονδία Γονέων Αττικής αρνήθηκε επανειλημμένα την συνδιοργάνωση κοινών αγωνιστικών κινητοποιήσεων με τη Δ. Ο. Ε. χωρίς να εξηγήσει ποτέ τους λόγους (αιτιάζουμε ότι αυτό έγινε γιατί η Ομοσπονδία Γονέων Αττικής ελέγχεται από συγκεκριμένη πολιτική δύναμη που έχει επιλέξει τον μοναχικό δρόμο της «καθαρότητας» για να επιτύχει τις διεκδικήσεις της).
  8.  Επειδή το πνεύμα της επιστολής σας θεωρούμε ότι δεν συνάδει με το ρόλο και το έργο σας (εκπρόσωποι Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων) θα θέλαμε να γνωρίζουμε αν τα διαλαμβανόμενα στην επιστολή σας εκφράζουν την πλειοψηφία των Δ. Σ. των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων που εκπροσωπείτε, διότι αποτελεί πρωτοφανή προσβολή για το σώμα των εκπαιδευτικών της Π. Ε. που εκφράζει το σωματείο μας, ο  χαρακτηρισμός της απόφασης του σωματείου μας ως «απαράδεκτος» και η προτροπή να τον ανακαλέσουμε. Τέτοιου είδους υποδείξεις κύριοι δεν σας επιτρέπουμε να μας απευθύνετε και μπορείτε  να τους απευθύνετε σε οποιουσδήποτε άλλους πλην των εκπαιδευτικών των παιδιών σας.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π. Ε. Αμαρουσίου θα συνεχίσει αταλάντευτα την πάλη του για την υπεράσπιση και διεύρυνση του Δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης και των μορφωτικών και εργασιακών δικαιωμάτων μαθητών και εκπαιδευτικών ενάντια στις αντιλαϊκές πολιτικές που επιβουλεύονται και φαλκιδεύουν τα δικαιώματα και τις κατακτήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών οδηγώντας το δημόσιο σχολείο στην ιδιωτικοποίηση. Όλοι όσοι νοιάζονται για το Δημόσιο Σχολείο και τη λειτουργία του ας το αποδείξουν υπερασπιζόμενοι τη σύννομη και διαφανή λειτουργία των σχολικών επιτροπών Π. Ε. στους Δήμους, αλλά και τη δημοκρατική λειτουργία των σχολικών συμβουλίων ως θεσμικών οργάνων λαϊκής συμμετοχής στις σχολικές μονάδες με γνώμονα την αλληλοκατανόηση και συνεργασία μεταξύ των παραγόντων της σχολικής ζωής (εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών). 


Παρακάτω θα δείτε την επιστολή εκπροσώπων γονέων του 2ου & 3ου Δημ. Σχ. Νέας Ερυθραίας

Σχετικά με την ανακοίνωση του Συλλόγου σας της 13/07/2016

Με έκπληξη διαβάσαμε το κείμενο που εστάλει από τον Σύλλογό σας  σε  φορείς της Τ.Α,  της  Εκπαίδευσης και συνδικαλιστικούς φορείς του χώρου σας.

Έχουμε να παρατηρήσουμε τα παρακάτω

•Είναι προφανές ότι οι πληροφορίες σας προήλθαν απο μια μόνο πλευρά, των εκπαιδευτικών και δη ενός ή δύο Δ/ντών του 2ου και 3ου Δημοτικών Σχολείων της   Ν. Ερυθραίας. Παραβλέψατε και αγνοήσατε επιδεικτικά βασικό κανόνα της δημοσιογραφικής δεοντολογίας για την διασταύρωση των πληροφοριών-που πρέπει να εφαρμόζεται όχι  μόνο από τους δημοσιογράφους αλλά να αφορά όλους μας. Δεν μπήκατε στον κόπο να  επιλοινωνήσετε μαζί μας και να ζητήσετε την άποψή μας επί του συγκεκριμένου θέματος.

