Thumbnail
Να γίνουν ΤΩΡΑ νέες προσλήψεις αναπληρωτών και όχι στο τέλος Σεπτέμβρη

 

Σύλλογος ΠΕ Ανατ. Αττικής "Κώστας Σωτηρίου"

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,

Το Υπουργείο Παιδείας πανηγυρίζει για την "επιστροφή στην κανονικότητα" και θεωρεί μεγάλη επιτυχία την τη κάλυψη των σχολείων από την πρώτη μέρα!

Το Υπουργείο Παιδείας μας καλεί να χειροκροτήσουμε γιατί προσλήφθηκαν από τις πρώτες μέρες 15 χιλιάδες αναπληρωτές και ήρθαν στα σχολεία 15 μέρες νωρίτερα από άλλες χρονιές και να αγνοήσουμε ότι δουλεύουν 15 χρόνια ως αναπληρωτές και για 8 χρόνια δεν έχουν γίνει μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση.

 Οι αναπληρωτές – οι όμηροι - περιπλανώμενοι (με τη βαλίτσα στο χέρι) της εκπαίδευσης  πρέπει να πληρώνουν από την τσέπη τους για μακρινές μετακινήσεις, με 50% έκπτωση φέτος μόνο στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και μόνο για την πρώτη μετακίνηση ! (άλλη μια μεγάλη επιτυχία του Υπ. Παιδείας) ενώ σε πάρα πολλές περιοχές είναι αντιμέτωποι με υπέρογκα νοίκια και κόστος διατροφής - διαβίωσης και αδυνατούν να τα βγάλουν πέρα με αξιοπρέπεια.

Το Υπ. Παιδείας θέλει να κρύψει ότι η όποια κάλυψη των κενών αφορούσε μόνο την πρωινή λειτουργία των σχολείων ακυρώνοντας «εκ των έσω» τον Ενιαίο τύπο Ολοήμερου σχολείου ενώ και η  κάλυψη του πρωινού βασίζεται στις περικεκομμένες ανάγκες σε εκπαιδευτικούς που επιβάλλουν οι Υπ. αποφάσεις Φίλη για το δημοτικό και το Νηπιαγωγείο.

Δεν έδωσε κενά - και

  • Δεν κάλυψαν προσλήψεις αναπληρωτών για την πλήρη λειτουργία των ολοήμερων αφήνοντας  τη λειτουργία των ολοήμερων στην τύχη τους με τα περισσεύματα των ωρών των εκπαιδευτικών της πρωινής ζώνης, κάνοντας λάστιχο τα ωράριά τους πρωί- απόγευμα, απαγορεύοντας την ανάθεση ενισχυτικών σε αναπληρωτές ΕΣΠΑ(!) και αναγκάζοντας τους, σε πολλές περιπτώσεις, να συμπληρώνουν πάνω από μια μέρα το ωράριο τους στο Ολοήμερο. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται η λειτουργία (κι αυτή με δυσκολία ) ενός ή δύο το πολύ τμημάτων  ολοήμερου. Ολοήμερα με 3-6 τμήματα δεκάδων σχολείων  οδηγούνται συνειδητά σε κλείσιμο αν, όπως εξαγγέλλουν, οι επόμενοι διορισμοί αναπληρωτών γίνουν μετά από ένα μήνα καθώς οι γονείς θα απογοητευθούν και θα στραφούν σε άλλες λύσεις.

  • Δεν κάλυψαν όλες τις ανάγκες στην ειδική αγωγή. Κάλυψαν τα ειδικά σχολεία που "φαίνονται" και άφησαν πολλά τμήματα ένταξης κενά.  Στο σύλλογό μας έμειναν 7 κενά σε τμήματα ένταξης στα δημοτικά και  4 στα νηπιαγωγεία – και πάνω από 50 κενά τμήματα ένταξης στο σύνολο των σχολείων της Αν. Αττικής. Στην παράλληλη στήριξη : για τις 56 γνωματεύσεις  μαθητών δημοτικού της περιοχής ευθύνης του συλλόγου  διατέθηκαν  συνολικά  10  εκπαιδευτικοί εκ των οποίων οι 5 μοιράζονται σε 2 και 3 μαθητές του ίδιου σχολείου.  Για 3 γνωματεύσεις νηπίων διατέθηκε 1 εκπαιδευτικός.

