Thumbnail
ΠΕΚΑΓΕΠΕ

Μετά και τη β΄ φάση προσλήψεων Αναπληρωτών Μειωμένου Ωραρίου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ζητούμε την άμεση τοποθέτηση καθηγητών Γερμανικής γλώσσας και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, προκειμένου να καλυφθούν τα κενά και να διδαχθούν οι μαθητές τη Γερμανική γλώσσα.

Τα δυο τελευταία σχολικά έτη μεγάλο μέρος των μαθητών δεν διδάχθηκε τα Γερμανικά ως β’ ξένη γλώσσα, ενώ κάποιοι τη διδάχθηκαν με αρκετή καθυστέρηση μετά τα Χριστούγεννα. Κι αυτό διότι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί Γερμανικής που υπηρετούν στην Καρδίτσα δεν επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών όλων των Γυμνασίων και Λυκείων του νομού, ενώ υπάρχει επάρκεια και πλεόνασμα εκπαιδευτικών της παράλληλης β΄ ξένης γλώσσας, της Γαλλικής γλώσσας.

Με ποιο τρόπο θα επιτευχθεί άραγε η σύνδεση της Πιστοποίησης της Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ) μέσα στο δημόσιο σχολείο, όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα να καλυφθούν οι ώρες της β’ ξένης γλώσσας; Οι εξαγγελίες δεν μπορούν να υλοποιηθούν χωρίς τη διασφάλιση του δικαιώματος στην παροχή του πολύτιμου αγαθού της δωρεάν εκμάθησης της β’ ξένης γλώσσας, που έχει επιλέξει ο κάθε μαθητής.

Η επιλογή να μένει η περιοχή χωρίς εκπαιδευτικούς Γερμανικών οδηγεί επί σειρά ετών στην τακτική αλλαγής γλώσσας διδασκαλίας ισοπεδώνοντας την επιλογή των μαθητών από την αρχή της χρονιάς και σε βάθος χρόνου.

Το πρόβλημα επιτείνεται και με τον δυσανάλογο αριθμό σχολικών συμβούλων ειδικότητας. Η αρμόδια σχολική σύμβουλος έχει μεγάλη περιοχή ευθύνης και δεν έχει τη δυνατότητα να μεταβεί στην Καρδίτσα και να μας επιμορφώσει παρά την έντονη ανάγκη λόγω της εφαρμογής του νέου προγράμματος σπουδών.

Παρακαλούμε για άμεση άρση της αδικίας που βιώνουμε ως κλάδος οι εκπαιδευτικοί Γερμανικής, αλλά και οι μαθητές που επιλέγουν να διδαχθούν τη Γερμανική ως β΄ ξένη γλώσσα. Ζητούμε την άμεση τοποθέτηση αναπληρωτών Γερμανικής Φιλολογίας (ΠΕ07) για την κάλυψη των ωρών στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας. Με τον τρόπο αυτό θα διορθωθεί η αδικία που υφίστανται οι μαθητές, οι οποίοι αναγκάζονται να διδαχθούν διαφορετική γλώσσα από αυτή που επέλεξαν ή να έχουν «κενές» ώρες στο πρόγραμμά τους, υποβιβάζοντας έτσι το θεσμό της β΄ ξένης γλώσσας στο δημόσιο σχολείο.

 

Με εκτίμηση

Τοπική Επιτροπή Καρδίτσας της ΠΕΚΑΓΕΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γνωρίζετε τι σημαίνει «ωκύμορος» και «ωκυτόκια»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 15 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 15/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekdromi.jpg
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
Οι καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί είναι δύσκολες. Κανείς δεν τους καλύπτει, η ευθύνη είναι όλη δική τους.
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
panelladikes 2023
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
ypaith3.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...
Τώρα κατάλαβαν ότι η φοίτηση στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι...υποχρεωτική και δεν μπορεί να μην εγγραφεί σε σχολείο μαθητής μέχρι το Γυμνάσιο...
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...