•Ουδεμία απαράδεκτη μεθόδευση υπήρξε από την πλευρά του Δήμου- και συγκεκριμένα του κ. Ν. Κόκκαλη, Προέδρου της Α΄θμιας Σχολικής Επιτροπής-για την συζήτηση του συγκεκριμένου θέματος ως έκτακτου. Η συγκεκριμένη συζήτηση εκτός από τα 10 τακτικά θέματα είχε και 10 έκτακτα. Απο αυτά τα 3 αφορούσαν προμήθειες Η/Υ, τα 2 αγορά φωτοτυπικών, το 1 αγορά προτζέκτορα, τα 3 διαμόρφωση προαύλειων χώρων σε νηπιαγωγεία- αγορά πολυοργάνων και το τελευταίο αφορούσε το σχολείο μας. Είναι προφανές ότι τα συγκεκριμένα θέματα έπρεπε να συζητηθούν και να παρθούν αποφάσεις άμεσα, έτσι ώστε με το άνοιγμα των σχολείων να μην υπάρχουν προβλήματα. Ομόφωνα οι παρόντες ψήφισαν για όλα τα θέματα, τακτικά και έκτακτα, εκτός του θέματος που αφορούσε το σχολείο μας που καταψηφίστικε μόνο  από τους δύο  παρισταμένους Δ/ντές. Επειδή υπήρξαν και <απορίες> πως εισήχθη το θέμα για συζήτηση,αφού δεν υπήρχε πρόταση από το σχολικό συμβούλιο, σας ενημερώνουμε ότι εισήχθη από τον κ.Κόκκαλη κατόπιν ομόφωνου αιτήματος  των Δ.Σ. των συλλόγων μας.

•Παρατυπίες πράγματι υπάρχουν. Αυτές όμως πρέπει να τις αναζητήσετε μεταξύ των μελών σας και δη των Δντών των σχολείων. Προασπίζεστε τον θεσμό των σχολικών συμβουλίων. Ελέγξατε σε πόσα σχολεία έγιναν σχολικά συμβούλια? Πόσα –σε αριθμό- σχολικά συμβούλια έγινα εντός της σχολικής χρονιάς όπως προβλέπει ο ν.1566/85. Τηρήθηκαν οι διαδικασίες σύγκλησής τους? Καλέστηκαν όλα τα μέλη τους? Γνωρίζετε τι ώρα διεξάγονται τα μαθητικά συμβούλια?

Να σας ενημερώσουμε για τα σχολεία μας.

Ουδέποτε συνεδρίασαν τα σχολικά συμβούλια στον χρόνο που προσδιορίζει ο ν.1566/85. Ουδέποτε δόθηκε πρόσκληση με τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης-εκτός της τελευταίας φοράς κατόπιν αιτήματός μας. Υπήρξε συνεδρίαση που δεν καλέστηκε ο εκπρόσωπος του Δήμου με το σκεπτικό-  το ανέπτυξε η κ. Ε. Τσολακίδου, Δ/ντρια του 2ου Δημ. Σχολείου- ότι αφού παρεβρίσκονται τα 2 απο τα 3 μέλη-εκπαιδευτικοί και σύλλογοι γονέων- υπάρχει απαρτία. Έγιναν συνεδριάσεις πρωινές ώρες  μη λαμβάνοντας υπ όψη τις αντικειμενικές δυσκολίες που υπήρχαν για την συμμετοχή των μελών μας σε αυτές, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.

•Οι  σύλλογοί μας διαπίστωσαν την ακαταλληλότητα και επικινδυνότητα μέρους του αύλειου χώρου. Τσιμέντα, κορμοί  κομμένων δέντρων που προεξέχουν, χώματα που με τις βροχές κατεβαίνουν έως και το γήπεδο του μπάσκετ. Η κατάσταση που υπάρχει αποτυπώνεται στις παρακάτω φωτογραφίες.

Εκτιμήσαμε ότι αυτός ο χώρος μπορεί να αξιοποιηθεί καλύτερα, προς όφελος των μαθητών και σύμφωνα βέβαια με τις προδιαγραφές των ΚΤ.ΥΠ. Μετά απο συζητήσεις και αφού πήραμε και γνώμες μηχανικών καταλήξαμε σε πρόταση που την αποτυπώσαμε σε τοπογραφικό σχέδιο, ετοιμάσαμε οικονομικοτεχνική μελέτη και τα υποβάλλαμε στον Δήμο. Για την πρότασή μας ενημερώσαμε τους Δ/ντές των σχολείων μας, τους δώσαμε αντίγραφα του φακέλλου μας και τους ενημερώσαμε ότι για όποια διευκρίνηση θέλουν είμαστε στη διάθεσή τους.