  • Δεν κάλυψαν όλες τις προβλεπόμενες ειδικότητες στο πρωινό ιδιαίτερα εικαστικών ΠΕ 08 και θεατρολογίας ΠΕ 18 και 32 όπου σε πολλά σχολεία έστελναν τη μία από τις δύο ειδικότητες είτε με τη λογική του να μην "περισσέψουν ώρες" είτε για να γεμίσουν τα σχολεία με  ένα από τα δυο γνωστικά αντικείμενα! επίσης δεν προσμέτρησαν σχεδόν πουθενά ώρες ειδικοτήτων και για τα ολοήμερα (με εξαίρεση τα αγγλικά και τα γαλλικά που υπήρχαν περισσότεροι  εκπαιδευτικοί)

  •  Δεν χωρίστηκαν όλα τα τμήματα με πάνω από 25 μαθητές - μάλιστα η Δ/ντρια προέτρεξε στην εφαρμογή του ΠΔ 79 - πριν από τη συγκρότηση της τριμελούς επιτροπής για τον έλεγχο των εγγραφών των μαθητών στα σχολεία - ως μια επιτροπή μόνη της(!). Επέβαλε στο 2ο  ΔΣ Κερατέας να μη γράψει 2 μαθητές Ρομά στην πρώτη τάξη που είχε 24 παιδιά ώστε να μην κατατμηθεί το τμήμα αλλά τα έστειλε σε γειτονικό σχολείο της περιοχής. Μια τέτοια τακτική συνήθως αποθαρρύνει τους Ρομά από την συμμετοχή τους στη σχολική ζωή και απλά τους στέλνει σπίτι τους.  Να σημειώσουμε ότι στο 2ο  Κερατέας λειτουργούσαν όλα τα προηγούμενα χρόνια 2 τμήματα Α΄ τάξης ενώ συνολικά στην Κερατέα υπήρχαν 6 τμήματα τα οποία έγιναν φέτος 4. Συνολικά πάνω από 53 τμήματα στην Αν. Αττική συνεχίζουν έχουν πάνω από 25 μαθητές.

  • Δεν κάλυψαν όλες τις ανάγκες στα νηπιαγωγεία. Κάτω από την πίεση του συλλόγου και της αιρετού η Δ/νση αποδέχτηκε τη δημιουργία 6 επιπλέον τμημάτων (3ο  τμήμα στα σχολεία που είχαν αίθουσα) ώστε να μην διωχτεί κανένα προνήπιο. Ορισμένα από αυτά τα κενά π.χ. Νηπιαγωγείο Κιτσίου  δεν τα έδωσε στην πρώτη φάση αναπληρωτών στο όνομα του να καλύψει πρώτα τα δύο τμήματα στα άλλα νηπιαγωγεία!!! και "θα δούμε μετά"! Μετά και  από άδειες που προέκυψαν,  τα τμήματα Κιτσίου και Αγ. Μαρίνας  παραμένουν κενά.

  • Δεν δόθηκαν από την περιφέρεια τα τμήματα ΖΕΠ του Κουβαρά, του 2ου και 5ου Κορωπίου  και τα τμήματα Υποδοχής για τα προσφυγόπουλα στο Λαύριο παρά το γεγονός ότι η Συντονίστρια της ΔΥΕΠ εκεί εισηγήθηκε να υπάρχει και φέτος- όπως και πέρσι ένα τμήμα ΖΕΠ σε κάθε σχολείο του Λαυρίου. Υπάρχουν περίπου 10 παιδιά που παραμένουν στο Σούνιο και συμμετείχαν στο περσινό πρόγραμμα της ΔΥΕΠ ενώ υπάρχουν πολλά παιδιά από πέρσι και νεοφερμένα στο κέντρο υποδοχής στο Λαύριο για τα οποία ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ!  

 

Απαιτούμε από τη Δ/νση :

  • Να ζητήσει ΤΩΡΑ κάλυψη ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ για να λειτουργήσουν πλήρως όλα τα ολοήμερα, όλα τα τμήματα Νηπιαγωγείου, η ειδική - παράλληλη στήριξη, όλες οι ειδικότητες, όλα τα τμήμα υποδοχής για τα προσφυγόπουλα και να κατατμηθούν όλα τα τμήματα που βρίσκονται στα όρια των 25 μαθητών και πάνω, άμεσα, εκεί που υπάρχουν αίθουσες.

  • Καλούμε όλα τα κενά να δημοσιοποιούνται στην ιστοσελίδα της Δ/νσης για να είναι ενήμεροι όλοι και να διορθώνονται άμεσα τα επανειλημμένα λάθη που και φέτος έγιναν στην ανακοίνωση των κενών στους αναπληρωτές με αλυσιδωτές συνέπειες για τους συναδέλφους και τα σχολεία.

  • Να γίνουν επανατοποθετήσεις σε περιπτώσεις λαθών χωρίς να αδικηθεί κανένας συνάδελφος για τα λάθη της υπηρεσίας.

