Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχική >

Κίνηση για την Αλλαγή στην ΕΜΕ: Για τις εκλογές της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας


Δημοσιεύτηκε: Πέμπτη, 16 Φεβρουάριος, 2017 - 11:00 | Στην Κατηγορία:

Κίνηση για την Αλλαγή στην ΕΜΕ

Για τις εκλογές της
Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

 

https://emeallagi.wordpress.com                                                                                                       email:[email protected]

   
Κύρια αιτία που οι μαθηματικοί έχουν απαξιώσει την ΕΜΕ, χωρίς να παραγνωρίζουμε και άλλους παράγοντες, θεωρούμε ότι είναι ο τρόπος διοίκησής της επί σειρά ετών από μια παράταξη που στηρίχτηκε στην ημετεροκρατία, τον αυταρχισμό και την αδιαφάνεια. Μοιραία αποτελέσματα είναι η αδυναμία της Εταιρείας να προστατεύει το επάγγελμα του εκπαιδευτικού μαθηματικού και την ίδια τη μαθηματική εκπαίδευση από τις αποφάσεις της πολιτείας, και το οικονομικό αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει.
Από την άλλη, ο μόνος τομέας στον οποίο η διοίκηση της ΕΜΕ έχει ρίξει το βάρος των προσπαθειών της είναι οι μαθηματικοί διαγωνισμοί, χωρίς και σ’ αυτούς να έχει σπουδαία αποτελέσματα. Σε κανέναν τομέα ο «πρωταθλητισμός» δεν έφερε πρόοδο, αν ο «μαζικός αθλητισμός» είναι ανύπαρκτος.
Τέλος, και σε άμεση συσχέτιση με το προηγούμενο, δεν υπάρχει ουσιαστική επαφή με το σώμα των μαθητών, καθώς τα περιοδικά που εκδίδονται γι’ αυτούς δεν τους αφορούν. Ασκήσεις βρίσκουν παντού: Στα βοηθήματα που χρησιμοποιούν, αλλά και στα φυλλάδια που τους διανέμουν οι καθηγητές τους.

Η «Κίνηση για την Αλλαγή στην ΕΜΕ»  έχει θέσεις και για τις δύο πτυχές των προβλημάτων.

Όσο αφορά τα οργανωτικά προτείνουμε:
•    Δημοσιοποίηση με κάθε μέσο των συνεδριάσεων του ΔΣ
•    Ανοιχτές συνεδριάσεις και δυνατότητα παρακολούθησης μέσω τηλεδιάσκεψης (skype κ.ά.) των συζητήσεων για κρίσιμα ζητήματα
•    Η ατζέντα κάθε συνεδρίασης γίνεται εκ των προτέρων γνωστή σε όλους και τα Παραρτήματα συμμετέχουν με προτάσεις επ’ αυτών ή προτείνουν και άλλα θέματα.
•    Αλλαγή του καταστατικού με κύριο ζητούμενο την αναβάθμιση του ρόλου των παραρτημάτων.
•    Εξονυχιστικός έλεγχος των οικονομικών της ΕΜΕ και διεκδίκηση χρημάτων που αναιτίως δεν βρίσκονται στο ταμείο της εταιρίας.
•    Όσο αφορά την Κίνησή μας, δεδομένου ότι δεν κατεβαίνουμε από προσωπικές φιλοδοξίες, τα μέλη μας στο ΔΣ θα υπερψηφίζουν προτάσεις που αποφασίζονται συλλογικά, ενώ στο τέλος του πρώτου έτους,  με βάση τις ανάγκες της περιόδου, θα προβούμε σε εναλλαγή των εκπροσώπων μας στο ΔΣ.
Για την αναβάθμιση της μαθηματικής εκπαίδευσης προτείνουμε:
•    Έμφαση στην αναβάθμιση της μαθηματικής εκπαίδευσης όλων και όχι μόνο των εκλεκτών
•    Αλλαγή του τρόπου διεξαγωγής των διαγωνισμών.
•    Μελέτη και αποτίμηση των διαγωνισμών για παιδιά του Δημοτικού Σχολείου.
•    Πλήρη αναμόρφωση των περιοδικών της Εταιρίας
•    Δημιουργία ομάδων αλληλοενημέρωσης των συναδέλφων
•    Συγκέντρωση και διάχυση της νέας γνώσης
•    Ημερίδες για ενηλίκους μη μαθηματικούς
•    Διαρκή επιτροπή αξιολόγησης αναλυτικών προγραμμάτων και σχολικών εγχειριδίων. Έρευνα και παρουσίαση των πορισμάτων της για την επίδραση των Μαθηματικών και της μαθηματικής εκπαίδευσης στην κοινωνία».

Συνάδελφοι, η Κίνησή μας έχει ιστορία μεγαλύτερη των 10 χρόνων. Στο διάστημα αυτό πετύχαμε με μεγάλη πίεση να αλλάξει το καταστατικό σε σχέση με τις εκλογές και να γίνει ένα μικρό βήμα διαφάνειας. Νιώθουμε πλέον έτοιμοι, πλουσιότεροι σε εμπειρία από την παρουσία μας στο απερχόμενο ΔΣ και έχοντας μάθει και από τα δικά μας λάθη, να επιδιώξουμε με τη στήριξή σας την αναγέννηση της ΕΜΕ, την υπεράσπιση της μαθηματικής εκπαίδευσης και των Ελλήνων μαθηματικών, τον εκδημοκρατισμό της εταιρίας, τη διαφάνεια και το άνοιγμά της σε όλες τις φωνές, σε όλες τις περιοχές της χώρας και την άσκηση πίεσης στην πολιτεία προς τις κατευθύνσεις που εξασφαλίζουν τα πιο πάνω».

                             ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΕΜΕ

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
    
ΔΡΙΒΑΛΙΑΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ του ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ    ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΦΙΛΑΡΕΤΗ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ    ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΧΡΗΣΤΟΥ    ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΙΣΚΗΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του ΑΝΤΩΝΙΟΥ    ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΜΠΟΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ    ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΥΝΙΑΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ    ΕΚΠΑ
ΜΑΚΡΗ ΙΩΑΝΝΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ    ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΑΡΙΝΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ    ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΑΥΡΕΛΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ    ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΝΕΣΤΟΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΝΕΣΤΟΡΟΣ    ΕΚΠΑ
ΟΡΦΑΝΑΚΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ    ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ του ΑΝΔΡΕΑ    ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΙΟΥΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ    ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΖΑΦΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του ΗΛΙΑ    ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΕ
ΓΕΩΡΓΟΥΤΣΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ    ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ    ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΛΥΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ    ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
   


ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ

alfavita.gr δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα της. Τα σχόλια εκπροσωπούν κάθε σχολιαστή. Στα πλαίσια προστασίας των επισκεπτών της, η alfavita.gr θα διαγράφει σχόλια που είναι απειλητικά, προσβλητικά, επιζήμια, δυσφημιστικά, χυδαία, βίαια, υβριστικά ή ρατσιστικά.

Σχετικά Άρθρα