Το σχέδιό μας προβλέπει την αξιοποίηση του συγκεκριμένου μέρους της αυλής ως χώρου πρασίνου με ελεύθερη πρόσβαση των παιδιών. Φυσικά ο χώρος θα μπορεί να αξιοποιηθεί και για τις αθλητικές δραστηριότητες των παιδιών-συμπεριλαμβανομένου και του ποδοσφαίρου. Χάριν ευκολίας τον ονομάσαμε τον χώρο γήπεδο 5Χ5. Για όλους όμως που γνωρίζουν το εμβαδόν των γηπέδων 5Χ5 κυμαίνεται από 900-1200 τ.μ. Ο συγκεκριμένος χώρος που προτείνουμε να αξιοποιηθεί είναι μόνο 325τ.μ.

Φυσικά θα φύγουν τα τσιμέντα, μέρος του κιγκλιδώματος, θα ισιάσει ο χώρος και θα έρθει στο επίπεδο του γηπέδου μπάσκετ και θα κατασκευαστεί τοίχος αντιστήριξης και ράμπα καθόδου από το άνω διάζωμα στο κάτω. Το αίτημά μας υποστηρίχθηκε απο το σύνολο των γονέων των σχολείων μας. Ετοιμάσαμε υπόμνημα προς τον Δήμαρχο Κηφισιάς κ. Γ .Θωμάκο-μαζί με άλλα αιτήματα- υπογεγραμμένο απο 170 γονείς (σε σύνολο 340, απλά οι υπόλοιποι δεν βρέθηκαν).

•Στην συνεδρίαση του σχολικού συμβουλίου ενημερωθήκαμε για πρώτη φορά ότι οι σύλλογοι διδασκόντων των σχολείων μας ήταν αρνητικοί στην πρότασή μας. Μας προξένησε βέβαια αρνητική εντύπωση το γεγονός ότι δεν μας κάλεσαν να τους ενημερώσουμε για τις προτάσεις μας. Είμαστε βέβαιοι ότι ακόμα και σήμερα δεν τις γνωρίζουν. Στο συγκεκριμένο συμβούλιο δεν έγινε συζήτηση επί του θέματος. Απλά ανακοινώθηκε η απόφασή τους και αμέσως μετά ο κ.Ν.Κόκκαλης είπε ότι συμφωνεί με το αίτημα των συλλόγων γονέων. Ουδεμία άλλη συζήτηση έγινε, καμμία παρουσίαση της πρότασής μας εκ μέρους μας έγινε-αφού βρεθήκαμε προ τετελεσμένου γεγονότος- και ΟΥΔΕΜΙΑ ψηφοφορία έγινε. Προφανώς, αφού δεν έγινε ψηφοφορία δεν υπάρχει και απόφαση.

•Από τα παραπάνω είναι προφανές ότι -τουλάχιστον- αποσιωπήθηκε η τοποθέτηση των συλλόγων μας, δεν σας έγινε γνωστή η διεκδίκησή μας για καλύτερες και ασφαλέστερες συνθήκες προαυλισμού των παιδιών μας στο σχολείο. Αναδείξατε όμως ένα ουσιαστικό θέμα-το ποιός αποφασίζει και πως παίρνονται οι αποφάσεις που αφορούν τη σχολική κοινότητα.