  • Να δοθεί η δυνατότητα στους αναπληρωτές να κάνουν βελτίωση πριν από τη 2η φάση ιδιαίτερα στις περιπτώσεις που δεν δόθηκαν κάποια κενά στην πρώτη φάση ή ενώ είχαν δοθεί δεν τοποθετήθηκαν οι συνάδελφοι αναπληρωτές με βάση τις προτιμήσεις τους στο όνομα των επειγουσών αναγκών της υπηρεσίας (π.χ. κάλυψη του ειδικού σχολείου Λαυρίου, κατανομές ειδικοτήτων (πχ ΠΕ08, ΠΕ32)

 

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,

Είναι και δικιά μας ευθύνη αν θα διεκδικήσουμε:

  • να καλυφθούν δεκάδες ανάγκες σε εκπαιδευτικούς στα σχολεία της περιοχής

  • το αντίστοιχο  εκπαιδευτικό έργο για τα παιδιά μας

  •  το δικαίωμα στην εργασία για πολλούς αναπληρωτές συναδέλφους.

 

Ο κάθε δ/ντής και κάθε σύλλογος διδασκόντων οφείλει να προσδιορίσει όλα τα κενά ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες (πλήρης ανάπτυξη ολοημέρου, όλες τις αναγκαίες ώρες ενισχυτικής, κατατμήσεις υπεράριθμων τμημάτων και ότι άλλο χρειάζεται το σχολείο) - σύμφωνα με τις θέσεις του κλάδου (σχετική απόφαση του συλλόγου -1/9/2017 και η αντίστοιχη της ΔΟΕ) -  και να τα ζητήσουν από τη δ/νση. 

Τις ελλείψεις αυτές καλούμε να τις αποστείλουν και στο σύλλογο.

Δεν μπορεί να αποδεχόμαστε ότι υπάρχουν πλεονάζουσες ώρες όταν έχουμε ανάγκες για ενισχυτική διδασκαλία στο σχολείο ή όταν δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε όλα τα τμήματα ολοήμερου. Ιδιαίτερα τα σχολεία που έχουν 3 τμήματα και πάνω έχουν ευθύνη όταν δε ζητάνε κενό δασκάλου για να μπορέσουν να λειτουργήσουν πλήρως το σχολείο.

Δεν γινόμαστε συνένοχοι στις περικοπές που θέλουν να επιβάλουν Υπ. Παιδείας και Δ/νση.

Διαμορφώνουμε τα προγράμματα από τώρα, όπου μπορούμε με τις αναγκαίες ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας. Δεν αποδεχόμαστε τη "λογιστική των ωρών" στη διαμόρφωση του προγράμματος.

Απαιτούμε την δυνατότητα και των αναπληρωτών ΕΣΠΑ να παίρνουν ενισχυτικές διδασκαλίες. Είναι ανήκουστο να λέγεται ότι το απαγορεύει το ΕΣΠΑ!!! Η ενισχυτική είναι εκπαιδευτικό έργο με ιδιαίτερο ρόλο και σημασία και πρέπει όλοι οι εκπαιδευτικοί να μπορούν να την αναλαμβάνουν. Όλοι οι συνάδελφοι (αναπληρωτές και μόνιμοι) πρέπει να αντιμετωπίζονται το ίδιο.

Ο σύλλογος θα προχωρήσει σε νέα παράσταση στη Δ/νση σε συνεννόηση και με τους άλλους συλλόγους στην Αν Αττική.

Ο σύλλογος μας θα συμμετέχει και καλεί σε συλλαλητήριο στις 29 Σεπτέμβρη στο Υπ. Παιδείας

για μόνιμους διορισμούς και πλήρη δικαιώματα στους αναπληρωτές, την αντίθεση στο θεσμικό πλαίσιο για τη λειτουργία του σχολείου και νηπιαγωγείου (ΠΔ79, υπ. αποφάσεις για δημοτικό και νηπιαγωγείο), την πλήρη κάλυψη των κενών και άλλα ζητήματα για τα οποία θα επανέλθουμε με αναλυτική ανακοίνωση - κάλεσμα του συλλόγου.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΑΣΚΑΛΑ
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
Ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών βιώνει υψηλή ή μεσαία συναισθηματική εξάντληση, ενώ καταγράφεται επίσης ότι ένα ακόμη μεγαλύτερο τμήμα...
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
10 γυμνασιο παπαγου
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
Λήγει το σχολικό έτος κι ακόμα να καλύψουν τα κενά -και μάλιστα στην Αθήνα, στου Παπάγου! Στα «κάγκελα» οι γονείς...
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
w29-81121enisxytikhdidaskalia.jpg
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...
Το πρεκαριάτο, από το λατινικό precarious (που σημαίνει αβέβαιος, ανασφαλής), είναι όρος που εμφανίζεται από τη δεκαετία του '80 για τα σύγχρονα...
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...
teachers
Μισθοδοσία μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πότε θα πιστωθεί στους λογαριασμούς τους
Η μισθοδοσία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών πραγματοποιείται από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών (ΕΑΠ)
Μισθοδοσία μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πότε θα πιστωθεί στους λογαριασμούς τους