Thumbnail
Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Χανίων

Χανιά   23-5-2018
Αριθ. Πρωτ: 64
                                                              

ΘΕΜΑ : ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 30 ΜΑΗ

Το τέλος των μνημονίων δεν μπορεί να είναι άλλο από το ξήλωμά τους. Αυτή είναι η μόνη πραγματικότητα με την οποία μπορούν να συμβιβαστούν οι θυσίες και οι αγώνες που έκαναν τόσα χρόνια οι εργαζόμενοι. Αυτή είναι μόνη πραγματικότητα με την οποία μπορεί να συμβιβαστεί το εργατικό και το εκπαιδευτικό κίνημα.
Διεκδικούμε πίσω ότι μας άρπαξαν. Δεν συμβιβαζόμαστε με το δήθεν τέλος των μνημονίων που θα σημάνει παράλληλα ότι η λιτότητα θα συνεχίζεται μέχρι το 2060. Δεν υπάρχει οριστική διέξοδος από την κρίση όπως λέει η κυβέρνηση, όταν ο κρατικός προϋπολογισμός θα πρέπει να παρουσιάζει θηριώδη πλεονάσματα της τάξης του 3,5% μέχρι το 2023. Οι ιδιωτικοποιήσεις των βασικών αγαθών του ρεύματος, του νερού, των συγκοινωνιών, το νέο χτύπημα των συντάξεων και των οικογενειακών επιδομάτων, οι απολύσεις συμβασιούχων στους ΟΤΑ, η υποχρηματοδότηση των δημόσιων υπηρεσιών οι αντιαπεργιακοί νόμοι είναι δείγματα ότι οι πολιτικές  που ζήσαμε τα τελευταία 8 χρόνια συνεχίζονται.
Τα ίδια και στην εκπαίδευση. Αντί να δούμε πολιτικές που επεκτείνουν τη δημόσια εκπαίδευση, το υπουργείο παιδείας προωθεί πολιτικές που ευθυγραμμίζονται με τις επιλογές του ΟΟΣΑ, της ΕΕ. Η συνεχιζόμενη αδιοριστία και εργασιακή ομηρία χιλιάδων συναδέλφων αναπληρωτών, το τσάκισμα των εργασιακών τους δικαιωμάτων, το 30ωρο, η άρνηση επαναφοράς του υπεύθυνου εκπαιδευτικού στο ολοήμερο, η επιλεκτική εφαρμογή της 2χρονης προσχολικής αγωγής και μάλιστα χωρίς να  προκύπτει «δαπάνη για το δημόσιο», οι συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων, η αναγκαστική μετακίνηση παιδιών που «περισσεύουν» σε όμορο σχολείο όταν οι εγγραφές στην Ά Τάξη θα ξεπερνούν τις 25 (που θα οδηγήσει σε μείωση θέσεων εργασίας, υπεραριθμίες, μείωση οργανικότητας σχολείων και δημιουργία πολλών πληθωρικών τμημάτων), η επιστροφή της αξιολόγησης, η συγχώνευση των υποστηρικτικών δομών, αποδόμηση της ειδικής αγωγής διαμορφώνουν το εκπαιδευτικό τοπίο σε πολύ χειρότερη κατεύθυνση.
Στις 30 Μάη απεργούμε ξανά μαζί με όλους τους εργαζόμενους Δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Είναι η συνέχεια όλων των αγώνων που δώσαμε το προηγούμενο διάστημα. Είναι η συνέχεια των απεργιών ενάντια στον αντιαπεργιακό νόμο της κυβέρνησης, των κινητοποιήσεων σε σχολεία, νοσοκομεία και δήμους, που απαιτούσαν μαζικές προσλήψεις, και να μην απολυθεί κανένας συμβασιούχος. Είναι συνέχεια από την απεργία 25 Απρίλη όπου απέργησαν και διαδήλωσαν οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία, οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ ενάντια στην ιδιωτικοποίηση, οι συμβασιούχοι του ΥΠΠΟ, οι εργάτες της Λάρκο, οι συνταξιούχοι, και οι εκπαιδευτικοί. Η απεργία στις 30 Μάη μπορεί να λειτουργήσει ως  κλιμάκωση και γενίκευση όλων αυτών των αγώνων.
 Δεν απεμπολούμε τα εργατικά αιτήματα που διαμορφώθηκαν μέσα από τους πιο επίμονους και διαρκείς αγώνες μέσα στην τελευταία οκταετία. Απέναντι στα ψέματα της κυβέρνησης ότι δεν υπάρχει άλλη διέξοδος οι εργαζόμενοι να προβάλουμε το δικό μας δρόμο. Η λύση στην κρίση βρίσκεται στην αποφασιστική σύγκρουση με τη βαρβαρότητα των πολιτικών της ΕΕ, του ΔΝΤ και της κυβέρνησης, στη διαγραφή του χρέους, την εθνικοποίηση των τραπεζών με εργατικό έλεγχο, τη γενναία φορολόγηση του κεφαλαίου.  Διεκδικούμε ένα σχολείο αποκλειστικά δημόσιο, ανοιχτό σε όλους που θα πολεμά τις διακρίσεις εξαιτίας της καταγωγής, του χρώματος, της θρησκευτικής επιλογής και  του φύλου. Που θα προάγει την κριτική σκέψη, τη συλλογικότητα και τον άμεσο δημοκρατικό έλεγχο από του ίδιους τους λειτουργούς του.
Καλούμε όλους τις/τους συναδέλφισσες/ους να πάρουν μαζικά μέρος στην απεργία και στην απεργιακή συγκέντρωση στις 11:30πμ στην Πλατεία της Δημοτικής Αγοράς μαζικοποιώντας τα μπλοκ του Συλλόγου μας και διατρανώνοντας τη φωνή μας και τις διεκδικήσεις μας.