Μας προξένησε αρνητική εντύπωση η άποψή σας ότι εάν δεν υπάρχει εισήγηση από τον σύλλογο διδασκόντων ή του σχολικού συμβουλίου είναι < προδήλως παράνομη > η όποια απόφαση της σχολικής επιτροπής και γι αυτό < δεν μπορεί να υλοποιηθεί>. Δείχνετε να υποτιμάτε ή και να αγνοείτε την συμμετοχή των συλλόγων γονέων σε αυτό που ονομάζεται εκπαιδευτική κοινότητα. Όπως επίσης ερμηνεύετε κατά το δοκούν τις διατάξεις των νόμων. Γιατί πράγματι ο ν.1566/85 στο αρθρο 44 παρ.1 αναφέρει ότι <την ευθύνη συντήρησης και επισκευής σχολικών μονάδων έχουν οι Ο.Τ.Α.>, αποσιωπείτε όμως την αμέσως επόμενη παράγραφο του ιδίου νόμου που αναφέρει <Η αντιμετώπιση των λειτουργικών δαπανών...............και κάθε είδους εξοπλισμού και υλικού απαραίτητων για την λειτουργία των σχολείων γίνεται από την σχολική επιτροπή>.

Επίσης, κανένα σχολικό συμβούλιο, καμμία σχολική επιτροπή καμμία Δ.Ε.Π. μπορούν να πάρουν αποφάσεις για τις σχολικές μονάδες αντίθετες με τις προδιαγραφές όπως περιγράφονται από τις ΚΤ.ΥΠ.

Στην τεχνική περιγραφή των ΚΤ.ΥΠ μεταξύ άλλων αναφέρει στην   παρ.20 Αύλειος χώρος και στο 20.5 < χώροι πρασίνου προβλέπονται στον αύλειο χώρο και με την προυπόθεση αυτόματου ποτίσματος........χλοοτάπητας από μίγμα σπόρων> και στο 20.2.6 <συνθετικός χλοοτάπητας για γήπεδο 5Χ5>. Όπως λοιπόν και αν ονομάσουμε την πρότασή μας, γήπεδο 5Χ5 ή χώρος πρασίνου, προβλέπεται απο τις ΚΤ.ΥΠ και δεν εξαρτάται η δημιουργία τους από την απόφαση κανενός οργάνου πλην της εξασφάλισης της χρηματοδότησής τους.

Με βάση τα παραπάνω ουδεμία παράνομη απόφαση πάρθηκε, αντίθετα η απόφαση που πάρθηκε βρίσκεται στην κατεύθυνση υλοποίησης των περιγραφών που καθορίζει το κράτος μέσω των ΚΤ.ΥΠ.

•Αντίπαλοί σας δεν είναι οι σύλλογοι γονέων και οι διεκδικήσεις τους. Μπορεί να φαίνεται ότι έρχεστε σε αντιπαράθεση-άσκοπη, άστοχη και καθόλου ουσιαστική- με τον Δήμο Κηφισιάς, στην ουσία όμως αντιπαρατίθεσθε με εμάς και ουδόλως βοηθάτε τις συνθήκες προαυλισμού των παιδιών μας. Αγνοήσατε επιδεικτικά να ενημερωθείτε για την άποψή μας. Αυτό δεν είναι καλό για την συνεργασία που είναι απαραίτητη να έχουμε, στον κοινό αγώνα που πρέπει να δίνουμε για μια σύχρονη παιδεία, σε ένα Δημόσιο και δωρεάν σχολείο. Και δυστυχώς αυτή η ενέργειά σας έρχεται να προστεθεί στην πρόσφατη άρνηση της Δ.Ο.Ε. για κοινή παράσταση με την Ομοσπονδία Γονέων Αττικής στο Υπουργείο Παιδείας που αφορούσαν τα νέα μέτρα για την Παιδεία.

Εμείς παρόλα αυτά θα συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο. Θα συνεχίσουμε να σας καλούμε στις εκδηλώσεις μας- όπως στην πρόσφατη της Ένωσης Γονέων Κηφισιάς- θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία, θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για τα δικά μας και τα δικά σας δικαιώματα που συνεχώς υποβαθμίζονται και κατασρατηγούνται με τις πολιτικές που ακολουθούν οι κυβερνήσεις, να διεκδικούμε το Συνταγματικά- αλλά όχι στην πράξη- κατοχυρωμένο δικαίωμα στην Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία.

•Αυτό που περιμένουμε από εσάς είναι να ανακαλέσετε το απαράδεκτο κείμενό σας.

 

                             Oι  πρόεδροι των συλλόγων γονέων

                          των 2ου-3ου  Δημ. Σχολείων Ν. Ερυθραίας

Ταξιάρχης Χριστοδούλου      

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;