Διεκδικούμε:
    Μαζικούς, μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των αναγκών.
    Δημιουργία των αναγκαίων οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες εκπαιδευτικών`
    Καμία απόλυση- κανπενας αναπληρωτής χωρίς δουλειά. Διορισμός όλων των αναπληρωτών.
     Πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.
    Κατάργηση του 3848
    Καμιά αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και της σχολική μονάδας. Κατάργηση του νομικού πλαισίου της αξιολόγησης.
     Μείωση της αναλογίας εκπαιδευτικών μαθητών σε 1:15 για το νηπιαγωγείο και 1:20 για το δημοτικό.
    Καμιά συγχώνευση - κατάργηση τμήμα σχολείου και νηπιαγωγείου.
    Υπερασπιζόμαστε τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο. Υπερασπιζόμαστε την ενότητα των εκπαιδευτικών και των εργασιακών τους δικαιωμάτων.
    Λέμε όχι στο φθηνό και ευέλικτο σχολείο της αγοράς, του κατακερματισμού της γνώσης και των αντικειμένων, των ταξικών φραγμών.
    Στήριξη της ειδικής αγωγής
    Αγωνιζόμαστε για δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και ενιαίο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό δεκατετράχρονο σχολείο, για το σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών.

 


Για το Δ.Σ.

            O Πρόεδρος                                                    Ο  Ειδικός Γραμματέας
Σεραφείμ Ρίζος                                             Ζορμπάς Αχιλλέας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes 2023
Δ’ τάξη Λυκείων ΕΝΕΕΓΥΛ: Τράπεζα Θεμάτων-Τα «Γραπτώς Εξεταζόμενα» μαθημάτων στις απολυτήριες εξετάσεις
Τα «Γραπτώς εξεταζόμενα» μαθήματα στις απολυτήριες εξετάσεις της Δ’ τάξης των Λυκείων ΕΝΕΕΓΥΛ
Δ’ τάξη Λυκείων ΕΝΕΕΓΥΛ: Τράπεζα Θεμάτων-Τα «Γραπτώς Εξεταζόμενα» μαθημάτων στις απολυτήριες εξετάσεις